Bekijk volle/desktop versie : Blog: 14 X Romantische Huwelijksaanzoek!



11-02-2018, 19:00
In de maand februari begint het bij veel partners vaak te broeien. Ze willen de liefde van hun leven ten huwelijk vragen maar dan wel op een romantische manier die niet vergeten zal worden. Misschien ben jij...Lees meer!

Liefs,
Hasnae
Emira Weddings

11-02-2018, 19:02



Citaat door Emiraweddings:
In de maand februari begint het bij veel partners vaak te broeien. Ze willen de liefde van hun leven ten huwelijk vragen maar dan wel op een romantische manier die niet vergeten zal worden. Misschien ben jij...Lees meer!

Liefs,
Hasnae
Emira Weddings
Waarom perse februari? Waarom zijn de andere maanden niet speciaal? Leven we dan in een grot en komen we pas in februari tot het idee oh wacht er bestaat zoiets als liefde?
Heb ik iets gemist? Dacht dat wij moslims niet doen aan valentijnse gebeuren etc? Ik vraag mijn vrouw ten huwelijk bij haar en naast haar ouders. Dat is pas speciaal. (Natuurlijk wel met na3na3 thee om los te komen) Oh sorry we leven in westerse maatschappij en nemen de normen en waarden mee..
En dan vragen we af waar het mis gaat tegenwoordig.

11-02-2018, 19:11
Wat een kleffe onzin.


Citaat:

11. In een kamer met (heel veel) rozen, bonbons en 1000 brandende lichtjes.
1000 brandende lichtjes? Wesh wil je dat de man failliet gaat voor dat er überhaupt een feest heeft plaatsgevonden.

11-02-2018, 19:12

Citaat:
4. Ring verstoppen in dessert in een fancy restaurant
Wah. Gewoon lekker laten stikken. That will learn that b-.

11-02-2018, 19:13



Citaat:
14. Bij kampvuur met marshmallows en chocolade.
Tot haar haren in de fik vliegen.

11-02-2018, 19:16
Tijdens een luchtballonvlucht of Bovenop een hoge berg na een bergwandeling bij zonsopkomst (mits je huis/hotel vlakbij is&hellip

Jek, en dan schrikt ze van blijdschap en valt ze. Zo goed ben ik niet verzekerd!

Schrijf het op een taart.

En stel ik haal haar uit marokko en ze is analfabeet?

Bij kampvuur met marshmallows en chocolade.

Laten we dat maar niet doen marshmallows zit varkensgelatine in

11-02-2018, 19:17

Citaat:
9. In een open (uitgebloeide) bloemenveld na een fiets of wandeltocht
Goeie. Vooral als je hooikoorts hebt en je neus dan in een open kraan veranderd.

11-02-2018, 23:25

Citaat door Cecil:
Goeie. Vooral als je hooikoorts hebt en je neus dan in een open kraan veranderd.
Jij verpest het joh

12-02-2018, 00:09

Citaat door Sabirnador:
Waarom perse februari? Waarom zijn de andere maanden niet speciaal? Leven we dan in een grot en komen we pas in februari tot het idee oh wacht er bestaat zoiets als liefde?
Heb ik iets gemist? Dacht dat wij moslims niet doen aan valentijnse gebeuren etc? Ik vraag mijn vrouw ten huwelijk bij haar en naast haar ouders. Dat is pas speciaal. (Natuurlijk wel met na3na3 thee om los te komen) Oh sorry we leven in westerse maatschappij en nemen de normen en waarden mee..
En dan vragen we af waar het mis gaat tegenwoordig.
Is vanuit praktische overwegingen

Als je in februari het ja-woord krijgt, heb je 4-6 maanden om een zomerbruiloft te plannen. Als je het in de zomer vraagt, trouw je pas tegen de winter zo'n beetje.

12-02-2018, 18:46

Citaat door kajol4life:
Is vanuit praktische overwegingen

Als je in februari het ja-woord krijgt, heb je 4-6 maanden om een zomerbruiloft te plannen. Als je het in de zomer vraagt, trouw je pas tegen de winter zo'n beetje.

13-02-2018, 19:02

Citaat door Cecil:
Wat een kleffe onzin.



1000 brandende lichtjes? Wesh wil je dat de man failliet gaat voor dat er überhaupt een feest heeft plaatsgevonden.
Brandweer standby houden.