Bekijk volle/desktop versie : Goed advies



03-11-2017, 23:57
Het is spijtig om te zien hoe velen van ons veranderen. Hoe een goed karakter eigenschap ontwikkelen vaak een idealistische droom lijkt. Daarom benadruk ik altijd op het punt dat een goed opvoeding van jongs af aan. Enorm veel verschil kan maken tot de rest van hun ontwikkeling. Dus vaders wees goed voor jullie dochters. Dochters zullen liefhebben zoals jij dat doet. Dochters worden vrouwen die daarna veranderen in moeders. Dus moeders wees ook goed met jullie dochters. We leven in een enge wereld en ik vrees gewoon om kinderen te krijgen in dit land die de hele onschuld uit hun kan trekken en ze tot een gefaald mens maken.

Moge Allah ons bijstaan in alle moeilijke tijden. Moge Allah alle ouders op de wereld die last ondervinden door hun kinderen bijstaan in moeilijke tijden. Khayr insha Allah alles gebeurt met een reden uiteindelijk.

04-11-2017, 16:36


Amien op je ad3iya.

04-11-2017, 17:36
Je hebt goed gesproken.

Allahoumma ameen.

04-11-2017, 21:25
Allahouma ameen TDM.

04-11-2017, 23:28


Alleen omdat mensen ervoor kiezen, om te spelen met het gevoel van anderen. Ik ben daar een prima voorbeeld van. Zachtaardig, verween en maakte plaatst voor een gemene hardheid en doodgevoel.