Bekijk volle/desktop versie : DWVDMV



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

04-10-2017, 10:36
Werken aan mijn website. KLIK

04-10-2017, 10:53



Citaat door Ochtendmens:
Niemand gaat op jouw link klikken hoor. We hoeven geen virus op onze pc of zo.
.
Ik kan zien hoeveel klikken ik al heb gehad en het zijn er meer dan 10 haha.

04-10-2017, 15:53
En dwmv is still the same:|

Iedereen leest dat olifantje iets normaal vraagt maar onze huis bitch loopt weer te janken en niemand zegt er wat van trrr hsouma hoor. Ik stond erbij en keek er naar.

Mohim ben weer pleite hsen lilia

04-10-2017, 15:55

Citaat door Carmen_:
En dwmv is still the same:|

Iedereen leest dat olifantje iets normaal vraagt maar onze huis bitch loopt weer te janken en niemand zegt er wat van trrr hsouma hoor. Ik stond erbij en keek er naar.

Mohim ben weer pleite hsen lilia
Onkruid vergaat nooit he carmen
En wie loopt weer te janken over freyaa? Damn eat your heart out giftige biatch

04-10-2017, 16:00


Hahaha helemaal waar m.nl bitch/snitch

Trouwens zijn jij en najib getrouwd ik bedoel de islamic way:P of doen jullie maar als of. Staat hij ook bij kimmie ingeschrevenen of nog op ze oude adres

Moet ik verder gaan?

04-10-2017, 16:02

Citaat door Carmen_:
Hahaha helemaal waar m.nl bitch/snitch

Trouwens zijn jij en najib getrouwd ik bedoel de islamic way:P of doen jullie maar als of. Staat hij ook bij kimmie ingeschrevenen of nog op ze oude adres

Moet ik verder gaan?
Ga maar verder schatje. We weten allemaal dat je een giftige slang bent.
Ik reageer ook normaal op olifantje, hoe ik haar vraag opvat. Maar nee mevrouw schreeuwlelijk met dr grote boerige bek moet weer olie op het vuur gooien. En eet haar zelf zo ver op van binnen dat ze met dit soort onzin komt. Lowlife. Ga maar verder hoor. Vertel maar hoe je mijn leven volgt.

04-10-2017, 16:06
Kimmie? Heb ik een gevoelige snaar geraakt?

Ga maar verder janken kimmie

04-10-2017, 16:07

Citaat door Carmen_:
Kimmie? Heb ik een gevoelige snaar geraakt?

Ga maar verder janken kimmie
Oh ga je nu al terug je hol in met je grote bek vertel dan?
niet tof komen doen en dan snel ertussen uit knijpen, houd mij maar bezig mn laatste uurtje op werk

04-10-2017, 16:11
Doei kimmie ( ik weet dat je hartpijn hebt ga naar bij najib uithuilen dan word ze strafblad alleen maar langer if you know what i mean:-o )

04-10-2017, 16:12

Citaat door Carmen_:
Doei kimmie ( ik weet dat je hartpijn hebt ga naar bij najib uithuilen dan word ze strafblad alleen maar langer if you know what i mean:-o )
Doei tokkie, grote bek maar verder stel je niks voor. Yalla wegwezen onkruid

04-10-2017, 16:31

Citaat door juno:
Carmen....gaat hier over?

Ik heb het wel gelezen...wilde me er niet meteen mee bemoeien. Dacht weliicht reageert olifantje zelf en dan is het klaar.

Maar dat olifantje negatief overkomt herken ik niet. Iedereen uit wel eens kritiek, zeker.
Maar juist olifantje heeft vaak best goed advies en leeft mee met de groep dames.
Meen dat ze lief laatst nog complimenteerde met taart door te vragen naar bestelling in belgie.
Maargoed, olifantje kan alleen aangeven hoe haarvreactie bedoeld is.
Ik vat hem iig niet negatief op als in ondergekwalificeerd. Denk eerder eigen onzekerheid zoals ik eerder aangaf.
Dat je überhaupt in gaat op wat Carmen suggereert, echt mag ik even een teiltje? kots kots
Je wenkt haar gewoon op haar bedienen en dat na zulke uitspraken


Je wilde je er niet mee bemoeien maar boezemvriendin carmen heeft je op het matje geroepen dus nu moet je wel!

04-10-2017, 16:35
Yep juno dat bedoelde ik. Las even een aantal pagina's terug en zag olifantje heel normaal reageren tegen over dat mens maar ze moest gelijk weer kattig doen. Was nergens voor nodig maar iedereen las het en hield ze mond dicht. Is gewoon triest sorry maar zo zie ik het.

04-10-2017, 16:36



Citaat door Carmen_:
Yep juno dat bedoelde ik. Las even een aantal pagina's terug en zag olifantje heel normaal reageren tegen over dat mens maar ze moest gelijk weer kattig doen. Was nergens voor nodig maar iedereen las het en hield ze mond dicht. Is gewoon triest sorry maar zo zie ik het.
En jij bent zeker het toonbeeld van vriendelijkheid en moraal? Om dit uit jouw smoel te horen, waar 9 van de 10 x alleen een vuilnisbak vol scheldwoorden uitkomt, grootste hypocriet die hier rond loopt. Als het andersom was dan had je niemand ergens op aangesproken dus please stfu

04-10-2017, 16:38
Als je de waarheid spreekt roep je mensen op het matje ewa fhem. Nee ik begrijp waarom je niet ben aangenomen. Hla logica van een vies stinkende garnaal

04-10-2017, 16:39
Nee klopt ik neem het niet op voor liegende kuffar dus hierbij nog een keer. Nee omgekeerd zou ik het 1000% niet voor je opnemen. Eigen volk/ummah eerst!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8