Bekijk volle/desktop versie : Fifa Ranking : Marokko blijft maar stijgen..Oranje zakt



Pagina's : [1] 2 3

18-01-2018, 20:38
Oranje is in zicht van Marokko ...einde van WK hebben wij Somalie van Europa ingehaald

http://www.fifa.com/fifa-world-ranking/ranking-table/men/index.html

18-01-2018, 21:27


Chan telt mee.. alleen maar beter voor ons.

Nederland gaan we binnenkort inhalen... top 10 is het doel !

18-01-2018, 21:29

Citaat door MountakhabMaroc:
Chan telt mee.. alleen maar beter voor ons.

Nederland gaan we binnenkort inhalen... top 10 is het doel !
Top 10 halen wij niet voor het einde van het jaar..wel top 20

18-01-2018, 21:33

Citaat door LaasteGeruchten:
Top 10 halen wij niet voor het einde van het jaar..wel top 20
Ja ik weet.. daarom zei ik Nederland gaan we binnenkort inhalen.

Maar het grote doel is de top 10 pfff wat zou dat gruwelijk zijn.

Weet je nog wie dit zei:

Hoe dom kan je zijn om voor Marokko te kiezen als je in aanmerking komt voor het Nederlands elftal

hahahah wie er nou dom he

18-01-2018, 21:36


Heb je al bericht gekregen van fifa over je kaartjes of nog wachtende ?

18-01-2018, 22:00
In Maart moeten wij melden in Marokko voor info en na die laatste ronde van FIFA verkoop dan pas kaarten ophalen

19-01-2018, 01:17
Ik heb dat vorige jaar al gezegd dat Marokko Nederland gaat inhalen toen werd ik als gek uitgemaakt hahahaha ewaaaaaa waar is die handig aka worldfamous nu

19-01-2018, 10:23
CHAN wedstrijden tellen mee als vriendschappelijk bij fifa ranking

19-01-2018, 14:35

Citaat door MountakhabMaroc:
Ja ik weet.. daarom zei ik Nederland gaan we binnenkort inhalen.

Maar het grote doel is de top 10 pfff wat zou dat gruwelijk zijn.

Weet je nog wie dit zei:

Hoe dom kan je zijn om voor Marokko te kiezen als je in aanmerking komt voor het Nederlands elftal

hahahah wie er nou dom he
Nederland staat nog bijna 20 plekken hoger

19-01-2018, 14:50
Alles wat niet op fifa datum plaats vind hoort bij vriendschappelijk de punten zijn op de ranking heel weing,chan valt niet op fifa datum,dus zelfs het winnen van chan zal niet veel punten opleveren

19-01-2018, 14:53

Citaat door 3akla:
Nederland staat nog bijna 20 plekken hoger
nederland gaat nog zakken omdat ze wk niet meedoen en Marokko wel als Marokko al wint van Iran gaan zo 3x zovee stijgen daarbij komt dat andere landen die wk wedstrijden spelen ook gaan stijgen waardoor Nederland nog verder zakt.

Ik tel deze Chan niet mee maar de wk

19-01-2018, 15:09

Citaat door DubbD:
nederland gaat nog zakken omdat ze wk niet meedoen en Marokko wel als Marokko al wint van Iran gaan zo 3x zovee stijgen daarbij komt dat andere landen die wk wedstrijden spelen ook gaan stijgen waardoor Nederland nog verder zakt.

Ik tel deze Chan niet mee maar de wk
Zoveel punten krijg je niet als je van Iran wint..

19-01-2018, 15:41



Citaat door 3akla:
Zoveel punten krijg je niet als je van Iran wint..
nogmaals Iran staat iets hoger dan Marokko dus Marokko krijgt degelijk veel punten daarvoor en een wk wedstrijd telt 3 a 5x meer dan een normale wedstrijd zelfs een gelijk spel tegen Portugal of Spanje krijgt Marokko veel punten puur omdat wk wedstrijden veel en veel meer tellen dan een oefenwedstrijd. Nederland Al punten inleveren ook al zouden ze alle vriendschappelijke wedstrijden winnen. Waarom denk je dat Marokko zo laag stond? Omdat we nooit op een wk waren of presteerde op een Afrika Cup.

Algerije dat uitgeschakeld werd door Duitsland kreeg na het Wk ook kei veel punten terwijl ze niks presteerde op de Afrika Cup.

19-01-2018, 20:58

Citaat door 3akla:
Nederland staat nog bijna 20 plekken hoger
Het kan snel gaan...

Dit jaar staan wij boven nl Insha Allaah.

19-01-2018, 21:31
Ground hog day

Pagina's : [1] 2 3