Bekijk volle/desktop versie : vraagje



06-10-2017, 18:00
ik zit momenteel nog op school en zoek een bijbaan en toevallig zag ik een vacature van vleesverwerking. is het halal om daar te werken of haram

06-10-2017, 18:38



Citaat door NotoriousB:
ik zit momenteel nog op school en zoek een bijbaan en toevallig zag ik een vacature van vleesverwerking. is het halal om daar te werken of haram
Als er varkensvlees word verwerkt raad ik je aan om een andere baan te zoeken. Er is werk genoeg in Nederland en als je even niets kan vinden heb geduld, er komt vast iets beters op je pad.

08-10-2017, 11:10
wat voor achterlijke vraag is dit ??

08-10-2017, 18:35

Citaat door Abdelkader1989:
wat voor achterlijke vraag is dit ??
Achterlijke vragen bestaan niet, achterlijke antwoorden wel.

Als een persoon op een bepaald gebied minder kennis dan jou bezit, hoef je niet gelijk op zo een arrogante manier te reageren.

Zoek een andere (beschaafde) manier om je eigen ego te voeden a.u.b.

08-10-2017, 18:59



Citaat door zapdoz:
Achterlijke vragen bestaan niet, achterlijke antwoorden wel.

Als een persoon op een bepaald gebied minder kennis dan jou bezit, hoef je niet gelijk op zo een arrogante manier te reageren.

Zoek een andere (beschaafde) manier om je eigen ego te voeden a.u.b.
guiding idiots like you two is not wrong, jou antwoord op dat ene achterlijke vraag was ook achterlijk .. je denkt je bent een geleerde ofzo met je achterlijke antwoord, geef hem geld dan of regel een baan voor hem met je grote bek .. varkensvlees mag je niet eten en dat 100 miljoen jaar al bekend, het gaat hier om een baan, ga je daar ook een groot verhaal van maken ? waarom maken jullie het leven zo moeilijk voor jullie zelf, ik word schijtziek van het manier hoe moslims tegenwoordig denken .. Nederland is geen Nederland meer door imbeciels zoals jullie twee, man flikker lekker op naar je eigen land, ga daar profeet spelen !

08-10-2017, 19:23

Citaat door Abdelkader1989:
guiding idiots like you two is not wrong, jou antwoord op dat ene achterlijke vraag was ook achterlijk .. je denkt je bent een geleerde ofzo met je achterlijke antwoord, geef hem geld dan of regel een baan voor hem met je grote bek .. varkensvlees mag je niet eten en dat 100 miljoen jaar al bekend, het gaat hier om een baan, ga je daar ook een groot verhaal van maken ? waarom maken jullie het leven zo moeilijk voor jullie zelf, ik word schijtziek van het manier hoe moslims tegenwoordig denken .. Nederland is geen Nederland meer door imbeciels zoals jullie twee, man flikker lekker op naar je eigen land, ga daar profeet spelen !
Ik denk zeker niet dat ik een geleerden ben, aan het woord guiding kan ik opmaken dat jij er eerder een bent, althans dat je dat denkt.
Jij hebt zelfs zoveel kennis, dat je vleesverwerking gelijk koppelt aan varkensvlees. Zn visie heeft alleen een grote geleerden, respect hoor.

Dat jij schijtziek word van hoe moslims denken is ligt niet aan de manier waarop moslims denken, maar aan je eigen denken. Jij hebt er zelf voor gekozen om hier ziek van te worden.

Nederland is inderdaad geen Nederland meer en aan jouw manier van communiceren te zien, heb jij hier meer aan bijgedragen dan mij en dat bedoel ik zeker niet positief.

Op basis waarvan speel ik de profeet? Heb ik een boodschap van god doorgegeven of de toekomst voorspeld? Ik snap het niet helemaal...

Tip: https://www.doppazorg.nl/therapie-volwassenen/stress-therapie