Bekijk volle/desktop versie : Misschien een idee om zuiniger om te gaan met je foto’s en video’s ?



16-12-2017, 11:03
http://https://www.google.nl/amp/s/nos.nl/googleamp/artikel/2207855-vrouwen-online-exposed-bangalijsten-zijn-hierbij-kinderspel.html

16-12-2017, 14:50


Ik vind dat er een exposed lijst moet komen voor deze losers (de jongens die dit op hun geweten hebben)..tfoe g3la tarbija...deze jongens opzoeken en hun zussen/zusjes en moeder op deze site plaatsen...kijken of ze de volgende keer het weer doen...maar helaas dat we in een tijd leven dat deze losers worden gezien als stoer en niet door onze oemma op hun daden worden aangesproken.
Zo een lijst met dit soort losers is erg handig voor meiden die kunnen gelijk zien ver uit de buurt blijven van deze besmettelijke zieke gasten, of wat ik ook een idee vind met een heel grote groep familieleden naar het ouderlijke huis van deze losers gaan en hun ouders vertellen wat ze op hun kamer aan het uitvreten zijn. Neem van mij aan dat dit gauw ophoud!

16-12-2017, 15:01
Deze taak ligt inderdaad bij de ouders(alle ouders van alle rassen welteverstaan). Meer controles uitvoeren op wat voor foto's je kind maakt. Iets strenger worden vooral in deze tijd waarin sm en smartphones de wereld overnemen. Zelfs de meest onschuldige foto's kunnen uitgebuit worden en uit context gehaald worden. Je kind iets meer volgen op sm ook van belang. En niet alles voor zoete koek aannemen wat je kind je verkoopt.

Zoals ik vroeger heb geleerd vertrouwen is goed, controle is beter!
Meiden van nu zijn pas volwassen vanaf een jaar of 25(uitzonderingen daargelaten). Plus vroeger had je geen sm en smartphones die de wereld op z'n kop kunnen zetten in een mum van tijd. Dus i.p.v. meer bezig zijn met je eigen tijdlijn als ouder meer bezig houden met de tijdlijn van je kind. Kinderen zijn de toekomst!

16-12-2017, 16:29

Citaat door zahar:
Er wordt tegenwoordig zelfs gewoon random foto's gemaakt,van winkelende meisjes,of meisjes die gewoon aan het lopen zijn buiten etc.en die dan ook als xxxx worden bestempeld.om vervolgens om adres,tel.etc rond te vragen.

Het kan dus iedereen overkomen.
Wat verveling met mensen doet tegenwoordig!!!

Maar wat ik niet snap is dat meisjes tegenwoordig zich vrijwillig naakt laten fotograferen door hun vriendjes (want ze waren verliefd en dachten hun te kunnen vertrouwen). Sexvideos laten maken etc.
Hallo!!! Hoe haal je dit in godsnaam in je hoofd!
Ik wilde vroeger ( als tiener ) mijn foto niet eens in de schoonkrant hebben.

16-12-2017, 16:32



Citaat door Lifestyliste:
Wat verveling met mensen doet tegenwoordig!!!

Maar wat ik niet snap is dat meisjes tegenwoordig zich vrijwillig naakt laten fotograferen door hun vriendjes (want ze waren verliefd en dachten hun te kunnen vertrouwen). Sexvideos laten maken etc.
Hallo!!! Hoe haal je dit in godsnaam in je hoofd!
Ik wilde vroeger ( als tiener ) mijn foto niet eens in de schoonkrant hebben.
+

16-12-2017, 19:56
Hihihihi schoolkrant Wuahahah die tijd is voorbij gemiddelde moeder anno 2017 heeft Facebook Snapchat instagram etc etc mensen delen ook zelf foto’s van hun kids nou zie diezelfde kinderen maar uit te leggen dat beter is je foto’s niet online te plaatsen immers mama en papa doen dat zelf ook. Internet is onderdeel van ons leven geworden helaas zoals met veel dingen hebben mensen geen rem.