Bekijk volle/desktop versie : Stiekem op m.nl



Pagina's : [1] 2

20-11-2017, 18:41
Wie komt hier ook zonder medeweten van haar man op m.nl.
Ik ging mij van de week realiseren nadat ik in slaap viel met mijn telefoon in mijn handen. Mijn man had de telefoon weg gelegt en er gelukkig niet in gekeken. Waarop ik ingelogd was op m.nl. Ik dacht de volgende dag dat ik ermee geconfronteerd zou worden.

20-11-2017, 18:48


Waarom zou je stiekem hier reageren? Als hij het niet wilt zou ik het toch niet doen. Is het niet waard om daar ruzie over te krijgen.

Je zou jezelf moeten afvragen wat jij er van vindt als je man stiekem op een site zit of fb bijvoorbeeld als jullie hebben afgesproken dat hij dit niet zou doen..

Lieve meid, het is het niet waard!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

20-11-2017, 18:49
Stiekum gedoe nooit goed.

20-11-2017, 20:42
Stiekem op Marokko.nl?

Mijn man zit zelden in mijn tel. Enkel als die van hem leeg is of ver ligt en hij ff wat moet opzoeken.
Hij heeft een hekel aan m.nl en alle andere social media, maar verbiedt het mij niet.
Waarom bang zijn? Hij mag en kan alles lezen als ie wil. Je zegt toch niks wat je in zijn aanwezigheid niet zou zeggen?
Pas dan zou ik je zorgen snappen.

21-11-2017, 01:35


Serieus ts?

Ik snap dat echt niet he. Waarom dingen doen die je relatie of huwelijk kunnen schaden of zelfs kapot maken. Heb je überhaupt wel respect voor je relatie of huwelijk. Een normaal denkende vrouw gaat haar huwelijk of relatie echt niet op het spel zetten voor m.nl ff serieus man!!

21-11-2017, 01:40
Mijn man weet dat ik HRS ben. Maar hij denkt nu wel dat ik huiswerk aan het maken ben. Dus als hij dit leest krijg ik misschien straf.

21-11-2017, 01:42
Hrs

Ik.ga stuk!! Pas maar op he dat gaat een hele erge straf worden

21-11-2017, 01:44
Niet doen is niet doen alhoewel ik het echt belachelijk vind dat je niet op een forum mag neuzen en reageren. Net zouets als mannen of vrouwen die in real life de ander verbieden onnodig te communiceren.

Zo van niet spreken net vrouwen of mannen als niet hoeft terwijl je bv op werk of school daar niet aan ontkomt

Lekker man ontwikkelen als je niet eens een gesprek kan voeren ensheuwwwww

Marokkanen blijven vreemd volk


Maar kern van mijn mening is stiekem dingen doen is echt NOT DONE

21-11-2017, 05:09
Je zou eigenlijk geen geheimen voor elkaar moeten hebben en elkaar door en door moeten kunnen vertrouwen. Dat is liefde.

21-11-2017, 07:47
Stiekem en liefde gaan niet samen tenzij je stiekem een feestje plant naar op andere fronten niet oke

21-11-2017, 08:00
Nee, ik zit hier niet stiekem op omdat ik een volwassen vrouw ben en mijn man mijn partner is, niet mijn vaderfiguur.

21-11-2017, 08:43
Weet je, als je je hier negatief uitlaat over schoonfamilie of foto’s plaatst terwijl je in RL bedekt door het leven gaat enz enz natuurlijk zit je hier dan liever in volledige anonimiteit. Maar we zijn geen kids he, come on. Een partner is evenwaardig en daar hoor je niets voor te verbergen. Als mijn man m.nl ziet dan zegt ie alleen: ‘Is die rotsite nog steeds niet opgedoekt’ ‘Dat je daar op kunt zitten’ Maar mijn reacties ofzo nalezen, noooo men xlevenloosx.

21-11-2017, 09:27


Je gooit je hele prive leven hierop, vind je het gek

21-11-2017, 11:47
Sympathica

I love your comment's. Niks aan toe te voegen

21-11-2017, 12:19
geheimen maken relaties echt kapot......
daar moet je dus echt voor oppassen..
de vraag is meer, waarom ben je hier? krijg je hier iets wat je niet uit je dagelijkse beslommeringen krijgt?

Pagina's : [1] 2