Bekijk volle/desktop versie : vERliefd Op mn Broer........



Pagina's : [1] 2

08-05-2005, 14:26
Ik ken mn betse vriendin al ruim 4 jaar.. Sij gebruikte me als sus en ik haar ook we gingen goed met elkaar om........ Alleen nu segt se da se mn broer leuk vind maar het ergste nog se segt da se met hem heeft wa helemaal nie waar is . Nu gebruikt se mij als sij me belt vraagt se nie om mij maar om mn broer en praat constant ofer mn broer. Ik word gewn gek van haar ......... Sal ik nog vriendinnen blijfen of

08-05-2005, 14:28


tis je beste vriendin, vraag haar dan gewoon waarom ze erover liegt, of vraag het je broer eerlijk. als je hierom je beste vriendin laat vallen vind ik dat wel n btj min van je eerlijk gezegd. vertel haar daarom eerst wat je ervan denkt voordat je zulke dingen doet!

08-05-2005, 14:28
Ik dacht dat jij verliefd was op je broer, wou al bijna roepen haal de pek en veren tevoorschijn we hebben weer eentje ontdekt

08-05-2005, 14:30
ik dacht ook man..

08-05-2005, 14:30



Citaat door Alegria:
Ik dacht dat jij verliefd was op je broer, wou al bijna roepen haal de pek en veren tevoorschijn we hebben weer eentje ontdekt
Wallah ik dacht het ook aan de titel te op te maken

08-05-2005, 14:34
Tegenwoordig alles kan

08-05-2005, 14:35
Hahahhaha hoe gek kun je sijn Stel je voorr.......

08-05-2005, 14:37
ze mag verliefd zijn op je broer maar ze moet jullie wel beiden gelijk bahandelen.
en niet nu ineens anders tegen jou gaan doen en telkens alleen maar om jou broer vragen enz..

08-05-2005, 14:41

Citaat door Alegria:
Ik dacht dat jij verliefd was op je broer, wou al bijna roepen haal de pek en veren tevoorschijn we hebben weer eentje ontdekt
hahahah wollaah ik d8t het ook...ahhahha

08-05-2005, 14:44
Friends for life.

Met elkaar communiceren, maar niet de vriendschap opgeven.

Vriendschap is niet alleen met elkaar winkelen, kletsen, bioscopen etc...maar onder vriendschap vallen ook de mindere dingen.

08-05-2005, 15:59

Citaat door Ladymoi:
Ik ken mn betse vriendin al ruim 4 jaar.. Sij gebruikte me als sus en ik haar ook we gingen goed met elkaar om........ Alleen nu segt se da se mn broer leuk vind maar het ergste nog se segt da se met hem heeft wa helemaal nie waar is . Nu gebruikt se mij als sij me belt vraagt se nie om mij maar om mn broer en praat constant ofer mn broer. Ik word gewn gek van haar ......... Sal ik nog vriendinnen blijfen of
Ewa stel meisie
ze heeft de intensie om met je broer te trouwen dan is dat toch juist goed of heb ik het nou mis
jij weet hoe je beste vriendin is en ze is een goed meisje anders zou je niet met haar omgaan
dan is het toch een goede candidaad voor je broer ?
denk erover na zou ik zeggen

08-05-2005, 16:03
Is toch niets verkeerds aan , als een vriendin verliefd word op je broer .

08-05-2005, 16:28



Citaat door CHEELAB:
Is toch niets verkeerds aan , als een vriendin verliefd word op je broer .
jah dat zei ik dus ook
ik zou het juist leuk vinden
dan heb ik tenminste iemand vertrouwds voor mijn broer
waar of niet?

08-05-2005, 16:30

Citaat door familliefreek:
jah dat zei ik dus ook
ik zou het juist leuk vinden
dan heb ik tenminste iemand vertrouwds voor mijn broer
waar of niet?
Ja idd.

08-05-2005, 16:33

Citaat door CHEELAB:
Ja idd.


Nu moeten we de rest nog overtuigen
ahahahhaha

en vooral de toppic starter

Pagina's : [1] 2