Bekijk volle/desktop versie : Doden Haren zijn bewoonster en 6-jarig kind



15-10-2017, 14:16
De twee zijn door een misdrijf omgekomen.



De vrouw en het kind die zaterdag dood werden gevonden in een woning in het Groningse Haren waren de 23-jarige bewoonster en haar zesjarige dochter. De twee zijn door een misdrijf omgekomen. De politie vermoedt dat er sprake is van een incident in de relationele sfeer.

De opgepakte verdachte is een twintigjarige man uit Glimmen. Het kind dat ongedeerd in de woning aan het Jufferpad werd aangetroffen, is een jaar oud. De een- en zesjarige zijn kinderen van de omgebrachte vrouw. Wat de relatie is van de verdachte met de kinderen, wordt nog onderzocht.

De verdachte en de slachtoffers komen oorspronkelijk uit Oost-Afrika en hadden een tijdelijke verblijfsstatus.

15-10-2017, 15:15


De verdachte en de slachtoffers komen oorspronkelijk uit Oost-Afrika en hadden een tijdelijke verblijfsstatus.


Heeft geen toevoegende waarde.

15-10-2017, 15:19

Citaat door Ma-at:
De verdachte en de slachtoffers komen oorspronkelijk uit Oost-Afrika en hadden een tijdelijke verblijfsstatus.


Heeft geen toevoegende waarde.
Oh jawel, kijk maar hoe rustig het in deze topic is..

15-10-2017, 15:24

Citaat door Redbad:
Oh jawel, kijk maar hoe rustig het in deze topic is..
Ik vraag me steeds af waarom men het vermeld, was een zwart balkje niet passender?

15-10-2017, 15:48



Citaat door Ma-at:
Ik vraag me steeds af waarom men het vermeld, was een zwart balkje niet passender?
Zonder gekheid, dit is natuurlijk diep triest.

15-10-2017, 15:56

Citaat door Redbad:
Zonder gekheid, dit is natuurlijk diep triest.
Tuurlijk is ook mijn mening, ongeacht afkomst.

15-10-2017, 16:49
Gecondoleerd

15-10-2017, 17:32

Citaat door temsamane25:
Ik zag laatst een filmpje waarin een arabchik gestenigd werd omdat ze van ontrouw verdacht werd.
Je zag verkeerd het was een homo arabier die zich voordeed als vrouw zodat hij van achteren werd genomen en toen ze erachter kwamen dat heet een man was hebben ze hem afgemaakt als een hond want hij gedroeg zich als een hond

15-10-2017, 17:36

Citaat door temsamane25:
Je hebt hulp nodig jij.
Wij moslims denken ook zo over u en wat pijnstillers

15-10-2017, 17:41
Smerige klootzak.

16-10-2017, 12:46

Citaat door temsamane25:
Touzaniabdelos blaas anders jezelf op zoals veel van jou arabdieren soort doet
Je komt erg zielig en achterlijk over.