Bekijk volle/desktop versie : Miskraam



Pagina's : [1] 2 3 4

10-05-2005, 11:03
hallo dames,

volgens de zwangerschaptest ben ik nu 7 weken en 2 dg zwanger........................
maar sinds afgelopen zondag heb ik bloedverlies eert een beetje maar het heeft door gezet het is net of ik ong. ben heb geen erge krampen gewoon ong. pijn en de bloeding ook ik moet tot do wachten voor een echo maar ik word gek heeft iemand zoiets meegemaakt ik bereid me voor op het ergste

liefs Dina

10-05-2005, 12:01


Het kan gewoon zo zijn dat je ongesteld wordt terwijl je zwanger bent... dus elke maand normaal ongi.. Maak je geen zorgen meid..

10-05-2005, 12:20
Salaam alaikum,

Ik kan je helaas niet helpen, ik heb dat niet gehad. Ik vrees dat je moet wachten tot donderdag voor zekerheid.

Sterkte en laat het ons weten,
Marisah

10-05-2005, 12:22
Insha Allah zal het niks ernstigs zijn. Een vriendin van me had hetzelfde en die heeft toen te horen gekregen dat ze een miskraam had maar het is bij iedereen anders. Maak je niet al te druk en vertrouw op Allah .


.:UcA:.

10-05-2005, 12:24


Hoi Dina

ik heb precies hetzelfde meegemaakt als jij, 2x en allebei de keren dezelfde symptomen als die jij nu hebt. Bij mij is het uitgelopen op een miskraam dus wees voorbereid op het ergste dan kan je het makkelijker accepteren als het bij jou ook zo is. k wil je niet nog gestresseder maken dan je al bent maar het is de realiteit.
Inshallah is het niets anders dan misschien innestelingsbloed of ander loos alarm. Ik weet precies hoe je je moet voelen, je word gek van die onzekerheid en het lijkt een eeuwigheid te duren eer de dag van de echo er is.

Als je niet kan wachten tot donderdag zou ik gewoon s avonds naar de eerste hulp gaan en overdrijven dat je zo'n pijn hebt en je je rotzorgen maakt. Mensen hebben mij dat aangeraden maar ik heb er niet naar geluisterd en heb 7 dagen in shitstress gezeten.
Doe in ieder geval rustig aan, niks schoonmaken ofzo, lig veel en neem veel rust is mijn advies!

Mijn gedachten zijn met jou meid, inshallah zal het allemaal goed komen!!! Als je erover wilt praten kan je me altijd pm-en.

10-05-2005, 12:28
Is het je eerste zwangerschap?

10-05-2005, 12:33
Salaam

meid het is je baby je moet gewoon op je strepen gaan staan dat je nu een echo wilt. hebben die mensen geen hart ofzo dat ze je laten wachten tot Donderdag.

Ik ken iemand die het ook heeft gehad en die was ook helemaal in paniek maar ookal had ze pas na 3 week weer een afspraak ze mocht gewoon eerder langskomen.. Alhamdoulilah kon zij gerustgesteld worden..en is het het goed gegaan.. Niet bij het ziekenhuis nee daar ben je gewoon een nummer..maar bij een verloskundigen praktijk.. Gewoon gaan schreeuwen aan de telefoon brutalen hebben de halve wereld.

Moge Allah Allah je kindje behouden Ameen...veel sterkte

liefs Siham

10-05-2005, 12:36
eerst rustig doen natuurlijk maar voor hun ben je geval 93245 maar voor jou komt je kind op nummer 1 daarom heb je recht op een geruststelling van een arts vind ik...

Maar alles in in de handen van Allah

10-05-2005, 13:36
Nederland is écht ziek op dat vlak sorry hoor!!!

Hier helpen ze je écht met spoed. Als je naar spoed gaat dan behandelen ze je direct.

Ik vind dat écht ERGGGG!!

10-05-2005, 13:46

Citaat door Dina03:
hallo dames,

volgens de zwangerschaptest ben ik nu 7 weken en 2 dg zwanger........................
maar sinds afgelopen zondag heb ik bloedverlies eert een beetje maar het heeft door gezet het is net of ik ong. ben heb geen erge krampen gewoon ong. pijn en de bloeding ook ik moet tot do wachten voor een echo maar ik word gek heeft iemand zoiets meegemaakt ik bereid me voor op het ergste

liefs Dina
hoi
Ik maak nu precies hetzelfde mee ik ben ook 7 weken zwanger maar heb sinds zaterdag nacht bloedverlies. Ik ben ook naar de huisartsenpost geweest en die had me toen onderzocht en die kon niks zeggen dus moest ik naar huis gaan en afwachten. Bij mij leek het ook net als of ik ongi was maar nu is het alweer gestopt heb nu weer gebeld naar me dokter en die heeft me doorgestuurd voor een echo ook donderdag.
Ik word zoals je zegt ook gek.

Ze vroegen mij of ik pijn heb maar ik voel helemaal niks
Nou donderdag weet ik meer insallah

10-05-2005, 14:19
Romeysa hoe hebben ze het gecontroleerd bij de huisartsenpost?

Bij mij was de eerste met 7 weken en de tweede met 9 weken


Inshallah zal het bij jou ook loos alarm zijn!


Ja in Duitsland krijg je ook meteen een spoedecho, je hoeft niet die martelende week af te wachten. Ik vraag me af waarom wij uberhaupt hier ziekenfonds betalen stelletje mafkezen. Vooral in de grote steden is het erg, je krijgt niks pas als je sterven op dood bent.
En ook ik was brutaal en heb geschreeuwd aan de telefoon want je bent wanhopig maar ze hielden voet bij stuk, ik kreeg niet eerder een echo.

Blijf positief denken meisjes, ook al is het moeilijk

10-05-2005, 15:29
ik was bijna 12wkn zwanger toen ik n miskraam kreeg. Ik kreeg dezelfde dag nog n echo. T is t vreselijkste wat ik ooit heb meegemaakt. Dit zou mijn 2de zwangerschap geweest zijn. Ik denk dat t ligt aan t aantal weken dat je zwanger bent. En t is de natuur je kunt t niet tegenhouden. Je lichaam stoot de vrucht af meestal is dit n teken dat er iets mis mee is. SUCCES meis

10-05-2005, 15:38


Mam hebben ze bij jou onderzoek gedaan waaraan het zou liggen? zeg maar erfelijkheidsonderzoek?
Mocht ik weer zwanger worden dan krijg ik gelukkig ook meteen een echo zonder tussenkomst van de huisarts.

10-05-2005, 15:46
Incha allah zal Allah jullie allemaal gezonde kindjes schenken !!!

Vertrouw op Allah swt !!!

10-05-2005, 15:54
nee dat doen ze pas als je 2 of meer miskramen hebt gehad

Pagina's : [1] 2 3 4