Bekijk volle/desktop versie : Pique maand eruit door blessure! Plus schorsing erbij van baas La Liga!



Pagina's : [1] 2 3

06-02-2018, 14:34
Pique zal de belangrijke wedstrijden tegen Valencia en Chelsea in de CL moeten missen.

Ook krijgt hij een schorsing van 3 wedstrijden van voorzitter van La Liga en groot Real Madrid fan Javier Tabas. Hij zegt dat Pique het publiek provoceerde en dat zij hem daardoor uitscholden. Pique provoceerde pas na zijn goal! Daarvoor is hij constant uitgescholden. Wat een vieze tering voorzitter!

06-02-2018, 14:53


Nu wachten op Real fans met hun domme reacties!

06-02-2018, 14:56
Ze hebben zijn vrouw en zijn zoon uitgescholden voor dood, waarbij rest Real fans Espanyol zijn en toch wordt Pique geschorst omdat hij zichzelf is met ze eigen meningen! Dit is heel raar wat de Spaanse bond Real doet. Ik keur niet goed wat Pique soms doet, maar een schorsing gaat wel te ver!

06-02-2018, 15:11
Straf m maar een keer flink voor al zijn provocaties , misschien dat ie zich daarna weer normaal kan gedragen

06-02-2018, 15:21


Hoppa. De eerste pschyopaat Real fan heeft zich aangemeld, Izanonzin.

Nu nog wachten op andere 2 domme Realfans onzinblood en jongenbario!

06-02-2018, 16:37
Maakt niks uit, hij heeft heel die poepclub Espanyol in een lijkzak gestopt van supporters tot bestuur

Nu kan Yerry Mina eindeijk debuteren

06-02-2018, 21:51

Citaat door Wrongbet:
Ze hebben zijn vrouw en zijn zoon uitgescholden voor dood, waarbij rest Real fans Espanyol zijn en toch wordt Pique geschorst omdat hij zichzelf is met ze eigen meningen! Dit is heel raar wat de Spaanse bond Real doet. Ik keur niet goed wat Pique soms doet, maar een schorsing gaat wel te ver!
Is dood een scheldwoord?

06-02-2018, 22:10
De baas van Spaanse voetbal is een ex Real Madrid speler Fernando Hierro ....kon niet anders..het moet een Real Madrid fan of ex speler of dictator zijn

06-02-2018, 22:23

Citaat door RealBlood:
Is dood een scheldwoord?

07-02-2018, 00:38

Citaat door RealBlood:
Is dood een scheldwoord?
Ik bedoelde puta over zijn vrouw en moeder.

07-02-2018, 08:45

Citaat door _yassir_:
Pique zal de belangrijke wedstrijden tegen Valencia en Chelsea in de CL moeten missen.

Ook krijgt hij een schorsing van 3 wedstrijden van voorzitter van La Liga en groot Real Madrid fan Javier Tabas. Hij zegt dat Pique het publiek provoceerde en dat zij hem daardoor uitscholden. Pique provoceerde pas na zijn goal! Daarvoor is hij constant uitgescholden. Wat een vieze tering voorzitter!
Publiek mag provoceren.
Spelers moeten zich gedeisd houden. Dat zijn professionals.

In Engeland steek je een keer middelvinger op en je wordt 3 wedstrijden geschorst.
in elke land moet een professioneel voetballer zich als een professional. Je mag het publiek nooit provoceren of beledigen.

Wallah echt een zielig stukje van je. Slachtofferrol smerig joh. Zielig ventje.
Al jou berichten zijn huilie huilie. nog veel erger dan wrongbet.

Wrongbe is een man vergeleken met jou. kleinzeventje

07-02-2018, 08:49
In Espanyol zijn ze wel gruwelijk en grof moet ik zeggen.

Ze hebben ooit een spandoek gemaakt tegen Pique toen het nog aan was met Shakira.

Daarop stond: Shakira is van ons allemaal



Maar vooralsnog ben je professional en moet je je als voetballer gedragen.

Als je je eigen publiek gaat beledigen of provoceren wordt je niet alleen geschorst maar ook meteen ontslagen.

07-02-2018, 08:51



Citaat door RealBlood:
Is dood een scheldwoord?
hahahah

07-02-2018, 11:59
Ik wist al dat jongenbario dit zou zeggen

07-02-2018, 12:54

Citaat door Wrongbet:
Ik wist al dat jongenbario dit zou zeggen
HAHAHA lachwekkend. Kijk hieronder zet ik de situatie stapsgewijs voor je neer.

Stap 1: jij zegt iets heel doms. Pique wordt uitgescholden voor dood

Stap 2: Iedereen lacht jou uit. Maar eerlijk is eerlijk, die uitspraak is ook gewoon om uit te lachen.

Stap 3: jij wist al dat ik jou uit zou lachen

merk jij de domheid al?

Pagina's : [1] 2 3