Bekijk volle/desktop versie : nieuwe mode(broek) bij de dames



11-02-2018, 19:49
Eerst hadden we leren broeken maar nu van die trechtervormige pantalon zodat je dat kontje in een handvat krijgt te zien

12-02-2018, 17:44


trechtervormige? die wijde pijpen bedoel je?

12-02-2018, 21:58

Citaat door Iceland:
Eerst hadden we leren broeken maar nu van die trechtervormige pantalon zodat je dat kontje in een handvat krijgt te zien
Vergeet de gescheurde broeken niet
En de blote enkelbroeken

13-02-2018, 00:33
Er is een hele rare stretchachtige broek met wijden pijpen uit, om de haverklap zie ik meiden met die verschrikkelijk enge broek. Broeken met wijde pijpen zijn alleen maar goed, maar dan moet de boven kant ook gwn wijd zitten, vooral bij hijaab dragende zusters, geen gezicht dat strakke gedoe.

13-02-2018, 01:04



Citaat door psychofarmaca:
Er is een hele rare stretchachtige broek met wijden pijpen uit, om de haverklap zie ik meiden met die verschrikkelijk enge broek. Broeken met wijde pijpen zijn alleen maar goed, maar dan moet de boven kant ook gwn wijd zitten, vooral bij hijaab dragende zusters, geen gezicht dat strakke gedoe.
die hoertjes kunnen gewoon beter die hijab helemaal afdoen, slaat nergens op

Ik hoop een keer zo'n vieze smerige hoertje met een vuistslag in haar gezicht bewusteloos te slaan voor het feit dat ze graag wil laten zien dat ze met islam speelt

13-02-2018, 14:36
Verder moet iedereen zelf weten wat ze wel of niet dragen. Ik denk dat dat de oplossing niet zal zijn (klappen/geweld) op een juiste manier benaderen.. Allaahjehdiena wa hdeek oe saaf.


Citaat door MorrocanUtrecht:
die hoertjes kunnen gewoon beter die hijab helemaal afdoen, slaat nergens op

Ik hoop een keer zo'n vieze smerige hoertje met een vuistslag in haar gezicht bewusteloos te slaan voor het feit dat ze graag wil laten zien dat ze met islam speelt

13-02-2018, 18:43
Die van reactie #9 zijn flairpijpen.

Back to the 70`s.

13-02-2018, 23:03

Citaat door Stranger:
Is het niet de pamper broek, die justin bieber draagt?
haha! Doet me denken aan olijfje.