Bekijk volle/desktop versie : Scheve



Pagina's : [1] 2

16-02-2018, 17:09
verhoudingen...

Je toekomstige eist iets van je wat hij/zij zelf aan de grootste laars lapt..

Wat doe jij ?

16-02-2018, 17:12



Citaat door Stranger:
Istikhara.
En als je niet wijzer wordt van Istikhara?

16-02-2018, 17:16

Citaat door Stranger:
Je verstand gebruiken en niet laten leiden door emotie.
Dus iemand waar je gek bent zou jij laten gaan , geen water bij de wijn?

16-02-2018, 17:21

Citaat door Stranger:
Moet je wat specifieker zijn, je vraag is heel vaag.
Zou je kunnen accepteren van je (toekomstige) vrouw dat ze jou iets verbied wat ze zelf niet naleeft?

16-02-2018, 17:30



Citaat door Stranger:
Zoals? Kan toch van alles zijn.
Bijv het contact houden met t andere geslacht.

16-02-2018, 17:38
Hangt ervan af wat. Als het een basis eigenschap is die elk persoon moet hebben om een normaal functioneel huwelijk te leiden, dan laat ik hem gaan. Want ik weet dat het dan niet gaat werken, voorkomen is beter dan genezen. Maar als ik ermee kan leven en weinig problemen zal opleveren, dan kan ik geduld hebben met hem.

16-02-2018, 18:07

Citaat door Stranger:
Ik ben niet gek. Gelijk blokkeren en verwijderen.
Leef je hier zelf ook naar?

16-02-2018, 18:09

Citaat door Nabila1990:
Hangt ervan af wat. Als het een basis eigenschap is die elk persoon moet hebben om een normaal functioneel huwelijk te leiden, dan laat ik hem gaan. Want ik weet dat het dan niet gaat werken, voorkomen is beter dan genezen. Maar als ik ermee kan leven en weinig problemen zal opleveren, dan kan ik geduld hebben met hem.
Je man die er vrouwelijke vriendschappen op na houdt maar jouw elke vorm van contact met de andere sekse verbied?

16-02-2018, 18:15
Oh, dat regelen we wel.

16-02-2018, 18:54

Citaat door Euph_5:
Je man die er vrouwelijke vriendschappen op na houdt maar jouw elke vorm van contact met de andere sekse verbied?
Zoiets is niet eens discussie waardig. Als hij gelovig is, dan weet hij dat er geen vriendschap mogelijk is tussen een man en een vrouw en dat het tot fitna kan leiden. Dat is ook de reden dat hij dat van jou vraagt, neem ik aan. Aangezien hij bang is, dat hij jou aan een andere man zal verliezen. Waarom dan niet vanuit jouw opzicht denken dan? Dit heeft met loyaliteit en gezonde jaloezie binnen het huwelijk maken, voor mij basiseigenschappen die niet mogen ontbreken in een huwelijk. Kan hij er niet mee leven? Dan mag hij iemand uitzoeken van zijn vriendinnen, maar ik ben in ieder geval weg.

16-02-2018, 22:28

Citaat door MissTurkish:
Oh, dat regelen we wel.
Jij bent ieuw.

17-02-2018, 01:10
Dat dit nog vraagstelling waardig is

17-02-2018, 01:21



Citaat door Nabila1990:
Zoiets is niet eens discussie waardig. Als hij gelovig is, dan weet hij dat er geen vriendschap mogelijk is tussen een man en een vrouw en dat het tot fitna kan leiden. Dat is ook de reden dat hij dat van jou vraagt, neem ik aan. Aangezien hij bang is, dat hij jou aan een andere man zal verliezen. Waarom dan niet vanuit jouw opzicht denken dan? Dit heeft met loyaliteit en gezonde jaloezie binnen het huwelijk maken, voor mij basiseigenschappen die niet mogen ontbreken in een huwelijk. Kan hij er niet mee leven? Dan mag hij iemand uitzoeken van zijn vriendinnen, maar ik ben in ieder geval weg.
Duidelijk standpunt!
Je hebt geen boodschap aan emoties.



Citaat door MissTurkish:
Oh, dat regelen we wel.
[emoji38]
Wil ik dit wel weten?




Citaat door Stranger:
Ja natuurlijk, mensen in deze tijd hebben echt geen schaamte meer. Dat dit überhaupt speelt is al absurd genoeg. Welke randdebiel gaat met iemand trouwen en ondertussen contact onderhouden met ander geslacht.
Genoeg


Citaat door magrabiaanse:
Dat dit nog vraagstelling waardig is
Zie mijn reactie naar Stranger

17-02-2018, 06:10

Citaat door Euph_5:
Duidelijk standpunt!
Je hebt geen boodschap aan emoties.




[emoji38]
Wil ik dit wel weten?





Genoeg



Zie mijn reactie naar Stranger



Precies. Met zulke zaken ga ik niet met mijn hart mee, maar gebruik mijn hersenen. Als ik altijd mijn hart zou volgen, dan zou dat mijn ondergang betekenen.

Pagina's : [1] 2