Bekijk volle/desktop versie : ik neem afstand van het woord qutbi dat ik zei tegen mensen ook op moewaysie



19-12-2017, 11:36
moewaysie is mijn vriend al ziet hij dat niet zo

19-12-2017, 14:03


Waarom denk jij dat hij jouw vriend is?

19-12-2017, 14:14

Citaat door Taktubu:
Waarom denk jij dat hij jouw vriend is?
Omdat moslims mijn vrienden horen te zijn

19-12-2017, 14:18
Sommige moslims kun je beter uit de buurt blijven hoor.

19-12-2017, 14:56



Citaat door Taktubu:
Sommige moslims kun je beter uit de buurt blijven hoor.
ja die raare gedachtes hebben inderdaad !

19-12-2017, 15:36
Valt me op dat zodra ik hier kom zogenaamd de Islam hoek.
Meeste Moslims hier juist gewoon helemaal naar de klote zijn en dan ben ik nog erg beleefd. Er is hier maar 1 topic of reactie nodig en je word verketterd voor alle kleuren uit de regenboog. Je kunt hier niks leren zonder dat ziekenhuis patiënten hun persoonlijke gal moeten legen en denken te kunnen handelen als geleerden.

Daarom zeg ik ook duidelijk en dit is niet beledigend bedoeld. Ik neem geen enkel Moslim hier serieus niet in kennis of wat dan ook. Dit zijn gewoon geen mensen waar ik van wil leren dit zijn voornamelijk mensen met persoonlijkheids stoornissen.

Beter gewoon afstand nemen van dit hoek je komt hier uit als een zondaar in plaats van een betere Moslim

19-12-2017, 15:53

Citaat door TDM:
Valt me op dat zodra ik hier kom zogenaamd de Islam hoek.
Meeste Moslims hier juist gewoon helemaal naar de klote zijn en dan ben ik nog erg beleefd. Er is hier maar 1 topic of reactie nodig en je word verketterd voor alle kleuren uit de regenboog. Je kunt hier niks leren zonder dat ziekenhuis patiënten hun persoonlijke gal moeten legen en denken te kunnen handelen als geleerden.

Daarom zeg ik ook duidelijk en dit is niet beledigend bedoeld. Ik neem geen enkel Moslim hier serieus niet in kennis of wat dan ook. Dit zijn gewoon geen mensen waar ik van wil leren dit zijn voornamelijk mensen met persoonlijkheids stoornissen.

Beter gewoon afstand nemen van dit hoek je komt hier uit als een zondaar in plaats van een betere Moslim
Je ware aard komt naar boven?

Dit is gewoon echt, ook al is het Internet. Het telt mee met de goede en slechte daden.

19-12-2017, 16:00

Citaat door Bilal_El-Khattabi:
Je ware aard komt naar boven?

Dit is gewoon echt, ook al is het Internet. Het telt mee met de goede en slechte daden.
klopt want je goede daden en slechte daden worden opgeschreven door de engelen

19-12-2017, 16:01

Citaat door ali_moslim:
klopt want je goede daden en slechte daden worden opgeschreven door de engelen
Na3m en waarom zouden ze niet mogen schrijven?

19-12-2017, 16:02

Citaat door Bilal_El-Khattabi:
Je ware aard komt naar boven?

Dit is gewoon echt, ook al is het Internet. Het telt mee met de goede en slechte daden.
Kijk dit bedoel ik praat over iets heel anders en deze wilt mij overtuigen dat dit echt is. Tuurlijk is dit echt waarom denk je dat ik zeg neem geen kennis van deze hoek aan en neem hier afstand van. Enigste wat je hier kunt leren is hoe je takfir kunt doen en een afschuwelijk karakter kunt ontwikkelen.

19-12-2017, 16:02

Citaat door Bilal_El-Khattabi:
Na3m en waarom zouden ze niet mogen schrijven?
je hebt 6 uur de tijd om vergeving aan Allah te vragen dan worden jouw slechte daden niet opgeschreven

19-12-2017, 16:34

Citaat door ali_moslim:
moewaysie is mijn vriend al ziet hij dat niet zo
Niet alle moslims zijn vrienden van elkaar. Je bent mijn broer in de religie. Moge Allaah je genezen.

19-12-2017, 17:21



Citaat door Mouwaysie:
Niet alle moslims zijn vrienden van elkaar. Je bent mijn broer in de religie. Moge Allaah je genezen.
Ameen bedankt broeder

19-12-2017, 17:26

Citaat door TDM:
Valt me op dat zodra ik hier kom zogenaamd de Islam hoek.
Meeste Moslims hier juist gewoon helemaal naar de klote zijn en dan ben ik nog erg beleefd. Er is hier maar 1 topic of reactie nodig en je word verketterd voor alle kleuren uit de regenboog. Je kunt hier niks leren zonder dat ziekenhuis patiënten hun persoonlijke gal moeten legen en denken te kunnen handelen als geleerden.

Daarom zeg ik ook duidelijk en dit is niet beledigend bedoeld. Ik neem geen enkel Moslim hier serieus niet in kennis of wat dan ook. Dit zijn gewoon geen mensen waar ik van wil leren dit zijn voornamelijk mensen met persoonlijkheids stoornissen.

Beter gewoon afstand nemen van dit hoek je komt hier uit als een zondaar in plaats van een betere Moslim

19-12-2017, 17:28

Citaat door TDM:
Kijk dit bedoel ik praat over iets heel anders en deze wilt mij overtuigen dat dit echt is. Tuurlijk is dit echt waarom denk je dat ik zeg neem geen kennis van deze hoek aan en neem hier afstand van. Enigste wat je hier kunt leren is hoe je takfir kunt doen en een afschuwelijk karakter kunt ontwikkelen.
++++++