Bekijk volle/desktop versie : Ksar el Kebir: Minderjarige doodgeslagen door haar vader voor relatie met jongen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-01-2018, 19:02
Ksar El Kebir was het toneel van een gruwelijke misdaad, een vader sloeg zijn 17-jarige dochter dood omdat zij een relatie had met een jongen.



Het meisje stierf zondag, 7 januari, aan haar verwondingen.

Alyaoum24 meldt dat de feiten terug gaan naar 26 december. De vader van het slachtoffer mishandelde het meisje en strafte haar omdat ze een relatie had met een jongen van dezelfde leeftijd. Toen haar dochter in een zeer ernstige toestand verkeerde, kwam de moeder van het meisje tussenbeide om haar naar het ziekenhuis te brengen.

Maar twee ziekenhuizen, die van Ksar El Kebir en Larache, ontzegden hen echter de toegang. Het meisje werd uiteindelijk opgenomen in het Mohammed V-ziekenhuis in Tanger. Geconfronteerd met aandringende vragen van de dokter, biechtte de moeder van het meisje (die aanvankelijk beweerde dat ze van de trap was gevallen) uiteindelijk de waarheid op. De dokter nam vervolgens contact op met de autoriteiten die de vader arresteerden. De vader zit momenteel nog in politiehechtenis, in afwachting van voorgeleiding bij de rechtbank.

09-01-2018, 19:04


ja en de negers en midden oosten en zelfs Europeanen doen het volop met Marokkaanse

begin eerst met hun

09-01-2018, 19:24
Ik zal eens wat persoonlijke ervaringen voorleggen aan jullie:

Als jongen van 19 jaar heb ik veel meegemaakt over hoe er over meisjes en vrouwen wordt gesproken. Zo ben ik tot de conclusie gekomen dat het merendeel van mijn zeer grote vriendengroep (alle afkomsten en tussen 15-30 jaar) een heel negatief beeld over meisjes heeft. De voornaamste reden dat ze een relatie willen is om het meisje of vrouw haar binnenkant beter te leren kennen (jullie weten wat ik bedoel). Dat is echt bizar en schandelijk. Wanneer ik ze zulke denigrerende opmerkingen hoor maken over meisjes en hun relaties, zeg ik altijd: “Let op wat je zegt! Wie zegt dat jouw dochter zo’n lief en braaf meisje wordt?”, vaak schamen ze zich dan rot over wat ze zojuist over meisjes zeiden met wie ze een relatie hadden enzovoorts.

Wat ik duidelijk wil maken, is dat hedendaags meisjes/vrouwen meer als lustenobjecten worden gezien dan een echte vrouw. Dus vrouwen laat je niet zo maar verleiden door een jongen en voornamelijk niet door de shaytan.

09-01-2018, 19:34
Noemen ze dat tegenwoordig straffen..je dochter total loss rammen.

09-01-2018, 22:26


Waauuww ongelooflijk dat je jouw eigen dochter gewoon doodslaat. Totaal geen hart wat een jood.

09-01-2018, 22:51
Inna lilahi wa Inna ilahi raji3oen

10-01-2018, 07:33
Uiteindelijk is de ouder de slachtoffer, zijn dochter heeft hem hiertoe aangezet, dus gewoon vrijlaten. Zo kun je het ook zien.

10-01-2018, 08:21

Citaat door bousekkour:
Uiteindelijk is de ouder de slachtoffer, zijn dochter heeft hem hiertoe aangezet, dus gewoon vrijlaten. Zo kun je het ook zien.
Dat is wat kort door de bocht denk ik. Het zijn moeilijke tijden: de samenleving verandert, veramerikaniseert. Dit is een incident wat daar uit voort komt.
In Nederland zijn er ook dit soort risico's. In Duitsland is het ook al een paar keer gebeurd,

Meisjes groeien nu op in een veel minder beschermde omgeving. Ze gaan naar buiten, zonder begeleiding, zonder hijab. Dat was dertg jaar geleden nog niet gebruikelijk en in veel landelijke gebieden is het dat nog steeds niet.
Er kan vanalles gebeuren daardoor. De verleiding om een relatie aan te gaan ligt direct op de loer en dat komt dan ook voor. In Europa is het probleem nog groter omdat hier ook de wetgeving tegenwerkt. Alle kinderen moeten naar school bvb tot ze 18 zijn of een startkwalificatie hebben. Dat maakt het leven in Europa voor veel families een hele uitdaging.

10-01-2018, 08:34

Citaat door bousekkour:
Uiteindelijk is de ouder de slachtoffer, zijn dochter heeft hem hiertoe aangezet, dus gewoon vrijlaten. Zo kun je het ook zien.

Citaat door touzaniabdelos:
ja en de negers en midden oosten en zelfs Europeanen doen het volop met Marokkaanse

begin eerst met hun
domme reacties

10-01-2018, 08:35

Citaat door bousekkour:
Uiteindelijk is de ouder de slachtoffer, zijn dochter heeft hem hiertoe aangezet, dus gewoon vrijlaten. Zo kun je het ook zien.
Als je je kind niet kunt disciplineren/opvoeden zonder dood te slaan is er echt iets heel goed mis met je.

10-01-2018, 08:46

Citaat door JKHC:
Als je je kind niet kunt disciplineren/opvoeden zonder dood te slaan is er echt iets heel goed mis met je.


We kennen de toedracht niet. Misschien is het een gezin waar geweld vaker een rol speelde. Misschien was het niet de bedoeling dat ze overleed. Het blijft een drama.
Ik ben wel benieuwd waarom ze bij twee ziekenhuizen geweigerd werd. Zouden zij meer van de toedracht geweten hebben bijvoorbeeld?

10-01-2018, 08:52

Citaat door Bilal79:
We kennen de toedracht niet. Misschien is het een gezin waar geweld vaker een rol speelde. Misschien was het niet de bedoeling dat ze overleed. Het blijft een drama.
Ik ben wel benieuwd waarom ze bij twee ziekenhuizen geweigerd werd. Zouden zij meer van de toedracht geweten hebben bijvoorbeeld?
Als geweld een rol moet spelen in de opvoeding doe je ook iets goed verkeerd. Ik zou niet weten waarom zij bij twee ziekenhuizen geweigerd is, wel weet ik dat er geen enkel excuus mag zijn om je dochter dood te slaan.

10-01-2018, 08:59



Citaat door JKHC:
Als geweld een rol moet spelen in de opvoeding doe je ook iets goed verkeerd. Ik zou niet weten waarom zij bij twee ziekenhuizen geweigerd is, wel weet ik dat er geen enkel excuus mag zijn om je dochter dood te slaan.


Wat ik al zei: misschien wilde hij haar niet doodslaan. Misschien liep er een vechtpartij uit de hand. We kennen de toedracht niet. Geweld tijdens de opvoeding is niet goed maar een dochter die zichzelf prostitueert kan veel vaders tot het uiterste drijven, dat weet je zelf ook.

10-01-2018, 09:00

Citaat door Bilal79:
Wat ik al zei: misschien wilde hij haar niet doodslaan. Misschien liep er een vechtpartij uit de hand. We kennen de toedracht niet. Geweld tijdens de opvoeding is niet goed maar een dochter die zichzelf prostitueert kan veel vaders tot het uiterste drijven, dat weet je zelf ook.
feit is ze dood geslagen, geen als als of als.

10-01-2018, 09:03

Citaat door Bilal79:
Wat ik al zei: misschien wilde hij haar niet doodslaan. Misschien liep er een vechtpartij uit de hand. We kennen de toedracht niet. Geweld tijdens de opvoeding is niet goed maar een dochter die zichzelf prostitueert kan veel vaders tot het uiterste drijven, dat weet je zelf ook.
Maar hij heeft het wel gedaan. Een vader heeft zijn dochter zodanig geslagen dat ze er niet meer is. "Dochter die zichzelf prostitueert" grappig dat je in verdediging spreekt voor de vader en zegt dat we de toedracht niet kennen maar wel over het meisje zegt dat ze prostituee was.

Er staat dat hij haar strafte, niet een uitgelopen vechtpartij dus.

Pagina's : [1] 2 3 4 5