Bekijk volle/desktop versie : Temara: Imam gearresteerd voor pedofilie



21-02-2018, 08:05
De inwoners van douar Aoulad Bennacer, gelegen op enkele kilometers van Temara, zijn in shock.



De imam van de moskee in het dorp, een man van in de vijftig, werd gearresteerd wegens pedofilie, schrijft het dagblad Assabah.

Er was een klacht ingediend door de vader van twee van de slachtoffers, waarna de gerechtelijke politie de zaak oppakte en agenten mobiliseerde die de imam arresteerde. Twee andere klachten werden vervolgens op maandag 19 februari ingediend bij het parket van het hof van beroep van Rabat.

In totaal gaat het om zes kinderen die het slachtoffer zouden zijn geworden van de perversiteiten van de imam, die vóór zijn arrestatie het vertrouwen van de dorpelingen genoot.

21-02-2018, 11:05


Zeker een Nederlander

21-02-2018, 11:29

Citaat door Darkmatter1991:
Een Nederlander die in de fucking middle of nowhere een imam is in Marokko? LOL
Temara is de woonplaats vd koning en meerdere hoge pieten uit het leger. Voorstad van Rabat. Dat een tokkie dat niet kent zegt niet veel, verder dan de plaatselijke speeltuin komen jullie vakanties niet.

Zelfs Gerets had er een villa aan het prachtige strand daar. Stik jij maar in je camping en plakkerige toetsenbord

21-02-2018, 11:52

Citaat door Darkmatter1991:
Ik ben zelf een tweede generatie Marokkaan. Maar je zult me toch niet geloven. Op deze site gelooft men wel in de grootste onzin zoals een schepper van het universum of dat 9/11 het resultaat zou zijn van een grote samenzwering van de Amerikaanse overheid, terwijl in werkelijkheid islamitische extremisten ervoor verantwoordelijk waren.

Waarom zou ik het überhaupt moeten proberen?
Google op zijn minst dan naar Temara ipv onzin te kramen. Ik lees gewoon en oordeel daarover, simpel

21-02-2018, 15:24


Dat gebeurt er wanneer de doodstraf niet actief wordt toegepast.

21-02-2018, 15:25

Citaat door Darkmatter1991:
Ik ben zelf een tweede generatie Marokkaan. Maar je zult me toch niet geloven. Op deze site gelooft men wel in de grootste onzin zoals een schepper van het universum of dat 9/11 het resultaat zou zijn van een grote samenzwering van de Amerikaanse overheid, terwijl in werkelijkheid islamitische extremisten ervoor verantwoordelijk waren.

Waarom zou ik het überhaupt moeten proberen?
haha 9/11 door mensen die leefden in een grot duizenden km van Amerika vandaan.
9/11 was een false flag om de war on islam te beginnen.
En niet geloven is een God is pure domheid alles is zeker uit het niets ontstaan of alles bestond al zonder een begin punt, ja klinkt heel logisch.

21-02-2018, 15:51

Citaat door macro201:
Dat gebeurt er wanneer de doodstraf niet actief wordt toegepast.
En dit gebeurt er als je die middeleeuwse wet van 2/ 4 getuigen buitenspel zet.

21-02-2018, 16:14

Citaat door talisker:
Zeker een Nederlander
Klopt

Ze zijn overal actief , nu ook onder valse namen,

21-02-2018, 16:30

Citaat door FCE:
Klopt

Ze zijn overal actief , nu ook onder valse namen,
Bwaha, jij zou nog denken dat het een Nederlanders is als ie voor je staat met een Marokkaans paspoort en geen Nederlands spreekt.