Bekijk volle/desktop versie : Mijn Vriendd Maakt Van mijn Leven een Hel!!! (Waargebeurt)



10-05-2005, 08:26
Ik weet nietwaarom ik mijn verhaal hier neer zet maar het komt door al die verhalen die ik lees..


Het begon alemaal op Msn.. Ik had een vriend Maar ik praten ook wel gewoon met zijn vriend genaamd Adil..De relatie tusse mij en mij vriend was niks! toen ging het uit.. ik vond die Adil leuk en wou dat ikwat met hem kreeg..( die tussetijd veel met hem gepraat) .. toen hoorde ik van mijn ex en een ander meisje dat Adil mij ook leuk vond .. Ik sprong natuurlijk een gat in de lucht want ja wie had dat nou gedacht? Uiteindelijk kreeg ik wat met hem ..Waar ik tot nu toe spijt van heb..



de eerste maande alles ging Probleemlo0s..egt nooit ruzie hijwas egt mijn droomman.. altijd z'n lieve woordjes.. Maar ondertsse gebeurde er in mijn leven heel wat.. Mijn Zusje overleed..Ik werd inelkaar geslage door jongens omdat ik niet wou doen wat hun zeide.. gew0on van alles! En ikkon Adil ze steun goed gebruiken ..Die ik ook kreeg..

Adil kwam vast te zitten en ik trok het niet meer Mijn lieverd weg hoe moest dat nou! gewo0n z0maar op een dag die ik nooit vergeten zal.. Ik deed er alles aan om hem te spreken maar dan 0ok echt alles! ik belde zelfs zijn advocaad 0p.. maar weloe uiteindelijk na 2 weken mogt ik hem 10 min spreken mijn god wat was ik blij! Elke dag schreef ik hem al was ik moe al had ik volgende ogtend vroeg school ik moest en zal hem schrijven zodat hijw istd at ik elke dag aan hem zal denke.. Ik belde hem 2 x in de week ( dat mogt maar 2 x ) en ikd eed alles voor hem elke week kwam ik op bezoek.. en egt het deed me egt veel dat hijd aar was en ik hier kon ik maar met hem ruile hij even vrijheid en ik daar,, toen had hij een dag verlof.. Geen 1 vriend was naar hem gekome op bezoek (zemmels) maar volgens hem woude ze wel bla bla bla.. en hij ging in ze verlof dag naar ze vreinde toe inplaats van mij,,..mijn hart brak.. voordat hij weer terug moest naar de gevangenis beld eik hem nog .. en had ik ruzie..ikwas er gwn boos om ikd ie daar elke week was alles deed om hem te spreken liet hij gwn zitten! na 3 kwartier alles vergeven (maar niet vergeten) want hijzal terug moete en dan wat heb ik dan ruzie.. daar he ik nisk aan.. Na een paar maande kwam mijn lieverd vrij ! en Yaraab Yaraab wat was ik blij .. Aleen toen zo een beetje begon de hel voor mij..

10-05-2005, 08:27


Kijk je weet tog meisjes onder elkaar ze vertellen elkaar alles.. je weett togg.. en een surinaamse vriendin van mij had een berigtje gestuurd ze zou ''het '' gaan doen met haar vriend.. Natuurlijkw as ik blij voor haar alene ze vroeg mij dit aan niemand te late lezen ( het was een smsje)Adil Pakte mijn telefoon maar bij dat berigtje pakteik hem af ik had haar tenslotte beloofd hem aan niemand te late leze en ik ben iemand die zig aan haar woord houd.. anders zal het sgamen voor haar zijn en Adil Is al zo een moeilijk ejongen wara je niet zoveel bij mag dus dan dat nog... uiteindelijk na lang trekke won hij het natuurlijk ja wat denk je dan.. hij trok zijn conclusie en zei dat ik het 0ok deed .. terwijl hij vast zat.. Ik begreep hem wel Tuurlijk hijwas bangd at ikw at verkeerd had gedaan.. Ik pakte zijn hande en zei Adil lieverd ikhoualeen van jou waar zie je me voor aan ikwilaleen jou en verder rest niemand! en die praat hijz ei ik hoop het.. waarop ik antwoorde lieverd ik weet het! ik dacht dat het over zal gaan maarnee nu 9 maande later word het steeds erger.. Z'n vertrouwen was weg in mij wat me erg pijn deed want zelfs een blinde kk koe zag dat ik geen reed verkeerd deed! Maargoed.. Die tijd krege we steeds vaker ruzie en dat deed em zoon pijn voor wat heb ikd it allemaal gedaan ? Hijwas nooit zoon jongen die me egt verbood met mense om te gaan wel zo van nee Laila..Die meisje ze is gataar niet met haar gaan maar als je egt wil ik vertrouw je.. Nu .. Ik mag met geen 1 meisje meer.. elke meisje is een khaba maar moehim weer verde rmet mijn verhaal..
de ruzies werde steeds erger.. ikwas een xxxx ik moest opkankeren en die woorde ze dede me egt pijn ik moest maar lekker met soufian takod daar was ik goed in! terwijl nooit van me leven ! Im was bang om gem te belle om daar hem toe te gaan alles ik kon het gewoon niet meer aan.. Alles wat ik deed ik verteld het aan hem zelfs dinge waarvan hij dacht wat boeid mij dat a benedem ! maar tog alles vertelde ik hem ik hield / houd zielsveel van hem! Ik zat de hele dagthuis.. en als ik hem soms sprak snacht ofzo zeidie wat doe je raar wat hijg je wta hoor ik daar.. jongens he ka.nkerh.oer! wollaha ls ik je nu pak ik eet jou op tuut tuut tuut .. En Ik huilen huilen.. wat doet ie raar ik zat gwn in mijn eentje in het donker op mijn bed..Dan belde die terug.. ''vertel je hoe het met die jongen was..'' en het maakte me zo boos en verdrietig te gelijk zo van wat heb ikdan gedaan!dage en n8te ginge zo voorbij ikowu zlefs een keer zelfmoord erdoor plegen wnat egt mense je moest weten hoe ik mijn voelde.. Mijn moeder en mijn vader keken nooit naar mijn om.. School intereseerde ze niet ze konde aleen maar zeuren.. Ik had problemen met mijn ouders vooor Adil.. Geen school Meeer voor hem.. 700 euro telfoon rekening .. mijn ouders ze woude mij kapot maken! en Adil heel dood..''Ga je nu mij de sguld geven'' (bijmezelf nee wie andes ikwas de gene die altijd jou meost belle en alels were goe dmoest hebbe'' ikz al me eige nooit vergeve als ik ruzie met hem heb en de dag des oordeels komt voor hem en dan? nee dat kanniet dat heb ik zeker wel geleerd bij mijn zusje.. Hij deed het niet.. Dus dee dik het maar .. Mijn vader kreeg ondertusse een hart stil stand.. en kwam in coma te liggen ikw as op dat moment bij Adil.. IK Huilde toen mijn moeder belde.. Adil vroeg mijw at er aan de hand was en ikz ie het tegen hem.. hij schrok en omhelde me ( die 6 uur dat alles goed was) We ginge samen naar mijn vader ik was er kapot van helemaal stuk mijn vader ag daar in c0ma 30 % dat ie bijkwam.. 0oh Yaraab Yaraab laat alles g0ed k0men zei ik tegen mijzlef.. uiteindelijk k0n ik de druk niet meer aan en ik en Adil gingen weer.. Ik was aan hetnadneke watals ze mij vder niethadde kunne redde.. wat als er niemand bij hem was die hem reanimeerde dan wasie dood.. Adil vroeg mij wat er was en ik antw0orde : er is niks .. Hij zei gaan we sjago doen is goed.. Ik d8 bij mezlef hallo earth to Adil Mijn vade rligt daarwat moet ikdoen moet ik gaan feeste hier oella? Mijn Vader kreeg op een dindsdag een hart stil stand en raakte in coma.. en op die donderdag erna maakte Adilalw eer ruzie..en sold me weer voor allesuit Ik vroeg hem of di eeen hart had en er mee wilde op houde.. en er een ander x lekker verder mee wilde gaan hij wiegerde dit en gign gewoon door.. Vanaf het begin dat hijmijn vriednin kent..(ex vriendin) haate hij haar voorledig..ik mogt nisk meet haar doen geen msn computer nisk zei deed altijd stoer tege die jongens dat geef ik toe.. tot op een dag Adil zei ik ga haar dood slaan laila wollah en ik zei wollah enmeer jongens woude dat.. ik was zo gek dat iker alles voor deed dat hijweer normaald eed en ikloktehaar naar die jongenswaa ze kapot geslage werd.. Spijt dat ik had.. wollah spijt met de hand opd e koran zo ha dik mij nog nooit gevoeld..kap0t.. scguldig ik v0elde me vies.. ik wist het niet ik kon het gwn niet omschrijven...zei die meisje ide ik al aren kende heb ikv oor mij ogen kapot late slaan.. allah zal mij ho\ievoor straffe ..amien..zelfs dat dee dik voor hem.. een week later had hij gedronke e beld emij en sgeeuwde tege mij en zei waar ikwas ik zei thuis adil thuis waar moet ika nders zijn om 3 uur sn8ts? hij zei NIET LIEGEN A BOETNOUI en hing op.. Jahoor hij ahd weer zoon aan val maar toen deed ie iest geks wat ie nooit deed hij beld eterug en begon weer ik hing weer op.. en hij elde weer terug..Dat is mijn Adil niet hijzla jij nooit terug belle nee en ik ging hem vragen wat hem bezielde,.. Hijz ei lieverd ik heb maar 2 glazen op egt 2 Gijz ei niet ophange aub.. ik d8 bijmijzelf wow diemag wel elke dag 2 glaen drinke wat deze Adil Is een schatje .. terwijl ikw eet hij is het zlef niet.. Haram.. Maar tog ho0pte ik.. hijzie
lieverdd vergeeeff het mijd at ikzo doe ik doe het omdat ik van je houomdat ik bang ben je kwqijt te rake ikhou van jou ikwil kinderen van jou inshaAllah wollah metd e hand opde koran ik heb gwn trane in mijn ogen zei hij ik zei oke Adil verander dan aub wat hij antwoorde InshaAllah.. De v0lgende dag naar hem toew ikw a helemaal happy want 0oh mijn Adilwa zo lief! Maar daar aan gekome ware de kl;appe voor me klaar en de gesgeld.. waarom dat opeens huilde ik..? hijzie omdat je veel liegt en je kan je bek niet houde..je bent een snikie meisje.. kwam wel hard aan wantw at deed ik in hemels naam verkeerd..Ik bidde lek Dag tot onze heer en vroeg hem dat mij leven een x leuk werd.. Soms vraag ik me ogs steeds af Wat wil Allah ''swt'' hiermee zeggen met al die ruzies is het een test of we bij elkar hore of zebgt ie ga uitelkaar.. cdeze man is niet voor jou gesgeve.. Voor mij een vraag voor allah ''swt'een weet .. presies een week later.. Was dieweer dronke en belde mij Ikwas bij mijn vriendin.. Ik was lekker aan het eten en dronk neh neh thee tot mijntel ging.. Adil mijn schatje.. heey lieverd .. De broer van mijn vriendin kwam thuis en hijwas altijd al arri en zei heel har dHALLO! Adil hoorde dat en werd egt helemaal parra.. zoiest wollah mense als jullie er bijwar ejullie ginge kapot..niemand kon hem tege houde hij heeftalemaal jonegsn daar kapot geslage hijzat onder het bloed alles.. hij sgeeuwde Ga lekker jou kustje geve ga a xxxx iedereen hoorde het teriwjl ik gewoon daar met moeder en vader en zusse zat te eten .. sgaamte,, maar goed..hij belde hing op belde hing op en sgold egt niet nromaal zijn vrein belde ij en vreogw at is er aan de hand! en ik hoorde samir op de 8ter grond helemaal parra noja doen.. ikwrd erbang van hizjei dat ie me zal kome kapot sgiete..hij had mijn vader en moeder opgebelt.. (mijn vader netuit t ziekehuis) dat hij hun en mij hele familei zou afmaken mijn meode rbeld emij huolend op Wat datw as en vroeg mij Laila heb je ruzie met Adil.. Ik zei tege haar nee en probeerde mijn huils te te vergberge Kom aub naar huis mijn kind aub kom snel strax gebeurt er wat ik ga de politie belle.. en jahoor wat zat daar de politie..en ik moets me eige goed voor doen.. net of doen er nisk aan de hand was terwijl ikgeen benul had wat Adil aan het doen was.. wat ie deed of wat er was waar die was of wat.. ohgnee Adil had mijn meoder en vader met nummer gebelt en nj!! ik zei ik bel wel en hij nam aan damn! ik ging snel dnaar bove en zie geen m0otje geef hem hijwas namel;ijk nugteer en kon het hem utlegge we hadde same team work gedaan.. wat ikwel goed vond en de naam Adilwas van de verdachte lijst...Terwijlmijn vader mijkapot sloeg moest ik voor de gevolgen opdraaien Vna wat Adil deed..Ik kon gewoon niet begrijpen dat hij nietz ag wat hij me allemaal aandeed..dus jahoor weer de volgendd dag ik had niks gedaan idie gewoon met mijn vriendin was kreeg de sguld wat een leven! mijn ouders laaiend Adil die mijsloeg wat had ik nog..? Maargoedd.. Ondertussen een paar weken verder gaat het steeds slechter.. Errgister hd ik nog ruzie en hij sloeg mijkapot en hizje i wollah op de koran als ik nu een mes hier had ha dik hem tusse je ribben gestoken.. en data leen toen ik vroeg of die wilde op houdenn.. kon mijn hart maar zeggen ikhou niet van hem kon mijn hart maar zeggen ga van hem weg dat zegt me vertsnad wel aleen mijn hart hij wio het niet het is zo moeilijk.. en ikw eet dat er meisjes zijn die zit ook hebbe.. ikzal graag met hun wille praten mijn email is ewa_esmea@html .. ik hoop jullie te spreken Thallah Belsamma!!

10-05-2005, 08:34
Ik en nog watvergeten ..

Ik ben nog steeds bij hem ja.. e ik ben omde dag met hem en de dag dat ik niet met hem ben meot ikzij teleoon late overgaan omde half uur/ uur e as hij mijtellaat overgana oet ik m snellate overgaan zo van je bent wel egt thuis niet stiekem weg gan als je thuis bent.. zehma zehma.. Ik ben n0g steeds met Adil Nu al anderhalf jaar .. ikkan hem gewoon niet loslate al wil ik het zo graag.. ik hou van hem en Inshaallah Laata alles goed kome..

voeg me toe..

ewa_esmea@html

b0essaaa

25-05-2005, 15:33
Meskiena praat dan gewoon met hem van waarom hij jou dit laat aandoen ik vind het echt erg voor je meid wollah echt

23-06-2014, 20:34


Erge verhaal! Maar volgende x effe goed schrijven hihi x