Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Gelnagels waar?

Pagina's : [1] 2

11-05-2005, 16:54
Weet iemand waar ik mooi gelnagels kan laten zetten in omgeving amsterdam?

Alvast bedankt

11-05-2005, 19:53

nou je kan bij de haarlemmer dijk heb je een winkel die het zet voor 37 euro dacht ik ik liep er een keer langs ikzelf zet acrylnagels bij universal nails bij de kinkerstraat tegen over kapsalon arbia

12-05-2005, 09:14
ik hoor hele slechte verhalen over die gelnagels van shopperhal osdorp

12-05-2005, 10:19
Hi,

Sorry dat ik je topic verstoor, maar pas op met die gelnagels, je nagels worden heel dun en lelijk eronder. Ik heb vroeger gelnagels gehad en mijn nagels zagen er niet uit. Dus hou daar rekening mee als je eraan begint.

Verder zeg ik er maar ff bij dat je geen woedoe kan doen met gelnagels en daarmee geen gebed. Maar dat is ff offtopic.

M.

12-05-2005, 11:50

lange nagels zijn haram ladies! De satan verschuilt zich eronder en zoals marisah al heeft gezegd, je kunt er niet mee bidden!
Ik begrijp überhaupt niet waarom sommige meiden lange nagels mooi vinden, want ik vind het alleen maar vies!

12-05-2005, 12:20
gelnagels kan je toch niet mee bidden?

12-05-2005, 12:24
dat weet ik ook wel maar dat was mijn vraag niet mijn vraag is waar kan ik ze laten zetten en niet of het wel of niet kan

12-05-2005, 12:35

Citaat door manahraf:
dat weet ik ook wel maar dat was mijn vraag niet mijn vraag is waar kan ik ze laten zetten en niet of het wel of niet kan
Nou kijk, het kan wel. Alles kan. Maar belangrijk is de vraag of het mag! En nee, het mag niet!

12-05-2005, 12:38
volgens mij begrijp je de vraag niet ik vraag niet wat wel of niet mag en wat wel of niet kan volgens mij moet jij het onderwerp van de topic nog eens overlezen

12-05-2005, 12:57

Citaat door manahraf:
volgens mij begrijp je de vraag niet ik vraag niet wat wel of niet mag en wat wel of niet kan volgens mij moet jij het onderwerp van de topic nog eens overlezen
kijk even hierop http://yvettenails.tripod.com/

12-05-2005, 12:59

Citaat door manahraf:
ze geeft je toch alleen advies, of je het nou gaat doen of niet gaat doen je zuster geeft je advies dat het niet kan tijdens het bidden, tenzij jij niet bid

12-05-2005, 13:00

Citaat door laila el mou:
kijk even hierop http://yvettenails.tripod.com/
thanks

12-05-2005, 13:01

Citaat door manahraf:
Ik begrijp je vraag heel goed meid en ik wil je daarom behoeden voor een fout. Nogmaals het is haram! Doe er mee wat je wilt.

12-05-2005, 13:04

Citaat door marocina:
ze geeft je toch alleen advies, of je het nou gaat doen of niet gaat doen je zuster geeft je advies dat het niet kan tijdens het bidden, tenzij jij niet bid
luister met alle repect ik weet alhamdoullilah genoeg, het is alleen ik open deze topic met een vraag over waar kan ik goei gelnagels laten zetten en niet om ergens ander een discussie over te voeren en dat jij met je standpunt komt ja ik weet niet of je bidt iedereen voor zich allah lih kee hasab en allah li haraf wie bidt en niet ik ben niemand iets verschuldigd ghir allah en sorry ik heb geen zin in deze discussie ik begon met deze topic met een doel en niet voor een discussie

asalaam haleikom

12-05-2005, 13:09

Citaat door manahraf:
thanks
graag gedaan

Pagina's : [1] 2