Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wat is beter voor je krullen??



Pagina's : [1] 2 3

10-05-2005, 13:19
hoi
ik zit met een vraagje? wat kan je het beste in je haar doen zodat je mooie krullen hebt! dus niet van die pluizige krullen.....
ik heb zelf gehoord dat Wella goed is voor je krullen, maar heb nog niet gebruikt!

Zo Damens alles jullie typs hebben......zijn die van Harte Welkom...

ciiaaaooooo

10-05-2005, 13:49


hi gebruik zelf Andrelon krul control en vindt t prefect werken dus probeer die maar eens doegggggggggg

10-05-2005, 14:03
Bergamot en dan afwerken met dax

10-05-2005, 14:10

Citaat door miss lala:
hi gebruik zelf Andrelon krul control en vindt t prefect werken dus probeer die maar eens doegggggggggg
Die werkt echt niet bij mij maak je haar alleen maar droger

12-05-2005, 00:00



Citaat door miss_maroc_2005:
hoi
ik zit met een vraagje? wat kan je het beste in je haar doen zodat je mooie krullen hebt! dus niet van die pluizige krullen.....
ik heb zelf gehoord dat Wella goed is voor je krullen, maar heb nog niet gebruikt!

Zo Damens alles jullie typs hebben......zijn die van Harte Welkom...

ciiaaaooooo
salaam alaikoem,
Ik gebruik zelf ook Wella super gewoon, wat ik doe om een grote bos te krijgen en dus niet dat het een beetje plat blijft aan de bovenkant, is dat ik dan bovenste stukje van het haar vastbindmet een elastiekje en dan net een knotje zet met het onderste stukje haar er uit te laten komen, dat hou ik dan zo in tot het wat droogt die wella dus en dan laat ik het los super gewoon

groetjes Yamina
salaam

13-05-2005, 19:00
kgebruik ook wella werkt goed

13-05-2005, 20:44
ik gebruik ook die van adrelon perfecte krul.. bij mij werkt die prima
of soms doe ik er gewoon vaseline in werkt ook goed hoor



13-05-2005, 22:34
Ik heb pas dat anti frizzzz serum van Gliss Kur gekocht en ben er echt blij mee!! Ik heb ook droog haar door veel fohnen en verven, mijn krullen werden echt lelijk, maar nu zijn ze weer helemaal in shape. Hij is 6 euro zoveel!

14-05-2005, 15:22
Andrelon Krul Control Shampoo, cremespoeling en dan afwerken met de creme !

suc-6

14-05-2005, 15:53
heyy damess....


Ik zelf heb ook krullen/golven/stijl haar....
Nou dames als ik mijn haar was en ik kam het uit ( zet het in een knot) krijg ik van die stijle/golvend haar maar
Als ik mijn haren tijdens het douchen uitkam en dan gewoon zo los laat krijg ik van die mooie krulletjuhs....maar mijn probleem is... is dat ze droog worden en gaan pluizen....!!! dus weet iemand wat ik er tegen kan doen...?

Koes I

14-05-2005, 16:39

Citaat door SSberkania:
Andrelon Krul Control Shampoo, cremespoeling en dan afwerken met de creme !

suc-6
Precies! Bij mij werkt het perfect! Lekker gezond haar!

14-05-2005, 17:10

Citaat door miss_maroc_2005:
hoi
ik zit met een vraagje? wat kan je het beste in je haar doen zodat je mooie krullen hebt! dus niet van die pluizige krullen.....
ik heb zelf gehoord dat Wella goed is voor je krullen, maar heb nog niet gebruikt!

Zo Damens alles jullie typs hebben......zijn die van Harte Welkom...

ciiaaaooooo
ik gebruikte vroeger haar mousse van ik weet niet precies welke merk het was. Maar het zat in een paarse fles. Succes!! die is echt goed!!!!

14-05-2005, 17:11



Citaat door Quercifia_lady:
heyy damess....


Ik zelf heb ook krullen/golven/stijl haar....
Nou dames als ik mijn haar was en ik kam het uit ( zet het in een knot) krijg ik van die stijle/golvend haar maar
Als ik mijn haren tijdens het douchen uitkam en dan gewoon zo los laat krijg ik van die mooie krulletjuhs....maar mijn probleem is... is dat ze droog worden en gaan pluizen....!!! dus weet iemand wat ik er tegen kan doen...?

Koes I
haar mousse. is kei goed. gebruikte het vroeger ook zit in een paarse fles, maar heb het nu niet meer nodig. Draag namelijk een hoofddoek. succes

14-05-2005, 17:32
Ik ben ook een krullebol, en wat ik gebruik is: na het douchen mijn haar goed uitkammen, daarna wat cocosnoot-vet erin, en wat mousse. Eerst gebruikte ik mousse van Fructis, maar nu ben ik overgestapt naar eigenhuismerk van de Kruidvat. Ik heb nu een mooier resultaat
Toevallig zit mijn haar vandaag erg leuk al zeg ik het zelf, maar je hebt soms ook van die dagen dat het er echt niet uitziet

14-05-2005, 21:01
ik heb kleine krulletjes moeilijk maar goed
ik gebruik cremevoeding met gewichtloze volume creme van andrelon die maakt t lekker zacht enzo
enne nu gebruik ik ckrul control ofzo ook van andrelon

Pagina's : [1] 2 3