Bekijk volle/desktop versie : opinie: een vrouw is maar een (lust)object



Pagina's : [1] 2

28-09-2017, 14:47
Een vraag aan de dames:
Hebben jullie dit wel eens persoonlijk ervaren: Een man die de vrouw ziet als object. Een vrouw die niet gemaakt is voor werken of carrière. De vrouw is eigenlijk meer gemaakt om de behoeftes van de man te bevredigen. Ze moeten maar alles doen om het mannetje tevreden te houden en moeten daar best wel in ver gaan.



Een vraag aan de heren:
Hoe zien jullie de vrouw? Ik begrijp wel dat sommige vrouwen die zich extreem en liberaal kleden wel oproepen hun te zien als een lust object. Er zijn ook veel dames met wat meer respect. Vooralsnog ben ik nieuwsgierig hoe jullie de dames zien. Zijn zij gemaakt om jullie behoeftes te bevredigen? Is de vrouw een lustobject of hebben ze andere talenten?



Mijn persoonlijke mening:
Een vrouw is geen lustobject maar een mens in eerste instantie. Ik als man zijnde houd van de vrouw. De vrouw is heel krachtig en achter iedere succesvolle man schijnt tot de kracht van de sturende vrouw. Bovendien zie ik de vrouw als een zuster, een moeder, een dochter en niet als lustobject. De vrouw is gewoon nodig in deze wereld. Het is inderdaad jammer dat een aantal losgeslagen liberalen het verpest voor de rest van alle vrouwen waardoor loslopende kippen zonder koppen hen ziet als lustobject. Dit is helaas te begrijpen.

28-09-2017, 17:57


Ik zie eerder de man zo, maar ja, wie ben ik?

28-09-2017, 18:31
oh vertel gewoon blond

28-09-2017, 19:34

Citaat door Hartevolleman:
oh vertel gewoon blond
Hahahaha, let maar niet op mij.

28-09-2017, 20:00


een vrouw is een lustobject en om van te houden en te genieten .

28-09-2017, 20:45
Mee eens hoor

28-09-2017, 21:45

Citaat door Hartevolleman:
een vrouw is een lustobject en om van te houden en te genieten .
Een man ook.

28-09-2017, 22:21
zijn we het daarmee eens

28-09-2017, 22:27
De goede vrouw heeft een hoge waardering, de rest bestaan niet echt voor me, oftewel bijna niemand.

29-09-2017, 04:43
Dat zijn geen mannen maar smeerlappen met zulke gedachtes.

29-09-2017, 08:12
Allah ie hfad dat je met zo een man eindigt

Net als dat er goede vrouwen zijn, zijn er ook goede mannen.
Het jammere van de mensheid dat we vaak de focus leggen op datgene wat slecht gaat. Zelden komen topics langs (zowel hier als in real life) over de goede mannen en vrouwen. Het is 9 van de 10 keer negatief. Het is dan meer dan logisch dat zelfs de positieve mensen het steeds meer negatief in gaan zien. Hoe mooI is het als je dit door hebt en dat goed beeld behoud.

29-09-2017, 08:35
Ik denk dat het te maken heeft met de individuele persoonlijkheid. Als je opgegroeid bent respectloos te zijn tegen vrouwen dan is de kans groter dat je ze ziet als lustobject.
Het kan natuurlijk ook zijn dat een vrouw waarvan je hield je zo gekwetst heeft dat het jouw standpunt over vrouwen heeft veranderd. Er zijn 101 redenen voor al dit.
Ik heb mezelf aangeleerd om geeen meningen over zulke absolutistische standpunten te hebben wat het is altijd mis en focus me dus gewoon op mijzelf.

29-09-2017, 12:02


Het probleem met deze vraag is.. is dat mensen het zelf in stand houden.
Vrouwen die zich zo opstellen. Of door opvoeding of door omgeving. Of door eigen ervaringen.
En mannen die vrouwen zo blijven behandelen.

Het is een wisselwerking. Wie houdt het in stand en waarom?

29-09-2017, 15:41

Citaat door temsamane25:
De Nederlandse vrouw zie ik als een dame met klasse en elegantie.Maar de Marokkaanse tsja wat zal ik daarvan zeggen zonder mensen te kwetsen.
Er zit zeker een verschil in tussen de Marokkaanse vrouw en de Hollandse vrouw. Dat geef ik eerlijk toe.
Maar of het verschil zit in klasse en elegantie. Daar kan je over discussiëren.

Gister reed ik met een vriend en gaf ik een Hollandse dame voorrang. Zij reed op de fiets. Ze zwaaide heel vriendelijk en met een lach bedankte ze mij vrolijk.

Een Marokkaanse dame zal nooit vriendelijk zwaaien en oweeee als ze vriendelijk lacht. Dat komt misschien door cultuur of ze denken meteen door terwijl vriendelijk lachen naar een ander heel sociaal is en totaal niet sexistisch.

Dit gedeelte is heel achterlijk. Ondanks de tekortkomingen zijn onze Marokkaanse dames toch wel de beste van de wereld. (dit is mijn mening) Ik denk dat iedere bevolkingsgroep iets mee en tegen heeft.

30-09-2017, 10:33
Ja veel mannen zijn honden.

Pagina's : [1] 2