Bekijk volle/desktop versie : Boef krijgt duizende racistische opmerkingen na “Kech incident”.



Pagina's : [1] 2 3 4

15-01-2018, 20:00
Boef heeft op Instagram laten weten duizenden racistische opmerkingen te krijgen na het “Kech incident”.

Zo schrijft hij op Instagram o.a.: “Beste mensen, er is veel ophef over de fout die ik heb gemaakt en dat is terecht, valt niet goed te praten. Maar ik krijg ook duizenden racistische reacties van mensen die mij sowieso nooit iets gunde. Nu gebruiken ze mijn fout om mij kapot te maken en zelfs letterlijk dood wensen!!”

http://axed.nl/boef-krijgt-duizenden-racistische-reacties-kech-ophef/

15-01-2018, 20:02


Rapper Boef is de nieuwe James Dean

15-01-2018, 20:06

Citaat door Reallover:
Rapper Boef is de nieuwe James Dean
wie weet, ik denk echter dat Boef het enkel bij vrouwen houdt, James Dean deed dat niet.


hoe dan ook, zoveel racitische uitingen en doodsbedreigingen is gewoon verwerpelijk..een uiting van diepe racistische motieven of uitingen van meelopers zoals dat tegenwoordig heeft.

15-01-2018, 20:12
Weer die achterlijkheid.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

15-01-2018, 20:12


Gun die jongen het..
Juichen moet je omdat hij tenminste probeert op een andere manier..en blijft gaan..desondanks met die obstakels..
Tuurlijk gaat die fouten maken..met hetgene hij weet..ma hij staat er toch?..

Leercurve..Algerijn ffe ni...blijft NF..


[video=youtube;AshBgnrSvyc]https://www.youtube.com/watch?v=AshBgnrSvyc[/video]

15-01-2018, 20:39
Das toch die vent die in een YT filmpje een vrouw..schijnbaar de directrice van zijn kleuterschool meer onderwijs heeft dit guppie niet genoten..smerige kanker hoe.r noemde?

15-01-2018, 20:42

Citaat door Bellefleurtje:
Das toch die vent die in een YT filmpje een vrouw..schijnbaar de directrice van zijn kleuterschool meer onderwijs heeft dit guppie niet genoten..smerige kanker hoe.r noemde?
.
zo kennen we je weer.


vergoelijken van racistische opmerkingen en doodverwensingen.

15-01-2018, 20:53

Citaat door Neoborn:
.
zo kennen we je weer.


vergoelijken van racistische opmerkingen en doodverwensingen.
Ik vergoeilijk niks ik geef aan dat hij zelf niet erg zuiver op de graat is en dat ook reacties terug kan krijgen van mensen die nuet zuiver op de graat zijn..

Eerlijk..hij lokt het zelf uit dat mensen hem uitkotsen..en dat daar reacties tussen staan..die racistisch zijn verbaasd me niks..soort zoekt soort..hij is zelf ook een smerige racist

15-01-2018, 20:57

Citaat door Bellefleurtje:
Ik vergoeilijk niks ik feef asn dat hij zelf niet erg zuiver op de graat us en dat ook reacties terug kan jrijgen can nensen die nuet zuiver op de graat zijn..

Eerlijk..hij lokt het zelf uit dat mrnsen hem uitkotsen..en dat daar reacties tussen staan..die racistisch zijn verbaasd me niks..soort zoekt soort..hij is zelf ook een smerige racist
Je hebt echt niet door he dat je doodsverwensingen en de racistische opmerkingen nu goed praat.

Heb jij ze misschien ook geuit op zijn sociale media?

Hoe dan ook., het kan niet...net zoals het niet kan dat een moslim baby dood gewenst wordt of een miss België die niet blank is racistische opmerkingen krijgt.

Racisme is racisme en doodsverwensingen zijn doodsverwensingen.

15-01-2018, 21:06
Tsja als je zelf nergens respect voor opbrengt, agenten vernederen in filmpjes burgers in filmpjes voor gek zetten mensen in gevaar brengen door met 300 over een drukke snelweg te rijden en zo kan je nog even doorgaan, dan moet je niet klagen als mensen jou niet met respect behandelen.

15-01-2018, 21:11

Citaat door Neoborn:
Je hebt echt niet door he dat je doodsverwensingen en de racistische opmerkingen nu goed praat.

Heb jij ze misschien ook geuit op zijn sociale media?

Hoe dan ook., het kan niet...net zoals het niet kan dat een moslim baby dood gewenst wordt of een miss België die niet blank is racistische opmerkingen krijgt.

Racisme is racisme en doodsverwensingen zijn doodsverwensingen.
Iemand wenst hem dood maar hij neemt bewust het risico dat er mensen overlijden door met 300 over een drukke snelweg te rijden.

Hij klaagt over racisme maar discrimineert vrouwen met zijn kech opmerking.

Wat je zaait oost je later.

15-01-2018, 21:14

Citaat door Neoborn:
Boef heeft op Instagram laten weten duizenden racistische opmerkingen te krijgen na het “Kech incident”.

Zo schrijft hij op Instagram o.a.: “Beste mensen, er is veel ophef over de fout die ik heb gemaakt en dat is terecht, valt niet goed te praten. Maar ik krijg ook duizenden racistische reacties van mensen die mij sowieso nooit iets gunde. Nu gebruiken ze mijn fout om mij kapot te maken en zelfs letterlijk dood wensen!!”

http://axed.nl/boef-krijgt-duizenden-racistische-reacties-kech-ophef/
Zo kennen we jou ook weer, pure stemmingmakerij dit. Boef is zelf ook zo racistisch als de pest, en sinds wanneer neem jij het op voor racisten? O ja,als de racist in kwestie niet blank en Westers is

15-01-2018, 21:25


Tja, dat is het debat anno 2018. Als je iets zegt dat tot op het bot racistisch en discriminerend is krijg je een heleboel reacties die ook tot op het bot racistische en discriminerend zijn. Gezien het peil van het "debat" zou ik bijna zeggen: "Gelukkig!".

Voor mij blijft staan dat hij een persoonlijke, diep doordrongen mening over vrouwen weer gaf die zich niet islamitisch genoeg gedragen. De hoeveelheid excuses die hij uitspreekt over die uitspraak van hem doen er niet toe.

Hij klaagt dat hij veel racistische reacties krijgt? Jongens en meisjes, wat erg... maakt hij iets mee van wat een islamitische vrouw dagelijks heeft te verduren?

15-01-2018, 21:33

Citaat door Ranonkel:
Tsja als je zelf nergens respect voor opbrengt, agenten vernederen in filmpjes burgers in filmpjes voor gek zetten mensen in gevaar brengen door met 300 over een drukke snelweg te rijden en zo kan je nog even doorgaan, dan moet je niet klagen als mensen jou niet met respect behandelen.
Is er geen verschil tussen respecloos gedrag en racisme aangevuld met doodsverwensingen?

15-01-2018, 21:33

Citaat door Neoborn:
Je hebt echt niet door he dat je doodsverwensingen en de racistische opmerkingen nu goed praat.

Heb jij ze misschien ook geuit op zijn sociale media?

Hoe dan ook., het kan niet...net zoals het niet kan dat een moslim baby dood gewenst wordt of een miss België die niet blank is racistische opmerkingen krijgt.

Racisme is racisme en doodsverwensingen zijn doodsverwensingen.
Ik praat niks goed..
Wat wil je hier mee bereiken met dit topic
..eerst racisme en seksisme in eigen kring erkennen om de rest in de wachtkamer te zetten.
Want dat is wat ik haal uit dit topic..wat trouwrns ook al uitgebreid bepraat is een dikke 10 dagen geleden.

Je doet nu.precies wat Nadia Ezzeroili jou..onze Neoborn de SJW..verwijt..ruis ruis ruis maken..voor je eigen politieke agenda

Pagina's : [1] 2 3 4