Bekijk volle/desktop versie : OM Marokko wil arrestatiebevel tegen veel Azulleiders in Europa, waaronder Said Chaou



Pagina's : [1] 2 3

10-01-2018, 16:20
Arrestatiebevel Marokko tegen Nederlandse Marokkanen



Het Marokkaanse Openbaar Ministerie is naarstig op zoek naar vier Nederlandse Marokkanen die betrokken zouden zijn bij protesten. Duizenden Riffijnen protesteren al anderhalf jaar voor meer werkgelegenheid, betere gezondheidszorg en onderwijs en minder corruptie in hun regio.

De leiders van de protesten zitten in de cel in Casablanca. In die protestbeweging zouden ook Nederlandse Marokkanen actief zijn die nu gezocht worden. Dat meldt de NOS.

Elke twee weken vindt in hun zaak een rechtszitting plaats. Onlangs riepen de advocaten daarin verschillende Riffijnen uit Europa, onder wie de vier Nederlandse Marokkanen, op om te getuigen.

Tegen Marokkaanse media zegt het OM echter dat de vier het onderwerp van een arrestatiebevel zouden zijn. Het viertal zou worden vervolgd voor betrokkenheid bij de protestbeweging en separatisme.

RifAlert, een organisatie van Marokkaanse Nederlanders die solidair is met de protestbeweging, denkt overigens dat Marokko geen arrestatiebevelen zal uitgeven.

http://https://www.ad.nl/binnenland/arrestatiebevel-marokko-tegen-nederlandse-marokkanen~a17a1fd2/

10-01-2018, 16:21


bilal azzouz uit belgië is ook kandidaat om in een qooi gestopt te worden als hij marokko in wilt komen


10-01-2018, 17:44
hhhhh


10-01-2018, 18:16

Citaat door URUS:
Koerdische sletje steunt alle separisten...

Kurdistan zal ook nooit bestaan
ook denk is naar de klote ze zyn bang om azulstemmers kwijt te raken aan sp, maar die stemden toch al op marcouch en koerdische sletje

het gaat ze juist nu veel stemmen kosten


10-01-2018, 18:27



Citaat door URUS:
Denk mag dan de tering krijgen...
Waar waren deze honden met gulenisten dan, smerige kk turkse slaaf
klopt ik had op ze gestemd maar walloe niet meer zyn gwn hypocriete nationalistische grijze hondn bij mekaar alles voor turkije

10-01-2018, 18:30
helaas voor die Marokkaanse apen is het hier Europa waar de wet geldt, geen bananenrepubliek Marokko waar je niks te vertellen hebt als je rechten worden geschonden

Gewoon elke marokkaanse handlanger die hier in Europa Marokkaanse mentaliteit probeert door te drukken oppakken en in de cel gooien wegens terrrorisme

10-01-2018, 18:46

Citaat door Karam992:
klopt ik had op ze gestemd maar walloe niet meer zyn gwn hypocriete nationalistische grijze hondn bij mekaar alles voor turkije
Waarom stem je dan? We moeten ons niet bemoeien hier met de politiek.
De politiek is tegen ons en niet met ons, zie de oorlogen in Islamitische landen.

10-01-2018, 18:50

Citaat door URUS:
ga MikeH baffen smerige azulist. Jouw soort zijn we eerder kwijt dan rijk
MikeH en ook jij kunnen op een cactus zitten of ga elkaar vingeren vanachteren vieze taghutkalb

10-01-2018, 18:52
Gewoon die marokkaanse ratten die hier proberen hun 3ewereld praktijken uit te voeren oppakken en opsluiten wegens terrorisme
Ze hebben Marokko verneukt en nu willen ze ook in Europa hun vieze gewelddadige mentaliteit importeren

Gewoon hard aanpakken dit tuig en teruggooien naar de stinkende afvalberg waar ze vandaan komen

10-01-2018, 18:55

Citaat door bEWONERuTRECHT:
helaas voor die Marokkaanse apen is het hier Europa waar de wet geldt, geen bananenrepubliek Marokko waar je niks te vertellen hebt als je rechten worden geschonden

Gewoon elke marokkaanse handlanger die hier in Europa Marokkaanse mentaliteit probeert door te drukken oppakken en in de cel gooien wegens terrrorisme
En jij mag je Marokkaanse paspoort in leveren aan de grens. Die ben jij niet waardig.

10-01-2018, 18:58
Toevoeging: de Nederlanders zijn jullie liever kwijt dan rijk! Wat hebben jullie azulisten opgebouw in Nederland behalve een mega strafdossier! (Drugsdelicten,inbraken)

Eens zien of je nog zo'n grote mond hebt wanneer je voet zet op Marokkaanse bodem


Allah al watan al maleek
3acha maleek

10-01-2018, 18:59

Citaat door prinses3arbia:
En jij mag je Marokkaanse paspoort in leveren aan de grens. Die ben jij niet waardig.
Die mag je hebben. Heb ik alleen maar problemen mee gehad. Plus dat paspoort is ook bijna niks waard

Ik heb die rotzooi niet nodig om Marokkaan te zijn. Ik ben in Marokko geboren en niemand pakt dat af dus neem dat poepboekje maar mee

10-01-2018, 19:00



Citaat door bEWONERuTRECHT:
Die mag je hebben. Heb ik alleen maar problemen mee gehad. Plus dat paspoort is ook bijna niks waard

Ik heb die rotzooi niet nodig om Marokkaan te zijn. Ik ben in Marokko geboren en niemand pakt dat af dus neem dat poepboekje maar mee
waarvan akte

10-01-2018, 19:01

Citaat door prinses3arbia:
Toevoeging: de Nederlanders zijn jullie liever kwijt dan rijk! Wat hebben jullie azulisten opgebouw in Nederland behalve een mega strafdossier! (Drugsdelicten,inbraken)

Eens zien of je nog zo'n grote mond hebt wanneer je voet zet op Marokkaanse bodem


Allah al watan al maleek
3acha maleek
Echt typische marokkaanse imbecielen weer....als ze het niet kunnen winnen met woorden dan dreigen met geweld, zoals al die bananenrepublieken doen. Waarom niet een keer afzien van geweld?

'jullie azulisten' . Sorry, dat woord zegt mij helemaal niks. Maar misschien bedoel je er marokkanen mee. En jij bent geen Marokkaanse? Of ben jij een uitverkoren Marokkaan?

Hahaha

P.S. Voor degenen die Marokko zo geweldig vinden, verhuis erheen !

10-01-2018, 19:08

Citaat door bEWONERuTRECHT:
Echt typische marokkaanse imbecielen weer....als ze het niet kunnen winnen met woorden dan dreigen met geweld, zoals al die bananenrepublieken doen. Waarom niet een keer afzien van geweld?

'jullie azulisten' . Sorry, dat woord zegt mij helemaal niks. Maar misschien bedoel je er marokkanen mee. En jij bent geen Marokkaanse? Of ben jij een uitverkoren Marokkaan?

Hahaha

P.S. Voor degenen die Marokko zo geweldig vinden, verhuis erheen !
Wijs mij één citaat aan waarin ik scheld?
En jij bent géén Marokkaan jij bent een schande voor het koningkrijk.

Pagina's : [1] 2 3