Bekijk volle/desktop versie : Wonderbaarlijke wiskundige trucje van de Koran



01-02-2018, 19:12
Aantal surah's (114) minus je leeftijd + 3 = je geboortejaar



01-02-2018, 19:48


Leuke som, maar heeft niks met koran te maken.

01-02-2018, 19:57
Wonderbaarlijk? Weet wat je zegt want deze is ontkracht

01-02-2018, 20:11

Citaat door yasirc:
Leuke som, maar heeft niks met koran te maken.
integendeel, de koran heeft met alles te maken.

01-02-2018, 20:12



Citaat door Noeha.:
Wonderbaarlijk? Weet wat je zegt want deze is ontkracht
oke "bijzonder" dan

01-02-2018, 22:38
Het klopt wel, alleen weet ik niet of je deze rekensom aan de Qur'an kan linken. Ik ken een dergelijke rekensom ook van vroeger namelijk, en toen kwam mijn leeftijd of het getal waaraan ik moest denken ook uit. Daar had de Qur'an vrij weinig mee te maken.

01-02-2018, 23:42

Citaat door deleukstuu:
Het klopt wel, alleen weet ik niet of je deze rekensom aan de Qur'an kan linken. Ik ken een dergelijke rekensom ook van vroeger namelijk, en toen kwam mijn leeftijd of het getal waaraan ik moest denken ook uit. Daar had de Qur'an vrij weinig mee te maken.
toeval dan?

01-02-2018, 23:43

Citaat door 3esses:
Si.lgdr heeft gelijk elke gebeurtenis die je in flyer dagelijkse leven ziet of meemaakt kan achterhaald worden in de Koran. Of er is een vers wat die gebeurtenis beschrijft. Bijv. Dat mensen bang zijn om gezien te worden door anderen terwijl Allah shwt ze ziet en daar zijn ze dan niet bang voor.
hoeveel bomen als pennen en hoeveel zeeën als inkt heb je nodig om de woorden in de koran te beschrijven? Volgens mij meer dan wat de aarde kan geven....

ik weet niet of jullie het al wisten maar zelfs de fysieke letters, hun klanken, hun aantallen, hun vormen, hun posities, hun combinaties, kortom hun alles in de koran hebben betekenissen.. niet mijn woorden... zijn de woorden van koran wetenschappers

01-02-2018, 23:47
maar als dit geen toeval is omdat Allah alles gewoon met taqdeer heeft geregeld wat is het dan..?