Bekijk volle/desktop versie : Badr gaat morgen verliezen



Pagina's : [1] 2

02-03-2018, 17:28
Hebben jullie die staredown van vandaag gezien?

Graatmagere badr.

Of hij gaat morgen zwaar verliezen of hij gaat weer de wel bekende natrap techniek doen waardoor hij wordt gediskwaliseerd en hij alsnog verliest.

02-03-2018, 17:31


jij kijkt naar fysiek en van daaruit ga je concluderen dat Badr Hari gaat verliezen?

02-03-2018, 17:36

Citaat door TheGame:
jij kijkt naar fysiek en van daaruit ga je concluderen dat Badr Hari gaat verliezen?
Let maar op morgen, HESDY IS BLOED FIT EN DAT ZIE JE OOK AAN HEM.
Badr ziet eruit alsof hij net van een heroine afkickkliniek komt

02-03-2018, 17:39

Citaat door Alcoholist..:
Let maar op morgen, HESDY IS BLOED FIT EN DAT ZIE JE OOK AAN HEM.
Badr ziet eruit alsof hij net van een heroine afkickkliniek komt
bloedfit heb je zijn buikje gezien? en Hesdy heeft 5 van zijn laatste 6 partjen verloren, en zijn laatste partij is hij nokkie gegaan dan moet je weer die ring feeling krijgen na zo'n knockout dat zijn dingen die meespelen Badr is lean zoals we hem kennen van vroeger.

Hij vocht tegen sem schilt die 20 kilo zwaarder woog en sloeg hem nokkie. En los van dat hebben ze daar een reden voor bij Mikes Gym waarom Badr iets lichter is dan voorheen. Jammer dat geen 1 interviewer heeft gevraagd waarom

02-03-2018, 17:42



Citaat door TheGame:
bloedfit heb je zijn buikje gezien? en Hesdy heeft 5 van zijn laatste 6 partjen verloren, en zijn laatste partij is hij nokkie gegaan dan moet je weer die ring feeling krijgen na zo'n knockout dat zijn dingen die meespelen Badr is lean zoals we hem kennen van vroeger.

Hij vocht tegen sem schilt die 20 kilo zwaarder woog en sloeg hem nokkie. En los van dat hebben ze daar een reden voor bij Mikes Gym waarom Badr iets lichter is dan voorheen. Jammer dat geen 1 interviewer heeft gevraagd waarom
mohim morgen ga je zien a niffo

02-03-2018, 17:53

Citaat door Alcoholist..:
mohim morgen ga je zien a niffo
wattenza,

02-03-2018, 19:01
Hij gaat zeker niet verliezen.

Goed om te zien die kalmte..al die hoogmoed deed hem niet goed

02-03-2018, 19:07
let maar op, of badr gaat natrappen, of hij gaat weer die tenawies doen van ooo ik ben geblesseerd spier verscheurt net zoals bij rico, net toen rico begon te rammen stopte badr opeens.
badr de pipo hahaha wollah echt grappig die chappie, hij heeft al shie twee keer iemand nagetrapt

02-03-2018, 19:17
Badr Hari in positie om nooit nog te kunnen verliezen..

Sowieso Payday

Waar zit jij

02-03-2018, 19:38

Citaat door Alcoholist..:
let maar op, of badr gaat natrappen, of hij gaat weer die tenawies doen van ooo ik ben geblesseerd spier verscheurt net zoals bij rico, net toen rico begon te rammen stopte badr opeens.
badr de pipo hahaha wollah echt grappig die chappie, hij heeft al shie twee keer iemand nagetrapt
Natrappen gaat hij niet doen weet ik zeker, maar die blessure faken daar zit ik ook aan te denken. Dat hij alleen maar komt op dagen voor het geld maar aan de andere kant hij heeft gezegd ik heb getekend voor 3 partijen.
Hij kan niet drie partijen faken

02-03-2018, 19:53

Citaat door TheGame:
Natrappen gaat hij niet doen weet ik zeker, maar die blessure faken daar zit ik ook aan te denken. Dat hij alleen maar komt op dagen voor het geld maar aan de andere kant hij heeft gezegd ik heb getekend voor 3 partijen.
Hij kan niet drie partijen faken
hij gaat zowiezo blessure faken, mohim hij krijgt geld betaalt of hij nou wint of niet, en daar gaat het bij hem on,zo simpel is het

02-03-2018, 19:55
wat een haat en speculatie
shut your mouth
2morrow we will see

02-03-2018, 22:47



Citaat door Nieuwsgiereg:
waar wordt het uitgezonden
Ziggosport en morgen kun je sws een stream vinden vooral op youtube

02-03-2018, 23:11
Ik ben voor niemand hoor het wel via via wie gewonnen heeft

02-03-2018, 23:12

Citaat door Nieuwegirl:
Ik ben voor niemand hoor het wel via via wie gewonnen heeft

Pagina's : [1] 2