Bekijk volle/desktop versie : Molukkers stoppen antifa demo..straks mes in de rug.



Pagina's : [1] 2 3

23-11-2017, 12:43
Menu

Demonstratie afgeblazen tegen eerherstel KNIL militairenx21 novemberxxxGisteren om 15:27xxWillem DekkerxxDrenthe

xInspecteur der Krijgsmacht Hans van Griensven ontvangt acht Molukse KNIL veteranen op landgoed Zwaluwenberg. Foto ANP/Evert Jan Daniels

Direct dit artikel delen:FacebookTwitterWhatsappE-mail

Antifascisten hebben de demonstratie in Hilversum tegen eerherstel van KNIL militairen afgeblazen. ,,De politie kon onze veiligheid niet garanderen”, zegt hun woordvoerder Arthur Graaff.

,,Ik zag jonge Molukkers in zwarte overalls en mensen met bivakmutsen lopen”, zegt Graaff. Ook waren tientallen leden van de Molukse motorclub Satudarah naar Hilversum gekomen.

Erger dan blokkade tegen Zwarte Piet

,,Voor hetzelfde geld heb je een mes in je rug. Dit is nog erger dan de blokkade van de demonstranten tegen Zwarte Piet in Friesland.”

Lees ook:xConfrontatie dreigt bij ontvangst KNIL-militairen

De antifascisten waren naar het landgoed Zwaluwenberg gekomen om te protesteren tegen de ontvangst van acht KNIL-militairen en nabestaanden van overleden KNIL-lers.

De oud-strijders, allemaal rond de 90 jaar, kregen daar van Inspecteur der Krijgmacht Hans van Griensven medailles overhandigd en de veteranenstatus toebedeeld. Onder hen waren enkele oud-strijders uit het Noorden.

Tegen eerherstel KNIL-militairen

De antifascisten zijn tegen het eerherstel van de KNIL-militairen. Graaff: ,,Er kleeft bloed aan hun handen. Ze hebben meegeholpen om honderden burgers te executeren tijdens acties in voormalig Nederlands-Indië.”

De Molukse gemeenschap had aangegeven dat ze het niet zou pikken als hun (groot)ouders de dupe zouden worden van de demonstratie.

Molukkers vormen erehaag

Tientallen Molukkers vormden een erehaag voor de KNIL-militairen toen ze in een bus het landgoed opreden.

De politie was massaal aanwezig rond De Zwaluwenberg om ongeregeldheden de kop in te drukken.

http://www.dvhn.nl/drenthe/Demonstratie-afgeblazen-tegen-eerherstel-KNIL-militairen-22681124.html

23-11-2017, 12:46


Nederlanders zijn het zat dat kleine relschoppende groepjes bepalen wat wel en niet gepast is.

23-11-2017, 12:55
Maar gelukkig volgens dit Antifalid zijn molukkers erger dan Friezen..
nogal een discriminerende uitspraak..of ligt aan mij

23-11-2017, 13:02
Haha goed zo niemand meer recht om te demonstreren. Binnenkort Pegida die vuile honden

23-11-2017, 13:04



Citaat door TDM:
Haha goed zo niemand meer recht om te demonstreren. Binnenkort Pegida die vuile honden
pegida demo's worden al wat langer gedwarsboomd..door..daar heb je ze weer..Antifa.

23-11-2017, 13:05

Citaat door Doublepain:
pegida demo's worden al wat langer gedwarsboomd..door..daar heb je ze weer..Antifa.
Beter hopelijk worden ze binnenkort ontvoert en vermist opgegeven.

23-11-2017, 13:07
Molukkers stemmen ook massaal op de PVV.

De Molukse gemeenschap in Nederland is naar mijn mening de grootse verraders die Nederland in haar geschiedenis heeft gekend,op de NSB na.

23-11-2017, 13:17

Citaat door Tattoo_Mocro_:
Molukkers stemmen ook massaal op de PVV.

De Molukse gemeenschap in Nederland is naar mijn mening de grootse verraders die Nederland in haar geschiedenis heeft gekend,op de NSB na.
Eerst collaboreren ze samen met de kolonisator om Indonesiërs te vermoorden in kampen, vervolgens huilen ze wanneer de onderdrukte de macht grijpen en vervolgens gijzelen ze Nederlanders omdat Nederland niet verder wilt gaan met het vermoorden van Indonesiërs.

23-11-2017, 13:26

Citaat door macro201:
Eerst collaboreren ze samen met de kolonisator om Indonesiërs te vermoorden in kampen, vervolgens huilen ze wanneer de onderdrukte de macht grijpen en vervolgens gijzelen ze Nederlanders omdat Nederland niet verder wilt gaan met het vermoorden van Indonesiërs.
Leuk verwoord.

Ik kwam pas op late leeftijd achter over het hoe en waarom van die treinkaping.

23-11-2017, 13:48

Citaat door B52:
Ja democratie betekent dat je alleen een stem hebt als je bij de meerderheid behoort

Tfoe khanazir
Nee hoor..maar dit is geen debat meer..maar middels intimidatie/ overschreeuwen van betrokkenen je wil opleggen.
Beetje vergelijkbaar met varkenskoppen bij moskee neerleggen..ook intimidatie en deur dichtgooien voor overleg.

23-11-2017, 13:51

Citaat door macro201:
Eerst collaboreren ze samen met de kolonisator om Indonesiërs te vermoorden in kampen, vervolgens huilen ze wanneer de onderdrukte de macht grijpen en vervolgens gijzelen ze Nederlanders omdat Nederland niet verder wilt gaan met het vermoorden van Indonesiërs.
Laten we het maar niet hebben over de gekoloniseerde molukken door volkstammen moslims daar te plaatsen..
Doet me denkan aan een groene mars..en dan janken als bewoners niet buigen.

23-11-2017, 13:56

Citaat door Doublepain:
Laten we het maar niet hebben over de gekoloniseerde molukken door volkstammen moslims daar te plaatsen..
Doet me denkan aan een groene mars..en dan janken als bewoners niet buigen.
Dus Indonesiërs mogen niet bepalen waar zij willen wonen in Indonesië?

Na de overheersing van Japan over Nederlands-Indië tijdens de Tweede Wereldoorlog, wilde Nederland de heerschappij over Nederlands-Indië herstellen. De inheemse Indonesiërs kwamen daar echter tegen in opstand en onder leiding van Soekarno brak tussen 1945 en 1949 een opstand uit. De Nederlandse regering gaf het KNIL opdracht daar tegen te strijden. Molukse militairen waren een soort elitekorps van het Koninklijk Nederlandsch-Indisch Leger (KNIL) en het meest gevreesd.

23-11-2017, 14:23



Citaat door Doublepain:
Laten we het maar niet hebben over de gekoloniseerde molukken door volkstammen moslims daar te plaatsen..
Doet me denkan aan een groene mars..en dan janken als bewoners niet buigen.
Dat was natuurlijk héél anders!

23-11-2017, 14:27

Citaat door TDM:
Haha goed zo niemand meer recht om te demonstreren. Binnenkort Pegida die vuile honden
Als je georganiseerd en dreigt met geweld..gaan die demo's van pegida niet door.

Dat is de boodschap die ik lees.


Demonstraties worden door de overheid verboden/afgeblazen als ze bedreigd worden met geweld.

23-11-2017, 14:28
Õ
Citaat door Doublepain:
pegida demo's worden al wat langer gedwarsboomd..door..daar heb je ze weer..Antifa.
Maar die gaan dan gewoon door...dan heeft de politie wel capaciteit.

Beetje vreemd toch?

Kan twee dingen betekenen.
Antifa dreigt niet genoeg met geweld of de politie meet met twee maten.

Pagina's : [1] 2 3