Bekijk volle/desktop versie : Souk El Arbaa: Arrestatie van overvaller die klein meisje verminkte



20-10-2017, 20:02
De harteloze dader sloeg het klein meisje met een machete in haar gezicht.



De politie in het Rabat-Salé-Kénitra district arresteerde een dief die op 16 oktober een klein meisje verminkte terwijl hij probeerde de tas van haar moeder te stelen in Souk El Arbaa.

Al Ahdath Al Maghribia meldt vandaag dat de dief de dag na zijn misdaad werd gearresteerd. Volgens de eerste elementen van het onderzoek is de dader een recidivist met een lang strafblad.

De feiten gaan terug naar de avond van 16 oktober. De dief zou de moeder met haar kleine meisje in een steegje Hay Hind in de stad Souk El Arbaa hebben overvallen. Hij zou zijn slachtoffer hebben gedwongen om haar handtas af te geven, voordat hij het meisje met een machete in het gezicht sloeg. De scherpe kant van de machete sneed hierdoor in haar wangetje.

20-10-2017, 20:38


La 7awla wala qawata illa billah. ik zeg, handjes amputeren zodat hij dit nooit meer kan herhalen. Dan vind ik nog zelfs dat hij er goed vanaf zou komen.

20-10-2017, 20:39
Moge Allah swt de dader straffen in dit wereldse leven en het hiernamaals. Hij dient een pijnlijke en langdurige dood te krijgen.

Dat meisje zal voor de rest van haar leven met een immense litteken rondlopen. Moge Allah swt haar bijstaan en haar volledig doen genezen.

20-10-2017, 20:54
Moge hij een zeer zware straf krijgen zodat andere criminelen zien dat dit niet zomaar kan. Tfoe 3la debielen in Marokko
Moedeloos wordt men ervan.

20-10-2017, 21:31


Als ik de rechter was zou ik hem ook met een manchet verminken
Oog om oog tand om tand en 50 jaar gevangenis erbovenop en elke dag zijn wond met zout in vrijven.
MAAR JA..... ALS IK DE RECHTER WAS MAAR HELAAS DAT BEN IK NIET.

21-10-2017, 00:02
allah ie hdiena ma glak

21-10-2017, 00:09
Junkies zijn zeer gevaarlijk in Marokko, de moeder mag blij zijn dat haar kind niet is onthoofdt door deze stuk troep.
Deze gebeurtenissen blijven groeien totdat Marokko actief de doodstraf invoert.

21-10-2017, 00:37
Onvoorstelbaar dit!

21-10-2017, 08:48
Allah yhdi li makhla9.. dat zijn de wijze woorden!
Vergeleken met die boze reacties van sommige hier :/
Ik zou dit gedaan hebben. Ik zou dat gedaan hebben.
Als een rechter was dan had ik dat gedaan!
Laat dat maar over aan onze schepper..

21-10-2017, 08:53

Citaat door macro201:
Junkies zijn zeer gevaarlijk in Marokko, de moeder mag blij zijn dat haar kind niet is onthoofdt door deze stuk troep.
Deze gebeurtenissen blijven groeien totdat Marokko actief de doodstraf invoert.
Hiv patient en heroïnejunk Wouldcha3b gaat je nu een rode punt geven. Junkie Wouldcha3b geeft iedereen die drugs/alcoholverslaafden en junkies naar kampen wilt sturen een rode punt.

21-10-2017, 09:05

Citaat door _Community_:
Moge Allah swt de dader straffen in dit wereldse leven en het hiernamaals. Hij dient een pijnlijke en langdurige dood te krijgen.

Dat meisje zal voor de rest van haar leven met een immense litteken rondlopen. Moge Allah swt haar bijstaan en haar volledig doen genezen.
Ameen. Ik walg van zulke mensen.

21-10-2017, 09:33
sinds marokko afrikanen en zuid amerikanen toe laat gebruiken ze nu in marokko zelfs crystal methe sluit die grensen a kut hoeren pedofile land

21-10-2017, 09:40


ze doen alles voor geld met je zogenaamde meer toeristen trekken en afrikanen toe laten die bij sewta en melilia staan voor de hek en dat marokko dan geld krijgt van eu om ze daar te houden en wij zitten met die ellende en stoppen het gled in hun zakken
vies land alles voor geld hou die afrikanen tegen in het zuiden en niet in het noorden van marokko

21-10-2017, 09:41
maar dat doen ze niet ze latten ze lekker binnenkomen zodat de eu ze geld geeft om ze daar te houden voor de grens van sewta en zo

21-10-2017, 10:57

Citaat door Khalid030:
sinds marokko afrikanen en zuid amerikanen toe laat gebruiken ze nu in marokko zelfs crystal methe sluit die grensen a kut hoeren pedofile land