Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dieetpillen



11-05-2005, 15:42
Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar pillen waar je snel mee kan afvallen. Ik weet dat het heel slecht is voor je lichaam maar ik moet snel een paar kilo kwijt.
Alvast bedankt!

11-05-2005, 15:53


gebruik stack 2 overal verkrijgbaar bij elke fititniszaak

11-05-2005, 15:59
ik heb gehoord dat je daar hartkloppingen van krijgt. Heb je het zelf gebruikt?

11-05-2005, 19:51
ja klopt van stack 2 krijg je echt hartkloppingen van mijn vriendin gebruikte het en ze had steeds last van dr hart meskiena dan was ze zooo vrolijk en engergiek en dan opeens zat ze te rusten op een bankje omdat ze niet meer kon lopen ze had zon pijn aan dr hart gelukkig is het nu over het is echt niet aan te raden hoor meid


liefs lipglossy

11-05-2005, 20:11


Hallo Landa100,

Ik begrijp wel dat je een paar kilootjes wilt afvallen, Maar dat je er je gezondheid mee kunt beschadigen zou ik het er niet voor overhebben om dat Stack2 te gebruiken. Wat moet je toch met al die rotzooi in je lichaam, Je moet goed met je lichaam omgaan, Ga lekker sporten je valt ermee af en het is goed voor je lihaam, en heeft nog veel meer voordelen op je gezondheid. Denk a.u.b. na voor je iets doet.

11-05-2005, 20:42

Citaat door sheba87:
Hallo Landa100,

Ik begrijp wel dat je een paar kilootjes wilt afvallen, Maar dat je er je gezondheid mee kunt beschadigen zou ik het er niet voor overhebben om dat Stack2 te gebruiken. Wat moet je toch met al die rotzooi in je lichaam, Je moet goed met je lichaam omgaan, Ga lekker sporten je valt ermee af en het is goed voor je lihaam, en heeft nog veel meer voordelen op je gezondheid. Denk a.u.b. na voor je iets doet.
Sluit me hier helemaal aan

Stacker dat is zo erg, 1 keertje gedaan en doe het echt nooit maar dan ook nooit meer .. Als ik terug denk, dan denk ik waar was mijn verstand Dus meid begin alsjeblieft niet aan die rotzooi pillen, echt heel slecht voor je lichaam!!

11-05-2005, 22:51

Citaat door pilligro_86:
gebruik stack 2 overal verkrijgbaar bij elke fititniszaak
Salaam alaikoem,

Ik zou dus die pillen in het kastje laten staan en doorlopen naar de fitneszaak en lekker 20 minuten hardlopen en wat oefeningen.

Landa100 ik ben heel benieuwd waarom je heel snel af wilt vallen ten koste van je gezondheid. Gair

Lekker sporten, veel drinken en stevige ontbijtjes zodat je genoeg energie hebt om juist actief te zijn.

groetjes Yamina
salaam

13-05-2005, 12:09
Inderdaad ja