Bekijk volle/desktop versie : Turkije tegen Saudie Arabië: Islam geleerden zijn geen terroristen.



Pagina's : [1] 2 3

24-11-2017, 23:18
Turkish Foreign Ministry on Friday slammed the Saudi-led bloc’s decision to add the International Union of Muslim Scholars to a terror watch list.



In a statement issued Friday evening, the ministry said the decision was a "woeful" one that was taken on the basis of "baseless allegations".

"As the term chairman of the Organization of Islamic Cooperation, we consider this decision as a serious mistake, which will serve an anti-Islamic environment," it said.



The ministry asked the bloc to reconsider its decision and "give necessary respect" to the International Union of Muslim Scholars.

The Saudi-led Arab bloc, which included Saudi Arabia, Egypt, the United Arab Emirates and Bahrain announced the step late Wednesday, saying it added two entities and 11 individuals to its terrorist watch list.



The additions include two Doha-based nongovernmental organizations: the International Islamic Council and the International Union of Muslim Scholars (IUMS) led by prominent Egyptian scholar Sheikh Yusuf al-Qaradawi.

The four countries said in a joint statement that the entities added to the list constituted “terrorist organizations working to promote terrorism through the exploitation of Islamic discourse, which they use as cover to carry out various terrorist activities”.

"The 11 individuals [added to the list] have carried out various terrorist operations for which they received direct Qatari support,” the statement -- carried by Saudi, Egyptian and Bahraini news agencies -- read.

In June, Saudi Arabia, the U.A.E., Egypt and Bahrain abruptly cut diplomatic and commercial ties with Qatar, accusing it of supporting terrorist groups in the region.

Qatar, for its part, has denied the accusations, describing the attempts to isolate it as a breach of international law.

http://aa.com.tr/en/middle-east/turkey-slams-saudi-led-blocs-action-on-doha-based-ngo-/977940

24-11-2017, 23:58



25-11-2017, 00:15
Terwijl Erdogan huilt voor Morsi en voor de moslims die werden gedood door Sisi en zijn seculiere terroristen bende lacht Salman van Saudi Arabië als een ware jood samen met Sisi de moordenaar van moslims:

[video=youtube;-A9DrrzbPw4]https://www.youtube.com/watch?v=-A9DrrzbPw4[/video]


25-11-2017, 00:26
Ik zie Erdogan als een ''Field Negro'' zoals Malcolm X dat verteld in zijn beroemde speech:

[video=youtube;7kf7fujM4ag]https://www.youtube.com/watch?v=7kf7fujM4ag[/video]

25-11-2017, 01:49


Is de constitutie van Turkije de koran?

Mag ik een bewijs.

25-11-2017, 09:14
Haha enige wat zions kunnen is onschuldige mensen oppakken maar een geleerde kunnen ze niks tegen beginnen hahaha lol

25-11-2017, 17:39
Het huis van Saud is de weg volledig kwijt. De Engelsen hebben na de val van de Ottomaanse rijk een familie uitgekozen die voornamelijk ongelovig is en joods is uit Saudi Arabië als leiding/bestuur. En het erge van alles is dat het niet veranderd. Na de dood van een joodse leider komt er een andere jood aan de macht die moslims aanvalt en de joden steunt.

25-11-2017, 19:00

Citaat door B52:
Ga ga verdwaald shitlijer, niemand die je propaganda gelooft
Die frozn zit wel vaker naast de waarheid.

De Saudi Arabieren vochten eeuwen voordat de Engelsen kwamen, om de Ottomaanse bezetters er uit te gooien.

Maar dat krijgen ze allemaal niet te horen in hun leugenachtige neo Ottomaanse verhaaltjes.

25-11-2017, 19:56

Citaat door Al-Mahdi:
Die frozn zit wel vaker naast de waarheid.

De Saudi Arabieren vochten eeuwen voordat de Engelsen kwamen, om de Ottomaanse bezetters er uit te gooien.

Maar dat krijgen ze allemaal niet te horen in hun leugenachtige neo Ottomaanse verhaaltjes.
Aldus onze wikipedia expert

25-11-2017, 20:48

Citaat door Djengiz:
Aldus onze wikipedia expert
Bewijs mijn tegendeel dan maar.

Kom maar op met die geheimzinnige Ottomaanse archieven van je.

Ik daag je weer eens uit.

Maar zoals altijd ben jij die angstige Erdogan supporter,
die alleen maar kan kletsen en nooit iets kan bewijzen.

25-11-2017, 21:31

Citaat door B52:
ik heb amper zin om in te gaan in hun leugens.
Dat hoeft niemand ook meer.

Als je vraagt om bewijs, zijn ze altijd meteen vertrokken.

Ieder weldenkend mens op deze wereld vraagt om een onderbouwing
of enige vorm van bewijs. Alleen Erdogan Turken niet, die geloven
alles wat de leugenachtige sultan hun verteld. Totaal geen bewijzen
voor nodig. Zie het als een soort zombies.

En het is zeer amusant mensen uit te dagen bewijzen te leveren,
wetende dat ze dat nooit kunnen. Dat maakt altijd lekker duidelijk
dat het hersenloze papegaaien zijn van Erdogan.

Maar zij komen nooit verder als : ik heb gehoord dat.....

25-11-2017, 21:53

Citaat door Al-Mahdi:
Bewijs mijn tegendeel dan maar.

Kom maar op met die geheimzinnige Ottomaanse archieven van je.

Ik daag je weer eens uit.

Maar zoals altijd ben jij die angstige Erdogan supporter,
die alleen maar kan kletsen en nooit iets kan bewijzen.
Hey tok, mekka en medina hebben wij Turken op 20 februari 1916 verloren..

Wat jij loopt te beweren is een achterlijke yahudi leugen die je maar loopt door te drammen...

En ja de zion wahabieten waren constant de Turken aan het terroriseren net zoals hoe het nu het geval is met de pkk koerden gesteund door zionisten

Weet waar over je praat ipv joods/blanke wikipedia leugens te verkondigen..

En dan krijg je kontenkruipers als b52 waar die begon te huilen over het jaar 1576 waar zijn hoofdstad fez werd ingenomen door Turken en berbers... Die met 10.000 tegenover 30.000 marokkanen stonden...

25-11-2017, 22:31



Citaat door Djengiz:
Hey tok, mekka en medina hebben wij Turken op 20 februari 1916 verloren..

Wat jij loopt te beweren is een achterlijke yahudi leugen die je maar loopt door te drammen...

En ja de zion wahabieten waren constant de Turken aan het terroriseren net zoals hoe het nu het geval is met de pkk koerden gesteund door zionisten

Weet waar over je praat ipv joods/blanke wikipedia leugens te verkondigen..

En dan krijg je kontenkruipers als b52 waar die begon te huilen over het jaar 1576 waar zijn hoofdstad fez werd ingenomen door Turken en berbers... Die met 10.000 tegenover 30.000 marokkanen stonden...
Hey stinkturk! (die term gebruik ik alleen in navolging van jou belediging!!!)

Mekka en Medina zijn ook al eerder bevrijd van de Ottomaanse bezetting.
En geen een Ottomaanse Turk durfde iets te doen, dus vroegen ze maar
aan de Egyptenaren om in te grijpen.

Kom je weer met je joodse complot verhaaltjes aan?
Precies in de lijn van het Erdogan regime.
http://goto.marokko.nl/?url=http%3A%2F%2Fwww.hurriyetdailynews.com%2Fjews-most-targeted-by-hate-speech-in-turkish-media-report-122961

Schattig dat je de Wahabisch terroristen noemt, toch leiden zij deels een land.
Waar er precies anders gesproken wordt over hen dan jij nu doet.
En die Wahabisch werden helemaal niet gesteund door de zionisten of het westen
die Wahabische wilden de Turkse bezetter er al uit gooien in de 18de eeuw.

"wikipedia leugens te verkondigen"
Plaats maar eens een linkje naar die Ottomaanse archieven.
Kijken wie er gelijk heeft. Ik daag je weer uit.

Verder hoef je geen andere forumleden hier te beledigen.
Dat doe je jezelf al genoeg aan. Keer op keer zet je jezelf voor gek.

En nog steeds geen bewijzen leveren, je komt nooit verder als:
heb ik ergens gehoord. Geen wonder dat met zo een instelling
een leugenaar als Erdogan nog aan de macht blijft daar.
Met die simpele plattelands instelling als je jouwe.

25-11-2017, 22:32

Citaat door B52:
iet,

Je kan niet iets verliezen wat nooit van je is geweest
Kijk eens alleen al naar zijn avatar.

Dat moet een kaartje zijn van het ooit zo grote Ottomaanse rijk.

Maar zelfs dat kaartje klopt niet. Want dat rijk is nooit zo groot geweest.

Typische Erdogan Turken klets, altijd opscheppen over de ware grootte van iets. :P

25-11-2017, 22:46

Citaat door Al-Mahdi:
Kijk eens alleen al naar zijn avatar.

Dat moet een kaartje zijn van het ooit zo grote Ottomaanse rijk.

Maar zelfs dat kaartje klopt niet. Want dat rijk is nooit zo groot geweest.

Typische Erdogan Turken klets, altijd opscheppen over de ware grootte van iets. :P
Yep. Ben het met je eens dat Djengiz nog al vaak moeite heeft om de feiten te leren accepteren.

Het meest bizarre is dat hij ook nog eens een eigen geschiedenis erop na houd.

Pagina's : [1] 2 3