Bekijk volle/desktop versie : probleempjee..



11-05-2005, 13:06

Citaat door Lovelyy_Ladyy:
heey heb je problemen met je ouders,vriendje,liefdesverdriet of weetje gewoon ff niet meer wat je moet doen.. dan kan je me een mailtje sturen en dan wil ik er met je over praten ze zeggen tog altijd dat je met iemand anders beter kan praten dan met iemand die je kent je hoeft je niet te schamen of wat dan ook en ik zal alles serieus behandelen.. KUSS
.

11-05-2005, 14:01


Dat is heel aardig, maar klos me problemen liever zelf op

11-05-2005, 14:05
waarom open'je zo'n topic wat verwacht je zelf 3ajellah....?????


denk je ej bent dokter philll of zo??/ wahah grap van de eeuw

11-05-2005, 14:14
Dokter Phill, haha

11-05-2005, 14:21



Citaat door bent_el_asel:
waarom open'je zo'n topic wat verwacht je zelf 3ajellah....?????


denk je ej bent dokter philll of zo??/ wahah grap van de eeuw
Masakien ze willen hier allemaal doktertje spelen, de meeste zitten zelf in de knoop nee maar vind het wel lief dat ze de moeite doen om te helpen

11-05-2005, 14:44

Citaat door Lovelyy_Ladyy:
heey heb je problemen met je ouders,vriendje,liefdesverdriet of weetje gewoon ff niet meer wat je moet doen.. dan kan je me een mailtje sturen en dan wil ik er met je over praten ze zeggen tog altijd dat je met iemand anders beter kan praten dan met iemand die je kent je hoeft je niet te schamen of wat dan ook en ik zal alles serieus behandelen.. KUSS
pas maar op, je mail box zit zo vol!

11-05-2005, 14:45

Citaat door Lovelyy_Ladyy:
heey heb je problemen met je ouders,vriendje,liefdesverdriet of weetje gewoon ff niet meer wat je moet doen.. dan kan je me een mailtje sturen en dan wil ik er met je over praten ze zeggen tog altijd dat je met iemand anders beter kan praten dan met iemand die je kent je hoeft je niet te schamen of wat dan ook en ik zal alles serieus behandelen.. KUSS
Heey Meid egt Lieff van je dat je dit d0et,als ik pr0blemen hebt weet ik je te vinden ..
En ik vind het d0m dat de andere hierz0 allemaal raar reageren ze zeggen nii eeens bedankt 0fs0w maar ja tyische mar0kanen ej

Liefss mii..

11-05-2005, 14:57
Waarom zou ik jou in vertrouwen nemen?

11-05-2005, 17:20
Wel Lief Dat Je Het Aanbiedt, Maar Weet Je Wel Wat Je Op Je Af Stuurt? Mensen Kunnen Met Heftige Dingen Bij Je Komen. Ik Zou Zoiets Niet Doen Als Ik Jou Was. Mensen Verwachten/ Vragen Vaak Meer Dan Dat Je Ze Kunt Aanbieden.

Buiten Dit Zeg Ik Nogmaals Dat Het Erg Vriendelijk Is.

Groetjes!

11-05-2005, 17:42
ok wat doe je als je gevoelens niet meer begrijpt???

Je weet dus niet meer wat voelen wat dan ????

12-05-2005, 10:52
ok ok k heb n probleem

12-05-2005, 11:36

Citaat door Lovelyy_Ladyy:
heey heb je problemen met je ouders,vriendje,liefdesverdriet of weetje gewoon ff niet meer wat je moet doen.. dan kan je me een mailtje sturen en dan wil ik er met je over praten ze zeggen tog altijd dat je met iemand anders beter kan praten dan met iemand die je kent je hoeft je niet te schamen of wat dan ook en ik zal alles serieus behandelen.. KUSS