Bekijk volle/desktop versie : 3adoul marokko, sinds kort ook vrouwen? Marokko is zwaar fout bezig,



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

24-01-2018, 14:00

Citaat door URUS:
Dit is 7aram, zwaar...

De voorwaarden voor 3adoul zijnde :

- moslim zijn
- volwassenen (oud)
- MAN!
.

24-01-2018, 14:37


als aisha en hind oorlog kunnen voeren , en die vrouw ben haar naam kwijt , belasting inde in groot markt van medina aangesteld door omar,

waarom kunnen vrouwen geen deel uitmaken van le3doul ?

24-01-2018, 14:49

Citaat door HaKeem:
als aisha en hind oorlog kunnen voeren , en die vrouw ben haar naam kwijt , belasting inde in groot markt van medina aangesteld door omar,

waarom kunnen vrouwen geen deel uitmaken van le3doul ?
Jou kennis is 0 nada waloe.
Nadat je Ali ra lasterde met een vreselijke leugen probeer je nog steeds over de sahaba te praten?

24-01-2018, 14:51

Citaat door macro201:
Jou kennis is 0 nada waloe.
Nadat je Ali ra lasterde met een vreselijke leugen probeer je nog steeds over de sahaba te praten?
geef inhoudelijk antwoord op mijn reactie ipv van leugens spreiden

24-01-2018, 14:56



Citaat door URUS:
Wat is dit voor afwijking die ons wordt opgelegd?
Ik denk dat dit een opdracht is van Europa aan Marokko als een middel tegen Islamisering en fundamentalisme.
Als de oelema in Marokko hier niet tegen in protest gaan dan weten we ook hoe serieus we ze moeten nemen.

24-01-2018, 14:58

Citaat door macro201:
Ik denk dat dit een opdracht is van Europa aan Marokko als een middel tegen Islamisering en fundamentalisme.
Als de oelema in Marokko hier niet tegen in protest gaan dan weten we ook hoe serieus we ze moeten nemen.
jij DENKT

24-01-2018, 15:23

Citaat door URUS:
Waar is jouw loyaliteit op gebaseerd? Waarom verdedig jij die al Saloul en al Zablaan / al Saud en al Nahyaan uit de golf terwijl zij heilige steden aan zion geven en iedereen onthoofden die zich daar tegen verzet?

Zelfs een slaaf komt een keer in verzet maar jij bent een soort xxxxxe slaaf die andere verraadt.
jij reageert niet op mijn reactie, hoezo verraad , voerde aisha en hind geen oorlog, was die vrouw noet hoofd van die markt,

dat zijn feiten geen verraad.

verraad is als je het ontkent

24-01-2018, 15:28

Citaat door URUS:
raad van ullema zijn akkoord gegaan en beriepen zich op de maliki leerschool..

Maar de eisen zijn heel duidelijk. De koning is fucking scheef bezig, hij heeft de go ahead gegeven.

Ik geloof best dat het in opdracht is van de eu, aangezien onze leiders hebben gefaald om een geschoolde bevolking te vormen die kan nadenken en produceren, ze voeren continu druk uit.

Al mohim ma3a kuli i7tiram li duwlat Tunis, we gaan zwaar die kant op fucking atheistische staat astagfiru Allah.
Ewa ja sinds ik die video heb gezien van een mislukte transseksuele homo die liep in een winkelcentrum in casa terwijl de politie hem zat aan te kijken net alsof het de normaalste zaak in de wereld was geloof ik best dat Marokko zemmels zullen accepteren.
Zou niet verbaasd zijn als ze de Islam als staatsgodsdienst zullen verwijderen en een seculiere staat in de plaats zetten.

24-01-2018, 15:34

Citaat door URUS:
We zijn de lachterje van de wereld geworden. Ooit trots op onze geloof imaan en mannelijkheid, nu onder het mom van modernisme mogen moslims hun geloof niet meer belijden.

Als dit zo door gaat dan gaat het een keer zwaar fout aflopen in het koninkrijk.
de 3adoul kwestie is niet eens de meest schokkende hervorming. De schoolboeken aldaar zijn veranderd waarin leugens worden verkondigd over de Quran en Sunnah. Moge Allah deze dikke plofkip vermoorden Ameen.

24-01-2018, 15:38

Citaat door URUS:
Akhi, zelfs in Mekka was er een flikker bruiloft letterlijk man en man eentje in bruidsjurk en één in een 3abaya.

Ik houd heel van Marokko en de umma als geheel maar dit zal alleen maar problemen opleveren. De iraniers hebben onder deze omstNdigheden de sjah afgezet.

Precies wat adale wa l ihsane wilt in marokko wat zeer onwenselijk is aangezien het uitmondt in een burgeroorlog
Ik weet broer.
Ik sta niet achter de koning nog achter andere leiders maar ik haat bloedvergieten in de ummah meer dan een slechte leider.

24-01-2018, 16:03

Citaat door Al3adnani:
de 3adoul kwestie is niet eens de meest schokkende hervorming. De schoolboeken aldaar zijn veranderd waarin leugens worden verkondigd over de Quran en Sunnah. Moge Allah deze dikke plofkip vermoorden Ameen.
mogen we weten welke leugens over de koran en soenah, of zeg je gewoon dingen die je niet hard kan maken

24-01-2018, 16:19

Citaat door macro201:
Ik weet broer.
Ik sta niet achter de koning nog achter andere leiders maar ik haat bloedvergieten in de ummah meer dan een slechte leider.
volledig mee eens!!

24-01-2018, 16:21


jongenbario - goodbet -figobario

24-01-2018, 16:23

Citaat door HaKeem:
jongenbario - goodbet -figobario
Nee niet figobario.

monddoodbario.

Ik zag die figobario ook maar dat ben ik niet.

24-01-2018, 17:33
Zo beginnen die dingen.

Over 10 jaar voeren ze de homohuwelijk in.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28