Bekijk volle/desktop versie : NOS verbiedt "blanke mensen" in het vervolg "witte mensen"



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

24-01-2018, 12:51
De wereld staat in brand, het ene probleem nog groter dan het andere en dan gaan mensen zitten denken of de oude benaming "blank" te positief is?!

Dan heb je toch echt een probleem tussen de oren.
Weer een toegeving aan die zwarte gemeenschap van beroepsgekwetsten o.l.v. Gloria Wekker.
Dag in dag uit op pad om de autochtonen/blanken voor de schenen te schoppen.

http://www.welingelichtekringen.nl/media/768030/nos-doet-blank-in-de-ban-blank-heet-voortaan-wit.html

24-01-2018, 12:58


Waarom zou 'blank' positiever zijn dan 'wit'?

De enige reden dat ze dit doen, is omdat ze dan met een gerust hart donkere mensen 'zwart' kunnen noemen. En dat klinkt dan opeens toch een stuk negatiever..

24-01-2018, 12:59
Zolang men dit nog steeds kenbaar denkt te moeten maken wat je huidskleur is, zijn we geen steek verder en is racisme degene die achter dit alles schuilt.

#wakedafukup

24-01-2018, 13:06

Citaat door Baxi:
Waarom zou 'blank' positiever zijn dan 'wit'?

De enige reden dat ze dit doen, is omdat ze dan met een gerust hart donkere mensen 'zwart' kunnen noemen. En dat klinkt dan opeens toch een stuk negatiever..
Is ook echt onzin. Valt steeds meer op de mensen die steeds blanken verwijten mensen te beoordelen op hun huidskleur juist zelf daardoor geobsedeerd zijn.

24-01-2018, 13:28


Wat is er mis met wit? Eigenlijk?


En hoezo 'verbiedt' de NOS dat? Aan wie? Elke redactie hanteert eigen codes voor begrippen. jij bent een echte Martin Bosma eigenlijk. Heb je thuis ook zo'n Oranje Blanje Bleu Prinsenvlag hangen?


Citaat door Joosje:
Is ook echt onzin. Valt steeds meer op de mensen die steeds blanken verwijten mensen te beoordelen op hun huidskleur juist zelf daardoor geobsedeerd zijn.

24-01-2018, 13:32
Foppe, Joosje, Baxi

Stel PVV-ers

24-01-2018, 13:34
Men doet wel de gekste dingen om politiek correct te zijn.
Krijgen ze in Hilversum geen kramp van al die rare standjes? Tijd voor een mediapsycholoog?

24-01-2018, 13:39
Maar vindt jij 'wit' eigenlijk niet veel heroïscher blank dan Martin Bosma?


Citaat door Foppe:
Men doet wel de gekste dingen om politiek correct te zijn.
Krijgen ze in Hilversum geen kramp van al die rare standjes? Tijd voor een mediapsycholoog?

24-01-2018, 13:54

Citaat door jakko:
Wat is er mis met wit? Eigenlijk?


En hoezo 'verbiedt' de NOS dat? Aan wie? Elke redactie hanteert eigen codes voor begrippen. jij bent een echte Martin Bosma eigenlijk. Heb je thuis ook zo'n Oranje Blanje Bleu Prinsenvlag hangen?
Wat is er mis met "blanken"?

Toch niet die onzin van een beroepsgekwetste als Gloria Wekker c.s.?
Dus waarom vervangen alleen omdat deze beroepsgekwetsen dat willen?
Steeds meer toegeven aan deze kleine groep door de autochtonen/blanken?

Viel mij al een tijdje op de bij de NOS ineens gesproken wordt over witte mensen?
Wordt gewoon opgelegd.

Jammer dat je er bij betrekt dat irrelevant is.

24-01-2018, 13:56

Citaat door jakko:
Foppe, Joosje, Baxi

Stel PVV-ers
De bekende m.o. van politiekcorrecte autochtonen in het westen, mensen die een andere mening hebben afserveren als racisten, xenofoben, ultrarechts.

24-01-2018, 13:59
Ik denk dat jij in de war bent wit-mens


Citaat door Joosje:
De bekende m.o. van politiekcorrecte autochtonen in het westen, mensen die een andere mening hebben afserveren als racisten, xenofoben, ultrarechts.

24-01-2018, 14:02

Citaat door jakko:
Ik denk dat jij in de war bent wit-mens
Want? Ik ben geboren als blank mens. En laat mij niet door die groep progressieve blanken die zich moreel superieur wanen ineens vertellen dat ik een wit mens ben, alleen om een groepje beroepsgekwetsten die de blanken haten naar de mond te praten.

24-01-2018, 14:11


Je bent zo ongelofelijk in de war. De NOS hanteert die benaming uitsluitend voor zichzelf. Wat jij en anderen willen kwaken, daar gaat de NOS niet over.


Brainrot witmensch



Citaat door Joosje:
Want? Ik ben geboren als blank mens. En laat mij niet door die groep progressieve blanken die zich moreel superieur wanen ineens vertellen dat ik een wit mens ben, alleen om een groepje beroepsgekwetsten die de blanken haten naar de mond te praten.

24-01-2018, 14:16

Citaat door jakko:
Je bent zo ongelofelijk in de war. De NOS hanteert die benaming uitsluitend voor zichzelf. Wat jij en anderen willen kwaken, daar gaat de NOS niet over.


Brainrot witmensch
Vreemd dat linkse mensen zo vaak de feiten ontkennen die hen onwelgevallig is.
Alleen voor NOS medewerkers? Dat zijn toch de mensen die beslissen wat er via de media, radio, tv, teletekst, journaal 17 miljoen Nederlanders bereikt?
Blank niet meer gebruikt, alleen nog wit!
Hersenspoelen van de gemeenschap.
Je hoort het al in het journaal!
En je weet ook hoe die politiek correct inquisitie werkt. Mensen als de dood iets te zeggen dat niet politiekcorrect is!

Kun jij één goede reden geven waarom blank taboe is geworden moet worden vervangen?

24-01-2018, 14:21
Als er grotere problemen zijn, zoals je zelf zegt, waarom maak je er dan zo'n issue van?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20