Bekijk volle/desktop versie : Mennel blaast jury van Franse versie The Voice omver (video)



04-02-2018, 16:01
Mennel zong het nummer Hallelujah in een Engelse en Arabische versie.



De 22-jarige Mennel had na 3 seconden de eerste stoel al omgedraaid, de andere 3 juryleden volgenden daarna ook snel. Mennel begon het lied Hallelujah in het Engels, waarna zij halverwege over ging in het Arabisch.

De vader van Mennel is van Syrische en Turkse afkomst, haar moeder is van Marokkaanse en Algerijnse afkomst.

Na een lange staande ovatie van het publiek op de set, sprak Mika: "Dit moment was een juweel". "Ik was helemaal in de ban, ik had het gevoel dat ik ergens anders was", voegde een ander jurylid daaraan toe. Een ander jurylid zei "Je zingt zonder filter, ik had de indruk een meisjeskamer binnen te gaan en haar dagboek te lezen, het is puur, het komt uit je hart."

De reacties op social media zoals Twitter waren ook niet anders dan lovend. "I was completely upset by # TheVoice's Mennel , it was simple but beautiful. This is the kind of moment that reminds us how beautiful the Arabic language is to hear.", zei bijvoorbeeld @Wakandaquokka.

Een video van de volledige auditie is hier te zien:

[video=youtube;O3EeZqX-u5k]https://www.youtube.com/watch?time_continue=249&v=O3EeZqX-u5k[/video]

YouTube link

04-02-2018, 16:07


Mixen is echt slecht

Ze heeft een grote neus gekregen alleen de snor is tegengewerkt

04-02-2018, 21:11
Ik zou maar tauwba verrichten voor die woorden nu je nog de mogelijkheid hebt.

04-02-2018, 21:12
Allah subhanna Wata3ala heeft haar geschapen en iedereen is mooi

04-02-2018, 21:18



Citaat door Noabloem:
Ik zou maar tauwba verrichten voor die woorden nu je nog de mogelijkheid hebt.
nee

Voor mij is mixen walgelijk

04-02-2018, 21:18

Citaat door Noabloem:
Allah subhanna Wata3ala heeft haar geschapen en iedereen is mooi
No mixing allowed

04-02-2018, 22:12
[video=youtube;S7A9WncZ9WY]https://www.youtube.com/watch?v=S7A9WncZ9WY[/video]

05-02-2018, 17:32
Moge Allah dit meisje hidaya geven, wat een walgelijke vertoning met haar joden hoofddoek.