Bekijk volle/desktop versie : Casablanca: Honderden demonstranten betuigen steun aan Hirak-gedetineerden (video)



Pagina's : [1] 2 3

08-10-2017, 22:00
Honderden demonstranten waren vandaag op de been in Casablanca.



De demonstranten wilden hun steun en solidariteit betuigen aan de Hirak-gedetineerden. Zij reageerden op de oproep door linkse organisaties, waaronder de Federatie van Democratisch Links (FGD) en de linkse partij Annahj Addimocrati.

Er waren naar schattig 1500 demonstranten op de been, waaronder de familieleden van de Hirak-gedetineerden, meldt H24info. De mars ondervond wat organisatorische problemen en werd verdeeld in twee optochten, verder verliep alles rustig en waren er geen ongeregeldheden.

[video=youtube;ISO_95AIaow]https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=ISO_95AIaow[/video]

YouTube link

08-10-2017, 22:04


19 november weer.

09-10-2017, 08:32
Ze moeten vrij komen! En de coruppte mogen achter slot en grendel

09-10-2017, 09:31

Citaat door Roky:
Ze moeten vrij komen! En de coruppte mogen achter slot en grendel
je vernietigd autos . winkeliers bedreigen openbare orde verstoren ,hoezo vrijkomen ?

09-10-2017, 09:32



Citaat door Tattoo_Mocro_:
19 november weer.
niemand staat achter ze

09-10-2017, 11:30
Je rechten krijg je niet door de openbare orde te verstoren en de boel af te breken
Voor je rechten opkomen is oké maar niet zoals het een paar keer grof en gruw ging in al 7ucima
En respectloos het vrijdagsgebed verstoren..
Kijk dat je geen respect hebt voor de overheid is één maar in de moskee het vrijdagsgebed verstoort dan zeg ik sorry dat echt respectloos
Totally Not Oké ...

09-10-2017, 12:43

Citaat door HaKeem:
niemand staat achter ze
Zou je die cijfers met ons willen delen?

09-10-2017, 12:46

Citaat door ahmed2012:
Je rechten krijg je niet door de openbare orde te verstoren en de boel af te breken
Voor je rechten opkomen is oké maar niet zoals het een paar keer grof en gruw ging in al 7ucima
En respectloos het vrijdagsgebed verstoren..
Kijk dat je geen respect hebt voor de overheid is één maar in de moskee het vrijdagsgebed verstoort dan zeg ik sorry dat echt respectloos
Totally Not Oké ...
Respectloos is ergens mee bemoeien wat je hersencellen niet begrijpen.

De doodstraf hangt Zafzafi boven het hoofd.

Denk je nou echt dat hij de doodstraf gaat krijgen omdat hij het gebed van een staatsimam heeft verstoord?


Dit krijg je als kleine kinderen zich met politiek gaan bemoeien. Wat een naiviteit.

09-10-2017, 13:01

Citaat door HaKeem:
niemand staat achter ze
zolang de rechtvaardigen achter hun staan is dat meer dan voldoende aan corrupte onrechtvaardige types daar heeft niemand iets aan..

09-10-2017, 13:08
@Tattoo_Mocro_

Beste man leer eerst als een volwassen te communiceren.
Ik respecteer ieders mening dus hopelijk mogen wij dat oom van jou verwachten ...
Met Opmerkingen zoals hersenloos cellen daar bereik je niets mee en verlaagt je zelf terwijl daar geen aanleiding voor is.

Over de straf die hem mogelijk boven het hoofd hangt.

Het lijkt heel onwaarschijnlijk dat hij de doodstraf zal krijgen te meer omdat hij
Geen directe hand heeft in een moord zaak dan wel dood door schuld.
Dus ik denk dat hij tussen de 2 tot 5 jaar zal krijgen.

09-10-2017, 13:12
De doodstraf wordt trouwens alleen door de hoge raad uitgesproken.
Dat komt bijna niet meer voor

09-10-2017, 13:33

Citaat door ahmed2012:
@Tattoo_Mocro_

Beste man leer eerst als een volwassen te communiceren.
Ik respecteer ieders mening dus hopelijk mogen wij dat oom van jou verwachten ...
Met Opmerkingen zoals hersenloos cellen daar bereik je niets mee en verlaagt je zelf terwijl daar geen aanleiding voor is.

Over de straf die hem mogelijk boven het hoofd hangt.

Het lijkt heel onwaarschijnlijk dat hij de doodstraf zal krijgen te meer omdat hij
Geen directe hand heeft in een moord zaak dan wel dood door schuld.
Dus ik denk dat hij tussen de 2 tot 5 jaar zal krijgen.


Ik vind dat jij dom en naif bent.

Herlees je reactie. Je schrijft onzin. Je snapt er niks van.

Iedereen weet dat het niks te maken heeft met de preek-verstoring. Alleen jij probeert zo te manipuleren of je komt hersencellen tekort om mee te denken over dit onderwerp



Citaat door ahmed2012:
De doodstraf wordt trouwens alleen door de hoge raad uitgesproken.
Dat komt bijna niet meer voor
Dat snappen wij ook wel Einstein. Dan gaat Marokko gebukt onder zware gewelddadige rellen als Zafzafi de doodstraf krijgt of levenslang.


Ik kom straks terug om je verder te onderwijzen. Maar houd aub onderstaande onzin,onwetendheid en staatspropaganda voor je.



Citaat:
Je rechten krijg je niet door de openbare orde te verstoren en de boel af te breken
Voor je rechten opkomen is oké maar niet zoals het een paar keer grof en gruw ging in al 7ucima
En respectloos het vrijdagsgebed verstoren..
Kijk dat je geen respect hebt voor de overheid is één maar in de moskee het vrijdagsgebed verstoort dan zeg ik sorry dat echt respectloos
Totally Not Oké ...
Alvast bedankt.

09-10-2017, 15:55


@Tattoo_Mocro_

Als ik jou citaat lees dan weet jij veel en veel minder van het hele gebeuren af dan jij.
Ik zuig dit echt niet zomaar uit mn duim.
Het verschil tussen jou redenering en wat ik bedoel is dat jij meer uit emoties spreekt en ik uit realiteit..
Ik spreek van uit de harde realiteit en misschien.
Zie jij dat anders maar de feiten liegen er niet om.
Nogmaals ik heb niets tegen hem en ik ben ook een berber maar ik zet mijn emoties opzij.
Maar goed als jij er niets van wil weten.
Dan houd het op.

09-10-2017, 15:58
@Tattoo_Mocro_

Sorry ben Dyslectisch en het kost me nog al wat moeite om een normaal tekst op te zetten

Als ik jou citaat lees dan weet jij veel en veel minder van het hele gebeuren af dan ik
Ik zuig dit echt niet zomaar uit mn duim.
Het verschil tussen jou redenering en wat ik bedoel is dat jij meer uit emoties spreekt en ik uit realiteit..
Ik spreek van uit de harde realiteit en misschien.
Zie jij dat anders maar de feiten liegen er niet om.
Nogmaals ik heb niets tegen hem en ik ben ook een berber maar ik zet mijn emoties opzij.
Maar goed als jij er niets van wil weten.
Dan houd het op.

09-10-2017, 16:11
Mensen. Als marokko zich op 11 november plaatst in sha Allah, dan zullen jullie de echte marokkanen op straat zien! En niet alleen in marokko, maar over de hele wereld!

Pagina's : [1] 2 3