Bekijk volle/desktop versie : Onbegrip



11-05-2005, 13:42
Ik heb nooit begrepen waarom meisjes bleven bij players , zodra ze doorhadden dat de jongen waar ze mee gaan..slecht is..omdat er hoop is en je hart verloren is... ..je hebt een zwakte voor hem...Hoe sterk in je schoenen moet je dan staan om deze strijd te overwinnen!!!

GIRLSS STAND UP!!

LEAVE HIM!!

11-05-2005, 13:44


waar heb jij last van?

11-05-2005, 13:46
Wil je dat weten?

11-05-2005, 13:48

Citaat door Mieke Shewen:
Ik heb nooit begrepen waarom meisjes bleven bij players , zodra ze doorhadden dat de jongen waar ze mee gaan..slecht is..omdat er hoop is en je hart verloren is... ..je hebt een zwakte voor hem...Hoe sterk in je schoenen moet je dan staan om deze strijd te overwinnen!!!

GIRLSS STAND UP!!

LEAVE HIM!!
Het is heel simpel: je moet gewoon niet aan voorhuwelijkse relaties beginnen heel simpel.

11-05-2005, 13:53


MEE EENS!......kbedoel je weet zowiezo nooit wat je in huis haalt...

11-05-2005, 14:11

Citaat door Ayred:
Het is heel simpel: je moet gewoon niet aan voorhuwelijkse relaties beginnen heel simpel.
eindelijk iemadn die normaal en slim antwoord...mense zoeken zo vaak een rede enzo......maar jah jij hebt wel gelijk wallahi ik bergijp di echikkies niet....jah waarom doet et me nog steeds pin bla diebla....nou pech begin gewoon geen relaties en sal je ogenneer dan zul je nooit verliefd worde ....en zal niemadn je pijn doen...zoals moi

11-05-2005, 14:21
Liefde maakt je blind. Blijkbaar kan liefde die gene snel beinvloeden..

11-05-2005, 14:48

Citaat door Mieke Shewen:
Ik heb nooit begrepen waarom meisjes bleven bij players , zodra ze doorhadden dat de jongen waar ze mee gaan..slecht is..omdat er hoop is en je hart verloren is... ..je hebt een zwakte voor hem...Hoe sterk in je schoenen moet je dan staan om deze strijd te overwinnen!!!

GIRLSS STAND UP!!

LEAVE HIM!!
waarom...........liefde maakt blind. hierdoor zien ze de slechte dingen in die jongen niet!

11-05-2005, 14:55
Als je van hem houd om zijn kwaliteiten "niets aan de hand" begin je hem te beminnen om zijn fouten dan is er LIEFDE in het spel...

11-05-2005, 15:18
ze hebben een zwkate voor die persoon