Bekijk volle/desktop versie : Help, sos, emergency.



Pagina's : [1] 2

27-02-2018, 00:41
Of ja, bijna emergency.

27-02-2018, 00:45



27-02-2018, 00:46
Heb net mijn telefoon laten vallen voor de 636282ste keer, ik wilde net de eruit grvallen ingewanden ervan er weer in doen, tot ik zag dat ie totoloss is.

Anyways. Heb heb gestofzogen en verbonden met brede doorzichtige plakband en all is well, ben zelfs gewend geraakt aan de duizend boomwortel-like design op het scherm waar ik doorheen moet kijken. Het denkbeeldige infuus in combinatie met het plakbandmummificatie heeft geholpen. Dus dat is niet zo zeer het onmiddelijke probleem.

Probleem is wel dat ik de app bubblegame op dit tel heb en vanavond net level 1600 heb bereikt. Dit wil ik graag meenemen naar een nieuwe tel, mocht ik die deze week of de komende weken aanschaffen.

Dus hoe wat waar en kan het uberhaupt met al zn levels overgezet worden??????

27-02-2018, 00:47

Citaat door PresAlen3.:
Hellep!!! Zie boven.

Denk je dat mensen met brillen ook echt slimmer zijn?

27-02-2018, 00:47


You my dear madame, are utterly and majorly screwed.

27-02-2018, 00:49

Citaat door PresAlen3.:
You my dear madame, are utterly and majorly screwed.
I refuse to believe that. You're fired.

Waar is Batman????

27-02-2018, 00:49

Citaat door kajol4life:
Hellep!!! Zie boven.

Denk je dat mensen met brillen ook echt slimmer zijn?
Ja, want ik ben altijd een stuk slimmer als ik een bril op heb.

27-02-2018, 00:50

Citaat door PresAlen3.:
Ja, want ik ben altijd een stuk slimmer als ik een bril op heb.
Oke, doe je bril op en geef dan een antwoord please.

27-02-2018, 00:52

Citaat door kajol4life:
Heb net mijn telefoon laten vallen voor de 636282ste keer, ik wilde net de eruit grvallen ingewanden ervan er weer in doen, tot ik zag dat ie totoloss is.

Anyways. Heb heb gestofzogen en verbonden met brede doorzichtige plakband en all is well, ben zelfs gewend geraakt aan de duizend boomwortel-like design op het scherm waar ik doorheen moet kijken. Het denkbeeldige infuus in combinatie met het plakbandmummificatie heeft geholpen. Dus dat is niet zo zeer het onmiddelijke probleem.

Probleem is wel dat ik de app bubblegame op dit tel heb en vanavond net level 1600 heb bereikt. Dit wil ik graag meenemen naar een nieuwe tel, mocht ik die deze week of de komende weken aanschaffen.

Dus hoe wat waar en kan het uberhaupt met al zn levels overgezet worden??????
Welke telefoon heb je en heb je ooit een account gemaakt?

27-02-2018, 00:53

Citaat door kajol4life:
Oke, doe je bril op en geef dan een antwoord please.
xbril opx

Hebbie een Android of een iPhone?

27-02-2018, 00:58

Citaat door NBDC:
Welke telefoon heb je en heb je ooit een account gemaakt?


Samsung galxy 3 of 4, was al een stokoud telefoontje.

Umm. Idk eerlijk gezegd. Is dat zo'n google account waar je ook dingen mee download via google play?


Citaat door PresAlen3.:
xbril opx

Hebbie een Android of een iPhone?
Android.

27-02-2018, 01:00
Misschien is het gewoon extra oogtraining, tussen de wortelkrasjes heen kijken enz. Extra focussen en spannen vd oogspieren enz? Dan kan ik deze tel als bubble game tel blijven gebruiken. Die galaxy note hiervoor gebruik ik nog steeds als e-book

27-02-2018, 01:01



Citaat door kajol4life:
Samsung galxy 3 of 4, was al een stokoud telefoontje.

Umm. Idk eerlijk gezegd. Is dat zo'n google account waar je ook dingen mee download via google play?



Android.
Bij Android wordt het een heel lastig verhaal. Ik zou hem opnieuw downloaden en kijken of je ergens kan inloggen. Als dat onvindbaar wordt, is dit de zwartste dag in je leven. Je zou morgen zwart aan moeten trekken.

27-02-2018, 01:05
De meeste spelletjes zijn wel gekoppeld aan je Google Play account.
Als je hetzelfde account gebruikt op je nieuwe tel, is er een kans dat je niet in een depressie beland.

27-02-2018, 01:05

Citaat door NBDC:
Welke telefoon heb je en heb je ooit een account gemaakt?


Citaat door NBDC:
Bij Android wordt het een heel lastig verhaal. Ik zou hem opnieuw downloaden en kijken of je ergens kan inloggen. Als dat onvindbaar wordt, is dit de zwartste dag in je leven. Je zou morgen zwart aan moeten trekken.
Er is geen inlog bij dit spel!??!?!?!??!?!!!!!!!!!!!!!!!!


Aaaaaarghhghghgghhhhh

Morgen even vragen in de stad hoeveel zo'n schermpje kost. Desnoods ga ik naar een andere telefoondokter, jullie zijn gewoon huis-tuin en keuken telefoondoktoren


Maar uffffffff ship man.

Pagina's : [1] 2