Bekijk volle/desktop versie : HIj heeft mij hoofd in de war gebracht.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-05-2005, 00:14
Ik ben 27 en ben bijna 4 jaar getrouwd. IK ben niet door de liefde getrouwd, maar ben nu wel gelukkig.

Vier maanden geleden kwam ik een verre neef tegen die ik niet meer gezien heb sinds ik nog een kind was. Toen hij me zal was hij verschoten hoe fel ik veranderd ben.
Ik was ook blij toen ik hem zag. Deze man is ergens in de 40 en ziet er best goed uit. Ik had echt niet door dat hij me met andere ogen zag.

Later heeft hij me gecontacteerd om me vertelde dat hij verliefd is op mij. En hij meent het. Hij zei dat hij er achter is gekomen dat ik getrouwd ben en dat hij erg ongelukkig was dat hij me niet eerder tegen kwam. Hij heeft via een neef mij gegevens en contacteerd mij veel. Ook al zeg ik hem dat hij er mee moet stoppen.

Hij blijft maar aandringen en uit zich vol met liefde en romantiek. Ik zeg hem dat hij echt geen moeite moet doen en dat ik nooit mijn huwelijk op het spel ga zetten.

Maar zijn liefde en romantiek is enorm. Mijn man is helemaal niet romatisch en zijn liefde kan hij al ook niet uiten.

Nu ben ik een beetje in de war. Ik ben er zeker van dat ik niet verliefd ben maar zijn gedoe laat me toch niet koud.

Aangezien ik getrouwd ben wil ik en kan ik er niet op ingaan.

Hij heeft echt mijn hoofd in de war gebracht en ik ben bang dat ik verliefd op hem ga worden. Ik weet dat het verkeerd is en wil het ook niet, maar geef toe gevoelens kan je toch niet tegen houden.

09-05-2005, 00:21


gevoelens kan je niet tegenhouden nee, maar alle contact verbreken met die ene neef en je best doen om je huwelijk te redden, dat kan je wel doen,

het maakt ni uit of die man nu romantisch is of niet, en je moet hem al zeker niet gaan vergelijken met je man.... je hebt veel dingen gezegd in je topic die eigenlijk niet relevant zijn en daaruit kan ik afleiden dat je niet volledig eerlijk bent als je zegt dat je niet wil en juist daar heeft shaitan je te pakken, meid, nu heb je hamdoulilah nog niks gedaan en de beste raad die ik je kan geven is dat je het zo moet houden



beslama

09-05-2005, 00:22
luister naar je verstand en je hart doe geen dingen waar je later spijt van gaat hebben denk goed na en zeg het hem duidelijk dat je voor je huwelijk kiest schakel iemand in die hem dat ook duidelijk gaat maken verliefdheid is maar een illussie

09-05-2005, 00:25
Als ik jou was zou ik een paar stevige schoenen kopen om daar stevig in te kunnen staan.

09-05-2005, 00:27



Citaat door FAITHLESS128:
Als ik jou was zou ik een paar stevige schoenen kopen om daar stevig in te kunnen staan.
wallahila

09-05-2005, 00:28
@Ninano: Je moet je niet zo van de wijs brengen. Deze neef is NIET goed bezig. Hoe durft hij zo om te gaan met een getrouwde vrouw?! Dan weet je toch wel dat hij niet goed is bij zijn hoofd. Achter mans rug om de contact maken met de vrouw en allerlei domme praatjes opzetten . Dat zorgt alleen voor trouble in het huwelijk en dat zal jou zeker niet gelukkig maken. Niet op ingaan en het contact verbreken met de neef. Gaat hij door, dan zou ik mijn man erover inlichten. Mag de neef tegen hem gaan praten. Kdenk niet dat hij dat durft.

Een mag mag niet eens via via een vrouw ten huwelijk vragen als iemand hem voor is geweest en haar ten huwelijk heeft gevraagd (dus waar het antwoord nog niet zeker is)..dan kan je je wel voorstellen dat dit handelen van je neef helemaal uit den boze is!

09-05-2005, 00:29
luister je zegt je bent niet uit liefde getrouwd maar daar draait het niet om het draait erom dat je gelukkig bent er zijn mensen die uit liefde trouwen en die heel ongelukkig zijn

09-05-2005, 00:30

Citaat door Th3_PUNISHER:
ik zou het niet doen want dan wordt je man weer een tweede keus en dat wilt niemand begrijp je en je hebt het nu eenmaal getroffen waarom zou je dan in de mist gaan je neeft heeft dan vrij spel kan doen wat hij wilt en het is een verre neef van je het is gewoon incest

Dit gedeelte is dus onzin. Je weet volgens mij niet wat incest is, anders had je zoiets niet durven te typen.

09-05-2005, 00:31
Bedankt voor jullie reacties. Ik had niet verwacht om zo vlug iets te horen. Ik moet wel zeggen tegen missTanger20 ik ben niet van plan om maar ergens op in te gaan. Ik hem zowat alle contact die ik met hem kan hebben verbroken. Ik heb het hem al duidelijk gezegd en daarop zegt hij alleen " jij bent de baas " En tegen Th3_PUNISHER incest met een neef dat is toch absurd dan zijn de meerder hij arabische bevolking met incest bezig.
Alvast bedankt voor jullie reactie

09-05-2005, 00:33
Ninano, ik hoop voor jou dat je het inderdaad doet

09-05-2005, 00:35
hoe zou jij het vinden als jou man wat voor een ander zou voelen??? je beledigd hem besef je dat? getrouwd is getrouwd...ga anders scheiden... en je zegt dat je gevoelens niet kunt tegenhouden??? dat is niet helemaal waar...je krijgt niet zo snel gevoelens voor een ander...daar sta je voor open...en dat heb jij gedaan..je bent getrouwd meisje.. ..je gaat echt spijt krijgen..trap niet in die romantic en in zn praatjes...neem afstand van hem...zeg dat hij je met rust moet laten..doet hij dat niet...vertel het dan aan jou man..

thalla

09-05-2005, 02:14
Topicstarter sorry dat ik die schrijf, maar die neef van je of kennis of wat ook mag zijn is een onrespectloze man, ik bedoel hij weet dat je getrouwd dan moet hij je gewoon met rust laten, schakel anders de politie in

p.s. weet je man dit ????

09-05-2005, 08:38


Ninano,

Je weet goed dat het verkeerd is om contact met die man te houden. En heel goed dat je dat duidelijk hebt gezegd...

Je weet niet precies wat zijn intenties zijn... Stel dat jij ook ontzettend verliefd was op hem en je was zeker van je zaak en je voelt het en alles... dan zou het misschien anders zijn...
Maar wellicht is deze fase een bevlieging en gaat dat allemaal weer over...
Je hebt nu een man die van je houdt (ook al toont hij dat niet), en jij houdt van hem... Waarom zoveel op het spel zetten voor zo'n gast....?

09-05-2005, 08:46

Citaat door MerCi:
@Ninano: Je moet je niet zo van de wijs brengen. Deze neef is NIET goed bezig. Hoe durft hij zo om te gaan met een getrouwde vrouw?! Dan weet je toch wel dat hij niet goed is bij zijn hoofd. Achter mans rug om de contact maken met de vrouw en allerlei domme praatjes opzetten . Dat zorgt alleen voor trouble in het huwelijk en dat zal jou zeker niet gelukkig maken. Niet op ingaan en het contact verbreken met de neef. Gaat hij door, dan zou ik mijn man erover inlichten. Mag de neef tegen hem gaan praten. Kdenk niet dat hij dat durft.

Een mag mag niet eens via via een vrouw ten huwelijk vragen als iemand hem voor is geweest en haar ten huwelijk heeft gevraagd (dus waar het antwoord nog niet zeker is)..dan kan je je wel voorstellen dat dit handelen van je neef helemaal uit den boze is!
juist ja... en nog iets.. als een man echt van je houdt.. en ziet dat je getrouwd bent dan zal hij het accpeteren en respecteren want hij kiest voor jJOUW geluk boven de zijne... en een man zal altijd zeggen.. Pff je hebt je man verlaten voor mij, dus voor wie verlaat je mij??!?!?!

succes.. ne3li shitan.. en houd je kuisheid voor je eigen man...

09-05-2005, 08:58

Citaat door Ninano:
Ik ben 27 en ben bijna 4 jaar getrouwd. IK ben niet door de liefde getrouwd, maar ben nu wel gelukkig.

Vier maanden geleden kwam ik een vere neef tegen die ik niet meer gezien heb sinds ik nog een kind was. Toen hij me zal was hij verschoten hoe fel ik veranderd ben.
Ik was ook blij toen ik hem zag. Deze man is ergens in de 40 en ziet er best goed uit. Ik had echt niet door dat hij me met andere ogen zag.

Later heeft hij me gecontacteerd om me vertelde dat hij verliefd is op mij. En hij meent het. Hij zei dat hij er achter is gekomen dat ik getrouwd ben en dat hij erg ongelukkig was dat hij me niet eerder tegen kwam. Hij heeft via een neef mij gegevens en contacteerd mij vel. Ook al zeg ik hem dat hij er mee moet stoppen.

Hij blijft maar aandringen en uit zich vol met liefde en romantiek. Ik zeg hem dat hij echt geen moeite moet doen en dat ik nooit mij huwelijk op het spel ga zetten.

Maar zijn liefde en romantiek is enorm. Mijn is helemaal niet romatisch en zijn liefde kan hij al ook niet uiten.

Nu ben ik een beetje in de war. Ik ben er zeker van dat ik niet verliefd ben maar zijn gedoe laat me toch niet koud.

Aangezien ik getrouwd ben wil ik en kan ik er niet op ingaan.

Hij heeft echt mijn hoofd in de war gebracht en ik ben bang dat ik verliefd op hem ga worden. Ik weet dat het verkeerd is en wil het ook niet, maar geeef toe gevoelens kan je toch niet tegen houden.
Vertel het aan ej man, hij regelt het zaakje wel. Tenminste als hij een man is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5