Bekijk volle/desktop versie : Meer dan 100.000 euro ingezameld voor de verdediging van Tariq Ramadan



26-02-2018, 16:04
Een crowdfundingcampagne voor de juridische kosten van Tariq Ramadan heeft inmiddels ruimschoots zijn doel bereikt.



Het doel van 90.000 euro is inmiddels ruim overschreden. Slechts enkele dagen na de lancering van een crowdfundingcampagne voor de juridische kosten van Tariq Ramadan, hebben de initiatiefnemers al meer dan 100.000 euro opgehaald.

"Tariq Ramadan wordt geconfronteerd met verschillende zaken waarvan de strijd lang en duur zal zijn", schreef men op Cotizup, waar deze crowdfundingcampagne werd gelanceerd. Het ingezamelde geld zal worden gebruikt om te betalen voor "de langdurige procedures" en "de vele reeds gemaakte kosten".

Ter herinnering, de islamoloog is sinds het begin van de maand opgesloten in de gevangenis van Fleury-Mérogis. Hij wordt door twee vrouwen beschuldigd van verkrachting en aanranding.

26-02-2018, 18:18


Als hij schuldig wordt bevonden zou ik mijn geld terugeisen.

26-02-2018, 18:48
Ik zou sws nooit geld geven aan een verdachte van een zedendelict. Hij heeft wel bijna alles tegen. Ik acht de kans groot dat hij zich wel degelijk aan vrouwen heeft vergrepen.

Ik weet ook niet wat ik hier van moet denken want ik heb een stronthekel aan zedendeliquenten.

26-02-2018, 18:52

Wie gaat geld inzamelen voor een stinkend rijke verdachte van een zedenmisdrijf.

Deze vent heeft wel echte groupie's..dat dan wel weer.

26-02-2018, 18:56


Blijkbaar is niet iedereen overtuigd van zijn onschuld.

Iedereen die geld stort heeft dus schrik dat deze vermeende verkrachter
een spoor van bewijzen heeft achter gelaten, en nu flinke juridische hulp
moet inkopen.

27-02-2018, 10:05
100 000 Euro voor lopende procedure !? Is het zo democratisch land dat de arme hun rechten met simpel kosten kunnen op eisen van tegenstander of schuldige partijen ! Welke Advocaat die zich denkt dat hij boven het recht en of boven op het hypobeoordeling van rechters kan hangen die sommige van hun een verborgen hand hebben met schuldigen daders die onder instantie van overheid bemachtigd die een lokaal netwerk bende hebben gecreëerd om alles te hekelen en hun eisen vooraan te dringen aan slachtoffers met opzettelijk verkeerde info en omzeilde informatie die rechten van slachtoffers belemmerd en doen waaien !

Soms die lokaal overheid bende creëren extra intimidaties en stalking en economisch uitputting intimidatie juist om slachtoffers die meerder malen en jaren lang zwaar mishandeld of misbruikt te beperken zo dat die slachtoffers hooploze en machteloze moeten voelen als in angst wordt bejegend door zijn sociaal voorzieningen in te berken en achter volgen met privasie schendingen heel zijn leven tot de slachtoffers geduld kwijtraken voor fouten dat op het laatste moment een scenario wordt van wat die daders al jaren wouden hebben om te kunnen tonen dat die slachtoffers slecht personen zijn en ontvreemde de gevolgen die tien tal oorzaak's heeft gecreëerd en geleid! Ook die heeft naar het vernietiging van hoop, beëindiging van carrière, verwarlozing van dromen,!

Op zich deze die vecht alleen voor zich en kijk wat voor financieel steun krijgt van uit donaties en giften is gewoon onbegrijpelijk, maar helaas voor personen die erg slachtoffers zijn geworden lijkt alles te hebben verloren en die mee flinke ervaringen hebben gedaan, waar die slachtoffer ook opkomt voor andere slachtoffers met wat hij maximum kan bieden terwijl zelf hulp nodig heeft maar helaas ondersteuning zoeken voor tien tal produceren zal zeker nog op iedere moment starten en zeker te winnen is voor iedere slachtoffer in heel Europees landen en gevolgen zijn er groot al hoe wel in mijn eigen onderwereld de oorlog al begonnen sinds dien de val van Balkenende kabinet!!!
omdat daar speelt heel er veel achter die het niemand weet!

Maar opgeven doen we het nooit voor onterecht misbruik en onrechtmatigdaad!