Bekijk volle/desktop versie : Umrah ervaringen?



28-12-2017, 16:56
Asalamualaikum sisterss,

Wie van jullie is er op umrah geweest en kan de ervaring met ons delen? Welke reisorganisatie raden jullie aan? en wat is handig om allemaal mee te nemen kwa kleding etc?

28-12-2017, 22:48


Ik wil het ook weten, ben benieuwd.

29-12-2017, 07:23
Ladies where you at? Ben ook benieuwd of er dames ongesteld waren. Wil namelijk in de meivakantie gaan alleen ben bang dat ik dan in me periode zit en lijkt me erg zonde om dan niet te kunnen bidden.

29-12-2017, 18:03
Mijn familie doet het altijd via Celebrity Hajj in Amsterdam. Mijn moeder heeft zowel umrah als hajj met hen gedaan. Meerdere keren en zij is echt tevreden.
Rest van mijn familie gaat ook via deze reisorganisatie.

29-12-2017, 19:44



Citaat door HRS__x:
Mijn familie doet het altijd via Celebrity Hajj in Amsterdam. Mijn moeder heeft zowel umrah als hajj met hen gedaan. Meerdere keren en zij is echt tevreden.
Rest van mijn familie gaat ook via deze reisorganisatie.
heb er veel over gelezen indd. Ben aan het twijfelen tussen celebrityhajj en Mekka En Medina reizen..

29-12-2017, 19:44
Mensen die ervaring hebben met Mekka En Medina reizen?

01-01-2018, 16:35
Itla3 voor jou

In cha Allah zullen wij allemaal een keer naar Mekka gaan

01-01-2018, 18:35
Ikzelf ben afgelopen maart geweest met celebrity hajj. Zelf hele goede ervaringen mee. Je zei dat je bang bent dat je daar gaat menstrueren je kan hier naar de huisarts en vragen om pil die kan je dan even drinken zodat je er zeker van bent dat je daar niet ongesteld word. Tis een onvergetelijke reis geniet ervan