Bekijk volle/desktop versie : Marokkaans goud



06-01-2018, 01:00
Salaam dames, waar kan ik het beste Marokkaans goud verkopen? Gaat om een goude riem. Begreep dat in België beter was om te verkopen maar hoop dat ik hier aantal tips kan krijgen! #help me out!

06-01-2018, 02:55


Belangrijk is om te weten wanneer te verkopen. Bv. Zomer was heel slecht om te verkopen maar heel goed om te kopen.

Toen stond goud a 29 euro per gram, daar waar die 36 euro stond.

België, Marokko maakt op zich niet uit. In BE ga je sneller kunnen verkopen omdat veel int zwart gaat.

Hoeveel weegt je riem? Want iedereen gaat je zo laag mogelijk geven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

06-01-2018, 09:32
Dank voor je reactie. Mijn riem is 440gr en zitten een paar steentjes op. Is 18krt

06-01-2018, 11:47

Citaat door lelati:
Dank voor je reactie. Mijn riem is 440gr en zitten een paar steentjes op. Is 18krt
Die steentjes zijn zirkonen en moet je niet meerekenen want zijn niks waard.

Ik laat je straks weten hoeveel het goud nu per gram staat.

Maar waarom verkoop je als ik vragen mag? Zit je in geldnood of wil je gewoon wat anders? Als je kan, hou het bij, en beschouw het als een investering waar je altijd op kan terugvallen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

06-01-2018, 12:19


Ja klopt dat van de steentjes wist ik inderdaad. Nou, ik merk dat ik m nooit draag en maar in de kast ligt.

06-01-2018, 14:20
Lekker in de kast laten liggen. Goud kan je het beste alleen weg doen bij hoge nood. Je kan via google de prijsmarkt bekijken, van dag tot dag, deze fluctueert namelijk, t.o.v. vorig jaar zit er nu wel een stijging in. Wat jouw riem waard is, hangt ook af van de hoeveelheid karaat naast het aantal gram. Kortom beter bewaren en als investering zien.

06-01-2018, 19:24
Ja beter bewaren niet verkopen ik ben het met deze zuster's mee eens houden als inverstering!

06-01-2018, 20:31

06-01-2018, 21:58

Citaat door lelati:
Salaam dames, waar kan ik het beste Marokkaans goud verkopen? Gaat om een goude riem. Begreep dat in België beter was om te verkopen maar hoop dat ik hier aantal tips kan krijgen! #help me out!
http://www.pejati.be/nl/homepage_nl

Deze man geeft de beste prijs 92% van de dagwaarde hier in Nederland krijg je mestaal rond de 70%

Maar een riem moet je ook niet verkopen als sloopgoud tenzij het een hele oude is

06-01-2018, 22:14
@diversen Ah thnx voor de tip! Ik hou het in mn achterhoofd!
Het is een van 2006 en niks mis mee hoor.