Bekijk volle/desktop versie : Onderwijs: Amzazi verbiedt mobiele telefoons in de klas, ook voor leraren



30-01-2018, 13:05
Nauwelijks benoemd aan het hoofd van het Marokkaanse ministerie van Onderwijs, besloot Said Amzazi om mobiele telefoons in de klas te verbieden.



In een ministeriële nota uitgegeven op 25 januari, dringt de opvolger van Mohamed Hassad er bij de inspecteurs-generaal die belast zijn met educatieve en administratieve aangelegenheden, directeuren van regionale academies, opleidingscentra, scholen, inspecteurs en leraren op aan om "studenten en schoolambtenaren permanent te verbieden om mobiele telefoons in klaslokalen te gebruiken".

Volgens de minister van Onderwijs zou deze resolutie bijdragen aan "het verzekeren van een gunstig klimaat voor onderwijsbestuurders om hun taken in goede omstandigheden uit te voeren".

30-01-2018, 17:30


Perfect! Die telefoons zijn nergens goed voor in de klas.

31-01-2018, 14:19
De laatste tijd hebben we dankzij het mobieltje gezien hoe slecht het er aan toe is in veel schoolgebouwen en de manier van les geven. Dit is gewoon censuur.

31-01-2018, 14:22
De leraren moeten beter opgeleid worden het kam niet zo zijn de de leerlingen slimmer zijn de hun docent. Kleinste klassen en speciaal onderwijs open stellen voor iedereen die daarvoor in aanmerking komt. Ik denk dat de helft wel naar een speciale school moet

31-01-2018, 15:36



Citaat door Wouldcha3b:
Terecht .
Jij knikt natuurlijk als een schoothondje.

Anders krijg je een paar euro in mindering van je loonslaafje van het regime.

een trouwe hond ben je,


31-01-2018, 17:55
Onzin probeerde ze hier ook nooit gaf ik me telefoon af. Die achterlijke regels kunnen mij gestolen worden ik moet altijd bereikbaar kunnen zijn voor mijn naasten. Straks gebeurt er iets en weet ik het telaat omdat een docent denkt dat zijn les veel belangrijker is.