Bekijk volle/desktop versie : HAHAHAHAHAAH check deze berberse Bijlmerchick [Video]



Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7

09-02-2018, 13:14

Citaat door Nic_Tesla:
Zatlap stop met je onzin te spuien. Je kent er niets van en herhaald wat ik zei in een topic. Toen ik je had verbeterd.
je kan het niet hebben dat ik je les geef over je afkomst

09-02-2018, 13:15


drenkeling1
die reactie is niet van mij corrigeer het

09-02-2018, 13:16
Touareg is het oudste berberse volk heb ik mij laten vertellen? By the way, don't know wat voor strijd er hier gaande is
Maar jullie zijn uiteindelijk allemaal Marokkanen en nog belangrijker moslims so what's the point on arguing.

09-02-2018, 13:18

Citaat door Nic_Tesla:
Heel Noord-Afrika is Amazigh ze zijn gewoon verarabiseerd. Net zoals het Midden-Oosten waar je Feniciërs, Akkadiers, Chaledeanen, Kananieten hebt die zich allemaal arabisch noemen maar het genetisch niet zijn.

Het grootse probleem met racisme heb je vooral op arabisch schiereiland, zoals talrijke filmpjes hebben aangetoond waar zwarte meiden van het raam werden gegooid. In Noord-Afrika valt het nog goed mee daarmee vergeleken.
Heel Noord-Afrika is berbers I agree. Maar wanneer ik dat zeg worden de Arabische Marokkanen boos op mij.

09-02-2018, 13:18



Citaat door Nic_Tesla:
Heel Noord-Afrika is Amazigh ze zijn gewoon verarabiseerd. Net zoals het Midden-Oosten waar je Feniciërs, Akkadiers, Chaledeanen, Kananieten hebt die zich allemaal arabisch noemen maar het genetisch niet zijn.

Het grootse probleem met racisme heb je vooral op arabisch schiereiland, zoals talrijke filmpjes hebben aangetoond waar zwarte meiden van het raam werden gegooid. In Noord-Afrika valt het nog goed mee daarmee vergeleken.
keddaba niet liegen,

09-02-2018, 13:19

Citaat door She.:
Touareg is het oudste berberse volk heb ik mij laten vertellen? By the way, don't know wat voor strijd er hier gaande is
Maar jullie zijn uiteindelijk allemaal Marokkanen en nog belangrijker moslims so what's the point on arguing.
We hebben alleen problemen op dit site met lafaards die zich verschuilen op anonieme accounts en die een fitna agenda hebben tegen Marokko en de Islam.

In Marokko worden ze gelukkig aangepakt en voor heel wat jaren de bak gegooid, alleen hier in Nederland kunnen ze vrijuit hun racistische en separistische denkbeelden uitspuwen.

09-02-2018, 13:20

Citaat door She.:
Heel Noord-Afrika is berbers I agree. Maar wanneer ik dat zeg worden de Arabische Marokkanen boos op mij.
niet allemaal, noord marokko is een mengelmoes van verschillende rassen, feneciers romeinen byzantijnen vandalen visigoten arab en natuurlijk spaniool, in rif kom je ook vaak mensen die zo blond zijn dat je denkt die is nederlands

09-02-2018, 13:21
Allah, Alwatan, AlMalik!

09-02-2018, 13:22

Citaat door drenkeling1:
We hebben alleen problemen op dit site met lafaards die zich verschuilen op anonieme accounts en die een fitna agenda hebben tegen Marokko en de Islam.

In Marokko worden ze gelukkig aangepakt en voor heel wat jaren de bak gegooid, alleen hier in Nederland kunnen ze vrijuit hun racistische en separistische denkbeelden uitspuwen.
Jullie boffen maar met een rechtvaardige koning die de volkeren samenbrengt allahuma bareek!
Echt zonde om die onderlinge strijd te zien. Wat ik alleen niet begrijp is waarom de consulaat als voertaal: Frans en Arabisch spreken. Terwijl het overgrote deel in Nederland berbers is.

09-02-2018, 13:22

Citaat door handjevolliefde:
Ik heb vrienden en aangetrouwde familie die daar vandaan komen, daarom weet ik dit haha



Onder Andere...
in oujda en berkane praten ze gewoon arab darija natuurlijk heb je ook berbers die daar wonen, 90% van mokros is berbers

09-02-2018, 13:23

Citaat door Nic_Tesla:
Ga naar school anafabete ongeschoolde landloze bedoeïen.
ik ben uit rif geboren en getogen mijn poep daar is nog vers , maar ik ben geen berber.en als jij denkt dat rwafa allen berbers zijn dan ben je dom,

09-02-2018, 13:24

Citaat door anunaki:
niet allemaal, noord marokko is een mengelmoes van verschillende rassen, feneciers romeinen byzantijnen vandalen visigoten arab en natuurlijk spaniool, in rif kom je ook vaak mensen die zo blond zijn dat je denkt die is nederlands
Mij man had DNA test gedaan en daar kwam meer dan de helft berbers uit en het resterende spaans/portugees en 1% Asjkenazische Jood lol.

09-02-2018, 13:24


Wat.....gebeurt hier allemaal?

09-02-2018, 13:25

Citaat door She.:
Jullie boffen maar met een rechtvaardige koning die de volkeren samenbrengt allahuma bareek!
Echt zonde om die onderlinge strijd te zien. Wat ik alleen niet begrijp is waarom de consulaat als voertaal: Frans en Arabisch spreken. Terwijl het overgrote deel in Nederland berbers is.
Goede koning ameen. Alleen soms te soft en zachtaardig voor de slechterikken.

Dat Frans proberen ze nu uit te bannen geleidelijk stap bij stap.

09-02-2018, 13:25

Citaat door Nic_Tesla:
Is geen mengelmoes alleen bij jullie sharmoetas gezin. DNA bewijst anders. Imazighen zijn als sinds oudsher licht, de dinkere zijn gemixt met sub-sahara Afrika. Riffijnen bezitten de meest pure Amazigh bloed omdat het gesloten volk was die elke indringer afvocht. In tegenstelling tot jullie slaven.
Doe een DNA test. Neem aan dat jij Riffijnse bent? Ben wel benieuwd!

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7