Bekijk volle/desktop versie : Eens Een **** Altijd Een ****???!!!!!

Pagina's : [1] 2

16-04-2002, 15:51
salaam allemaal........ ik heb ff een vraagje hoe denken jullie over marokkaanse meisjes die zeg maar het foute pad op zijn geraakt en er na een paar jaar achter kwamen dat ze fout bezig zijn en weer het goeie pad op zijn gegaan??? Ik bedoel ik hoor hier zo vaak van ja meisjes zijn dit en zijn dat en ja op een dag zullen ze wel wakker worden enz maar ik vraag me af of de omgeving de marokkanen ze dan ook echt werkelijk een nieuwe kans geven!!!!
Hoe zou jij zelf reageren op zo iemand??? en zou je het ook vergeven vergeten of niet???
Ik zelf vind iedereen heeft recht op een nieuwe kans.....
Maar ja de vraag is hoe denken jullie er over??
ciao beslemma doeidoei

16-04-2002, 15:56

Ja als een marokaansem eisje het verkeerde pad neemt kan ze nooit terug ook al wou ze dus LET OP par example leila19

16-04-2002, 15:58
Wat 34 jaar al 55 jaar mijn moeder heeft haar land al 34 haar landn iet meer gezien

16-04-2002, 15:58
ja zinalady dit vind ik een goeie topic
er zijn zoveel mensen die heel aardig reageren op een topic die bijv. zoals jij zei: ik was een h.oer, maar doe nu mijn best om vergevenis te vragen en nog veel meer van dit soort topics
eigenlijk hebben er sommig marokkanen wel last daarmee

sommige andere geven gewoon hun mening enz.
maar niet iedereen meent wat hij/zij zegt
velen denken zoals jij zei eens een h.oer altijd een h.oer
dus die kan niet veranderen

thallai

16-04-2002, 16:03

Salaam Zinalady

Misschien ken je me niet, werk ik dagelijks met verslaafde en criminele jongeren, verdient iedereen een kans, zowel meisjes als jongens.
Voor ik weer word aangevallen, zijn het niet alleen Marokkanen die bij ons terecht komen, ook Turken, Nederlanders, Palestijnen en noem de wereld bevolking maar op. Wat iemand bij ons ook gedaan heeft, helpen we deze jongeren weer het goede pad op, krijgen ze kans op kans op kans, moeten we soms engelen geduld hebben maar ja dat hoort er nu eenmaal bij.
Hee blij dat jij mensen ook een kans geeft.

Beslama

16-04-2002, 16:08
Hey noor izan hou je bek dat was een serieuse reactie igol die la poeta.En wou jij mij de islam onderwijzen hahah grapjas hahahah veel geluk met het uitdelen van flyers.Miskina als je wist tegen wie je hebt en verbeter die zogenaamde reclame van je 55 jaar oke

16-04-2002, 16:12
Trouwens meisjes die een keer een grote bocht maken kunnen in het algemeen nooit terug in palestina worden zulke meisjes zelf veroordeelt als colleberatie ze doen het met soldaten om geld te verdienen snap je.Ik denk dat wij als islamitsche maatschappij hun een keuze moeten geven of je zal nu je leven verbeteren of je donderd op en jek omtn iet terug en niet dat ze eerste door iedreen is gepakt en afgeleberd en ze geen zin meer heeft haar terug laten komen.Let op mijn woorden elke vrouwof meisje die te ver gaat zal nooit terug komen bij haar ouders of opgenomen in onze marokaanse islamtische maatschapij.Ik zeg nee tegen afgelikte botherhammen

16-04-2002, 16:32
Noor jihan

Saifoen ya yoeshar al hada al hada ya seita beden ashra al houda

Al hada Al hada ashra al houda fiel kobra

Saifoen ya yoeshar fie dounia al abwaboen

Al ahda laysa beden Al hasra die houden

16-04-2002, 16:54
abdenour heb je nu weer iemand gevonden om ruzie mee te maken welaa snoe?
hoe vaak per dag heb jij eigenlijk geen ruzie
hou op abdeour, wel je?!!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!

en noor_jihan gewoon niet reageren, want appie vind al die aandacht van jou gewoonweg prachtig

16-04-2002, 16:57
Tetouan oeksoem billah alie al azeem ik deed niks zij komt opeens zeham zij kent mij kijk zulke mensen doen cool ,want ze denken laat ik ruzie maken met Abdenour dan ben ik weer ook cool snap je zieke mensen LEVENLOOS

16-04-2002, 17:12

Citaat:
Origineel gepost door Abdenour
Tetouan oeksoem billah alie al azeem ik deed niks zij komt opeens zeham zij kent mij kijk zulke mensen doen cool ,want ze denken laat ik ruzie maken met Abdenour dan ben ik weer ook cool snap je zieke mensen LEVENLOOS
HAHAHAHAHAAAAAAAAA......HAHAHAHAHAHAHAAAAA........

Wat een grappenmaker, je bent zo lachwekkend....hahahaaaa.....

Miskien.....onze puppy doet helemaal niks......hij is zo rustig.....oh....kijk eens hoe hij kijkt......ik zoek wel een wijfie voor je.....zoals ik al eerder heb beloofd.....

16-04-2002, 17:16

Citaat:
Origineel gepost door Abdenour
waggaa appie
jij bent onschuldig, zij is onschuldig, ik ben onschuldig
wagaa saffi kemelna discussie saffi????

16-04-2002, 17:18

Citaat:
Origineel gepost door Lila

HAHAHAHAHAAAAAAAAA......HAHAHAHAHAHAHAAAAA........

Wat een grappenmaker, je bent zo lachwekkend....hahahaaaa.....

Miskien.....onze puppy doet helemaal niks......hij is zo rustig.....oh....kijk eens hoe hij kijkt......ik zoek wel een wijfie voor je.....zoals ik al eerder heb beloofd.....
lila toch
nou krijgen jullie weer ruzie
saffi klaar kap er mee tsjakaaa safi ssssttttttttttttttttt
onze liefe abdenour is onschuldig en jij ook

hoeveel keer beloof je het niet lila om iemand te zoeken voor onze lieve appie
ewa zid zid maak voort en ga zoeken

16-04-2002, 17:19

Citaat:
Origineel gepost door tetouania_zina

lila toch
nou krijgen jullie weer ruzie
saffi klaar kap er mee tsjakaaa safi ssssttttttttttttttttt
onze liefe abdenour is onschuldig en jij ook

hoeveel keer beloof je het niet lila om iemand te zoeken voor onze lieve appie
ewa zid zid maak voort en ga zoeken
Ik ga morgen naar het Asiel!!!

16-04-2002, 17:23

Citaat:
Origineel gepost door Lila

Ik ga morgen naar het Asiel!!!
lila toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
sorry, maar moet er toch om lachen
sorry appie!!!!

Pagina's : [1] 2