Bekijk volle/desktop versie : huwelijk als vervolg op relatie



Pagina's : [1] 2

08-05-2005, 23:33
ik had een vraagje:

Tegenwoordig hebben oneindig veel mensen een relatie met elkaar voor het huwelijk. Nu is mijn vraag. Wie kan mij vertellen over bijvoorbeeld, zijn/haar ervaring hiermee..

Voornamelijk gaat t mij om de mensen die een relatie hadden (met of zonder het relatiegefrunnik erbij :lees: handje vasthouden, kussiekussie ..) En is daarna gaan trouwen.. en wat de negatieve/positieve gevolgen van de voormalige relatie voor dit huwelijk meebracht.. (je hebt een relatie gehad met je echtgenoot bedoel ik )

Alvast bedankt..


Safwaa

08-05-2005, 23:58


ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat er in het vervolg wel problemen zullen zijn, een man zou haar erop kunnen wijzen dat ze voor hun huwelijk al zondes met hem heeft gepleegd, hij zal nooit 100% vertrouwen in haar hebben, wat ze met hem heeft kunnen doen, kon ze ook zo met een ander hebben gedaan toch??

09-05-2005, 00:06

Citaat door eyes_of_maroc:
ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat er in het vervolg wel problemen zullen zijn, een man zou haar erop kunnen wijzen dat ze voor hun huwelijk al zondes met hem heeft gepleegd, hij zal nooit 100% vertrouwen in haar hebben, wat ze met hem heeft kunnen doen, kon ze ook zo met een ander hebben gedaan toch??
Waar slaat dat nou weer op. It takes 2. Toen ze een relatie hadden vond ie het niet erg. En nu komt ie opeens heilig doen en zeggen dat ze toen al zondes pleegde? Dat slaat nergens op. Dat geld precies hetzelfde voor hem.

Enne wat je laatste zin betrefd: Alles is makteb!

09-05-2005, 00:12
hmm ben er ook wel nieuwsgierig naar, hoe het zon koppel verloopt in het huwelijk.. je zou denken.. happily ever after...

09-05-2005, 01:31



Citaat door safwaa:
ik had een vraagje:

Tegenwoordig hebben oneindig veel mensen een relatie met elkaar voor het huwelijk. Nu is mijn vraag. Wie kan mij vertellen over bijvoorbeeld, zijn/haar ervaring hiermee..