Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk is dit echt zam-zam water



Pagina's : [1] 2 3 4

09-05-2005, 18:57
ik zag net zam-zam water bij de turk, is dit echte zam-zam water? weet iemand dit, zo een fles kost 1,99 is dit nou echt of worden we weer geflasht??

09-05-2005, 19:39


Ik heb daar in ieder geval mijn twijfels over!!!!

09-05-2005, 19:49
Wat is zam-zam water als ik vragen mag?

09-05-2005, 19:50
Sinds wanneer kan je dat kopen bij de turk is t misschien niet gewoon de merk ervan ofso dat kan ook

09-05-2005, 19:56


hmm, dat zou echt ideaal zijn als je dat bij de turk kon kopen. Dan hoeven we daarvoor ook niet meer helemaal naar mekka.... Je zou het eens aan hem moeten vragen...

09-05-2005, 20:01
ik had het ook gevraagd, maar hij zei:"ik krijg het ook alleen maar geleverd" dus ????

09-05-2005, 20:03

Citaat door Marocilicious:
Wat is zam-zam water als ik vragen mag?

09-05-2005, 20:05

Citaat door Marocilicious:
Wat is zam-zam water als ik vragen mag?
Eeuwen geleden zocht Hagar (moge Allah tevreden met haar zijn) wanhopig naar water in de heuvels van Safa en Marwa, om aan haar net geboren zoon Ismaël (vrede zij met hem) te geven. Terwijl ze van de ene plek naar de andere rende opzoek naar water, wreef haar kind met zijn voet over het zand. Er kwam een waterpoel tevoorschijn en door de genade van God vormde deze zichzelf in een bron, welke Zam zam werd genoemd.

09-05-2005, 20:05

Citaat door alhoceima:
Eeuwen geleden zocht Hagar (moge Allah tevreden met haar zijn) wanhopig naar water in de heuvels van Safa en Marwa, om aan haar net geboren zoon Ismaël (vrede zij met hem) te geven. Terwijl ze van de ene plek naar de andere rende opzoek naar water, wreef haar kind met zijn voet over het zand. Er kwam een waterpoel tevoorschijn en door de genade van God vormde deze zichzelf in een bron, welke Zam zam werd genoemd.
Volgens mij was het tog een engel die met zijn vleugel een gat groef?

09-05-2005, 20:07

Citaat door Marocilicious:
dat is heilig water uit mekka, weet je wel... als je eerst een bepaalde dou3a doet en dat drinkt of je huid ermee besprenkelt, dan heeft dat een geneeskrachtige werking. Dat water is echt alleen in mekka te verkrijgen...

09-05-2005, 20:09

Citaat door alhoceima:
Eeuwen geleden zocht Hagar (moge Allah tevreden met haar zijn) wanhopig naar water in de heuvels van Safa en Marwa, om aan haar net geboren zoon Ismaël (vrede zij met hem) te geven. Terwijl ze van de ene plek naar de andere rende opzoek naar water, wreef haar kind met zijn voet over het zand. Er kwam een waterpoel tevoorschijn en door de genade van God vormde deze zichzelf in een bron, welke Zam zam werd genoemd.
ohw okee, ik wist niet wat het verhaal erachter was...

09-05-2005, 20:15

Citaat door ×:
Volgens mij was het tog een engel die met zijn vleugel een gat groef?
nee meid, dat had te maken met die twee broers, de een vermoorde de ander en wist niet wat ermee te doen, toen werd er toch een kraai?? vogel? gestuurd om te laten zien dat hij het lichaam moest begraven

Allahoehlem

09-05-2005, 20:15


The Blessing of the water of Zam-Zam: Zam-Zam is the name of the famous well in al-Masjid al-Haraam. It is situated at a distance of thirty cubits away from al-Kaa'ba. This well sprung up when Isma'eel u, (the son of Ibraheem (alaihi as-salaam) and Hajar), as an infant struck the Earth with his heels, in thirst. His mother looked for water, but could not find any. She climbed to the top of Mount Safa and prayed to Allah for help, and then she climbed Mount Marwa and did the same. Allah responded to her supplication and sent Jibreel u to dig out the well of Zam-Zam. It is from the virtues of the well of Zam-Zam that it is situated in Makkah, which is a desert land. Today, even with all the advanced scientific technologies, no well can be dug in the land of Makkah, where Zam-Zam is fresh and gushing forth water in abundance

De engel Jibreel was t ik las t in een boek over profeten en vond het toevallig op een site

09-05-2005, 20:18

Citaat door alhoceima:
nee meid, dat had te maken met die twee broers, de een vermoorde de ander en wist niet wat ermee te doen, toen werd er toch een kraai?? vogel? gestuurd om te laten zien dat hij het lichaam moest begraven

Allahoehlem
Neej hoor dat is een ander verhaal .. Toen hajar naar water zocht voor haar zoontje deed ze dou3a's naar allah swt en allah swt stuurde de engel jibreel

09-05-2005, 20:21
zo zie je maar he, iedere site verteld een ander verhaal
Allahoehlem

Pagina's : [1] 2 3 4