Bekijk volle/desktop versie : Wie is het vrijgezellenleven ook zat



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

10-12-2017, 10:02
Dames en heren,

Ik ben het single leven meer dan zat. Het alleen wakker worden zonder leuke vent naast me die ik heerlijk wakker kan plagen met een hoop kusjes en nog meer kusjes. Die mij in deze koude wintermaanden warm houdt, die mij onvoorwaardelijk lief heeft. Die mij een lach van oor tot oor bezorgt. Die uren met me belt als ik me verveel op werk. Die mij een mooie bos bloemen bezorgt met 101 rozen, omdat hij meer dan 100% voor mij gaat. Gewoon die man met onvoorwaardelijke liefde voor jou.

Wie mist hem of haar ook in zijn leven. Ik had de deur op een kier staan, maar nu staat ie echt wagenwijd open. Hij mag komen en ik zal hem dit keer verwelkomen met open armen.

Herkenbaar?

10-12-2017, 10:32


uren bellen op het werk en bloemen brengen

10-12-2017, 10:39

Citaat door Erdogan:
uren bellen op het werk en bloemen brengen
Ja dat is werkverschaffing.

10-12-2017, 11:07
Doe er wat aan dan

10-12-2017, 11:16


arme jij

10-12-2017, 11:56

Citaat door Noenie.:
Trouwen is geen sprookje. In het begin is het misschien zo, daarna is het gewoon hard werken hoor.
verpest het nou niet voor haar omdat jij een kutleven hebt

10-12-2017, 13:15
zeg ze hoor noenie die jonge meisjes leven nog in een bepaalde sprookje

10-12-2017, 14:37
Sounds pretty desperate.

10-12-2017, 14:53
Hahahaha dit klinkt echt als een sprookje.

10-12-2017, 15:59

Citaat door Hartevolleman:
zeg ze hoor noenie die jonge meisjes leven nog in een bepaalde sprookje
Is toch ook zo. Na een paar jaar ben je elkaar spuugzat haha, en verlang je weer naar je vrijgezellenbestaan.

10-12-2017, 16:03
Plaats een gratis advertentie in de AH en teken er 101 rozen bij.

Wie weet kun je de sprookjesverhalen van Walt Disney meemaken.

De mature man wilt een mature vrouw die met haar beide benen op de grond staat en realistisch is ingesteld.

De jongen (onmature) die met zijn gedachten als jou zweeft die verkiest eentje als jou maar heeft geen verantwoordelijkheidszin.

Aan jouw de keuze.

10-12-2017, 17:04

Citaat door AklimMan:
Ik bied mezelf aan
Topictwist

10-12-2017, 20:30



Citaat door Nissa_Angel:
Hahahaha dit klinkt echt als een sprookje.


Citaat door lente_bloesem:
Plaats een gratis advertentie in de AH en teken er 101 rozen bij.

Wie weet kun je de sprookjesverhalen van Walt Disney meemaken.

De mature man wilt een mature vrouw die met haar beide benen op de grond staat en realistisch is ingesteld.

De jongen (onmature) die met zijn gedachten als jou zweeft die verkiest eentje als jou maar heeft geen verantwoordelijkheidszin.

Aan jouw de keuze.
I'm a pretty mature woman and I have a good mind and so is he. No worries.

10-12-2017, 20:43

Citaat door Linanoor.:
Dames en heren,

Ik ben het single leven meer dan zat. Het alleen wakker worden zonder leuke vent naast me die ik heerlijk wakker kan plagen met een hoop kusjes en nog meer kusjes. Die mij in deze koude wintermaanden warm houdt, die mij onvoorwaardelijk lief heeft. Die mij een lach van oor tot oor bezorgt. Die uren met me belt als ik me verveel op werk. Die mij een mooie bos bloemen bezorgt met 101 rozen, omdat hij meer dan 100% voor mij gaat. Gewoon die man met onvoorwaardelijke liefde voor jou.

Wie mist hem of haar ook in zijn leven. Ik had de deur op een kier staan, maar nu staat ie echt wagenwijd open. Hij mag komen en ik zal hem dit keer verwelkomen met open armen.

Herkenbaar?



G
E
I
N
T
J
E
InshaAllah staat ie volgende week voor de deur maar doe wel alvast die groene briefjes in een envelop om ‘m over te halen

10-12-2017, 20:44
gewoon blond wil je commentaar leveren?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6