Bekijk volle/desktop versie : Wie zijn op haqq?



Pagina's : [1] 2

06-01-2018, 05:12
Imaam shafi3ee zei: ''(Wil je weten wie op al-haqq is?) Volg de pijlen van de kuffar en waar deze landen: zij zijn op al-haqq.''

Nou dus, degene die geen last hebben van kuffar/tawagheet/mushrikeen zijn niet op haqq.
Dus, vuile madakhilah, murji'ah, shia, rafida en democraten etc etc keer terug naar Allah.

Waar worden alle pijlen van hen vandaag de dag op gericht?
Op geen van hen! Dus, blijf weg van hen. Let op de mensen die Gharib zijn en volg hen.

06-01-2018, 12:26



Citaat door Abu-Silaah:
Imaam shafi3ee zei: ''(Wil je weten wie op al-haqq is?) Volg de pijlen van de kuffar en waar deze landen: zij zijn op al-haqq.''

Nou dus, degene die geen last hebben van kuffar/tawagheet/mushrikeen zijn niet op haqq.
Dus, vuile madakhilah, murji'ah, shia, rafida en democraten etc etc keer terug naar Allah.

Waar worden alle pijlen van hen vandaag de dag op gericht?
Op geen van hen! Dus, blijf weg van hen. Let op de mensen die Gharib zijn en volg hen.
Hahah jij bent echt gek jonge. Jij zit vol met haat. Ik heb te doen met jou naasten. Waarschijnlijk heb je je ouders ook al voor kafir verklaard

06-01-2018, 12:30
Hewa groene vogel, heb je al een vrouwelijke groene vogeltje gevonden die met jouw wil vliegen?

06-01-2018, 12:47
@ verplicht,laat een ieder geloven hoe hij/zij wil. Heb je er last van? Je hoeft het niet te lezen.

06-01-2018, 13:55


alleen de super selefies

06-01-2018, 14:57
Supersalafies zijn gewoon cool, aldus Super supersalafie

06-01-2018, 15:10

Citaat door prinses3arbia:
@ verplicht,laat een ieder geloven hoe hij/zij wil. Heb je er last van? Je hoeft het niet te lezen.
Onzin

Mensen hebben last van zijn manier van geloven. Als ik een bekeerling ben mag jij volgens hem mijn moeder dood maken omdat zij ongelovig is.

06-01-2018, 15:14
Nee joh, dat bedoelt zij niet

06-01-2018, 15:29

Citaat door ABDOLLAH:
Onzin

Mensen hebben last van zijn manier van geloven. Als ik een bekeerling ben mag jij volgens hem mijn moeder dood maken omdat zij ongelovig is.


HAhahaha Altijd woorden in mijn mond stoppen.
Ik heb nooit dingen gezegd of geclaimed die jij zegt.
Dus, ga verder met liegen en onrecht aandoen opdat ik met de wil van Allah Hassanaats verdien.
Maar ik vergeef je hoor. De Sahabi die in zijn leven te horen kreeg dat hij Djannah in mocht had 1 gewoonte:
Voor het slapen geen haat hebben voor de Muslimeen. Al doen ze jou onrecht aan.
Degene die het recht heeft om boos te worden, maar dat niet doet.. pfff wat een beloning krijg je dan he Allahu Akbar!!!

Dus ik ben niet boos en vergeef je voor je leugens en onrecht jegens mij!
Geen paniek.

06-01-2018, 15:31

Citaat door Taktubu:
Hewa groene vogel, heb je al een vrouwelijke groene vogeltje gevonden die met jouw wil vliegen?
Hahah. Ik heb nog niemand. Maar met de wil van Allah komt het goed haha

06-01-2018, 15:33

Citaat door prinses3arbia:
@ verplicht,laat een ieder geloven hoe hij/zij wil. Heb je er last van? Je hoeft het niet te lezen.
Beter reageer je niet op zulke mensen. Dat geeft ze juist energie om verder te gaan.
Moge Allah hen en ons leiden! Ameen!

06-01-2018, 15:49

Citaat door Abu-Silaah:
Beter reageer je niet op zulke mensen. Dat geeft ze juist energie om verder te gaan.
Moge Allah hen en ons leiden! Ameen!
ameen, je hebt gelijk.

06-01-2018, 19:44



Citaat door Abu-Silaah:
HAhahaha Altijd woorden in mijn mond stoppen.
Ik heb nooit dingen gezegd of geclaimed die jij zegt.
Dus, ga verder met liegen en onrecht aandoen opdat ik met de wil van Allah Hassanaats verdien.
Maar ik vergeef je hoor. De Sahabi die in zijn leven te horen kreeg dat hij Djannah in mocht had 1 gewoonte:
Voor het slapen geen haat hebben voor de Muslimeen. Al doen ze jou onrecht aan.
Degene die het recht heeft om boos te worden, maar dat niet doet.. pfff wat een beloning krijg je dan he Allahu Akbar!!!

Dus ik ben niet boos en vergeef je voor je leugens en onrecht jegens mij!
Geen paniek.
Agi jij prijst awlaki rahimoho Allah en neemt geen afstand van de uitspraken die hij maakt omtrent dat het toegestaan is om onschuldige ongelovigen te doden omdat onschuldige moslims ook worden gedood

06-01-2018, 20:10
Shaykh Salih Al-Fawzan - ISIS Are From The Party Of Satan!

[video=youtube;5331IXpoVwE]http://www.youtube.com/watch?v=5331IXpoVwE[/video]

06-01-2018, 21:05
Fawzan is een TaghutGeleerde.
En geeft fatawa in naam van de taghut leider.
Ik doe takfir op fawzan. Hij is een 'abdulTaghut!

Pagina's : [1] 2