Bekijk volle/desktop versie : Zwangerschapssymtomem



10-05-2005, 17:25
Hoi dames

wat zijn de eerste zwangerschaps symtomen ?

10-05-2005, 17:46


Onder rug pijn, krampen in je onderbuik, pijn aan je borsten, grotere borsten, misselijk, moe, vaker plassen enz.

10-05-2005, 18:59
ok de rest komt me bekend voor maar die pijn in de borsten heb ik niet wel loopt er een ader die heel duidelijk zichtbaar is heb ik verders nooit eerder opgemerkt.

(ik zit op iemand anders account)

11-05-2005, 08:53
Zwangerschapssymptomen

Sommige vrouwen hebben nergens last van, anderen zijn weer 9 maanden lang ziek. Iets ertussen kan natuurlijk ook.

De zwangerschapssymptomen kunnen zijn:

[b]Geen menstruatie
Moeheid
Misselijk heid (vaak 'sochtends, hoeft niet)
Vaker moeten plassen
Trek in vreemde dingen wat je normaal nooit lust
Sterker kunnen ruiken
Pijnlijke/gevoelige borsten
Vergeetachtig zijn

Heb je hier geen last van, betekent het nog niet dat je niet zwanger bent.

l'Ghaire Insha Allah..


.:UcA:.[/b]

11-05-2005, 10:56


Ik ben vandaag super misselijk.... Ik heb braakneigingen en probeer ze te onderdrukken, wat kan ik hier tegen doen ?

11-05-2005, 11:05

Citaat door Moslimmaa:
Ik ben vandaag super misselijk.... Ik heb braakneigingen en probeer ze te onderdrukken, wat kan ik hier tegen doen ?
Tips tegen misselijkheid

Drink en eet meteen iets bij het wakker worden, dus nog vóór het opstaan! De partner kan ontbijt op bed brengen (zoals een kopje thee en een beschuitje), maar het is ook mogelijk 's avonds alvast wat klaar te zetten, zoals een cracker, rijstewafel of een krentenbol. Regelmatig eten helpt vaak om de misselijkheid tegen te gaan. Eet bijvoorbeeld een boterham of wat fruit tussen de maaltijden door. Drink voldoende, zeker als de misselijkheid gepaard gaat met braken.

l'Ghaire Insha Allah..


.:UcA:.