Bekijk volle/desktop versie : Ik vind dat uitkering van uit overheid naar familie el khattabi moet stoppen



30-12-2017, 13:10
Maandelijks ontvangen familieleden van abdelkrim el khattabi uitkering van Marokkaanse overheid. Dit is geregeld door de koning Mohammed de vijfde die heel goed contact had met abdelkrim el khattabi en veel respect voor elkaar hadden.

Wat abdelkarim heeft bereikt moeten de familieleden van hem niet van blijven profiteren zelfs die half Egyptenaren de klein kinderen van abdelkarim ontvangen uitkering.

Stop er mee en denk aan ander mensen die het hard nodig hebben

30-12-2017, 13:25


Niet alleen van Marokkaanse overheid ontvangen ze geld ook uit Egyptische schatkist dit is ook geregeld door de koning farooq de beste vrienden van elkhatabi en van uit Saudische schatkist krijgen ze ook geld.

Ze profiteren van de status van hun eigen vader en opa stop gewoon mee. Ze zijn niet beter dan de rest van Marokkanen die ook hard hebben gevochten voor het land

30-12-2017, 13:32
Ik kan je wat vertellen de kleinzonen van Elkhattabi hebben helemaal geen uitkeringen nodig want het zijn rijke landbouw ondernemers.

Nog meer fake news van Clichy.

30-12-2017, 13:51

Citaat door drenkeling1:
Ik kan je wat vertellen de kleinzonen van Elkhattabi hebben helemaal geen uitkeringen nodig want het zijn rijke landbouw ondernemers.

Nog meer fake news van Clichy.



المنصوري بن علي، وزير الشؤون الإدارية والوظيفة العمومية في تلك الفترة، هو من كان الوسيط مع القصر، علما أننا لم نطلب إطلاقا أي شيء من المؤسسة الملكية.x

خلال إحدى مباريات الغولف مع الحسن الثاني، أثار المنصوري بن علي، وهو بمثابة أخ بالنسبة لي، انتباه العاهل إلى توقف صرف التعويض الذي كنا نحصل عليه في عهد محمد الخامس. ومنذ ذاك، استؤنف صرف التعويض لجميع أفراد العائلة، بمن فيهم ابن عمي، عمر الخطابي (جند للمشاركة في المحاولة الانقلابية لسنة 1972- هيئة التحرير).x

في أجدير، كان منزل أبي وأراضيه قد صودرت، وتحول البيت إلى مقر لإحدى الإدارات. لكن الحسن الثاني سيطلب، في ثمانينيات القرن الماضي وإثر التماس من قبل بن علي، من إدريس البصري إعادتها لنا، وهو ما فعله الأخير.x



Mohammed de zesde heeft zelfs de vergoeding verhoogt na deze gebeurtenis als de ouders overlijden blijft de uitkering automatisch voor klein kinderen

Gewoon er mee stoppen en ophouden