Bekijk volle/desktop versie : Welke dieet gebruiken jullie ? ik wil wat kg kwijt



14-01-2018, 22:06

Citaat door leyla2013:
wat voor dieet vinden jullie fijn om te gebruiken ik weeg nu 65 en wil echt 5 kg kwijt..

op werk trakteert iedere keer wel iemand daar kun je geen nee tegen zeggen..m
.

14-01-2018, 22:11


Een vriendin van me die deed een keer het waterdieet. Als je van water houdt is dat misschien iets. Ze viel enorm af

Let wel overdosis aan water kan wel dodelijk zijn.

14-01-2018, 22:17
Eet gewoon gezond Weshmen dieet en als je dat trakteren elke dag hebt sla je maar keer over als dat de boosdoener is

Voor rest veel groenten fruit en bewegen en niet alles stoppen dat heeft geen zin beter afbouwen met die chemische troep als je dat tenminste eet

15-01-2018, 11:05
Al die onzin laten staan goed ontbijt lunch en avond safi. Al die fris en troep niwt eten en thee zonder suiker en water en koffie zonder suiker je gaat zien laat staan als je erbij sport

15-01-2018, 17:41


Koolhydraatbeperkt eten helpt bij mij wel goed, dus gewoon minderen met koolhydraten en wat meer vetten en eiwitten eten.

18-01-2018, 19:13
Laat je hartje breken. Val je zo af zonder er wat voor te hoeven doen

18-01-2018, 21:04
met andere woorden keihard uithongeren

18-01-2018, 21:27
Ik probeer dingen die me dik maken te ontwijken....zoals de weegschaal, spiegels en foto's.

18-01-2018, 23:13
Salaam alaykum

Bij dr phill show vandaag was Dr travis stork van The dokters.
Hij heeft een nieuwe boek geschreven.
The lose your belly diet .
Change your gut, change your life.

Gaat om me leefstijl veranderen vooral je eetstijl natuurlijk, gezond eten en bewegen .

Fi amaani Allah

19-01-2018, 09:01

Citaat door citroencake:
Ik probeer dingen die me dik maken te ontwijken....zoals de weegschaal, spiegels en foto's.
maar even iets anders:
ik voel me altijd dik misschien zit het tussen me oren. Ik ben 168 en heb gister na het eten gewogen 61 kilo.
MIjn man zegt je mag wel iets aankomen en hahaha moet me altijd wijzen dat ik meer moet eten en kijkt dan ook verbaasd hoe snel ik vol zit.

Terwijl ik van mijn omgeving hoor dat ze me best slank vinden (zelfs na 2 jaar getrouwd te zijn). vooral schoonfamilie en mijn ouders. Ik eet echt meer de laatste tijd hele dag door, maar zit gwn niet stil en ben soms zo moe aan t einde van de dag.

mijn streefgewicht is al paar maanden 50 kilo, maar weet niet, zelfs toen ik 55 woog was ik niet tevreden, eigenlijk nooit.