Bekijk volle/desktop versie : Azulisten en berbers.



18-09-2017, 18:14

Citaat door temsamane25:
Hoi allemaal ik ben een arabische jongen.

Ik heb gelezen op arabisch website dat azulisten en berbers van marokko een boedhaland willen maken.Wij arabieren zullen ze uitroeien want wij hebben de islam gebracht viva koning mohammed viva koning mohammed onze leider onze alles hij gaat ze stoppen die berbers.

Berbers zijn echt slechte mensen wij arabieren niet , Wij zijn lekker slim en rijk en ontwikkeld en hebben grote sterke legers die israel en amerika al heel vaak verslagen hebben.Wij hebben heel veel weteschappers en goede economie.lekker puh azuls
.

22-09-2017, 09:49


Ga toch werken man.Allah heeft arabieten niet voor niets de Islam aan geopenbaard anders begroevennjullie nog steeds meisjes levend.Ken je geschiedenis als "ARABIER" maar zoubik zeggen.In elk arabisch land heerst er dood en verderf, zo slim zijn jullie niet om je eigen volk systematisch af te slachten

22-09-2017, 23:10
Hou je bek kraam geen onzin uit je mond vieze hater.De naam temsamane zegt het al !De hatelijkste plaats in Marokko.Fuck jullie en ik zeg tetouan the place to be!!!

25-09-2017, 12:54





25-09-2017, 14:21


Gebruikt snorrenmeneer ook aidsremmers?

25-09-2017, 15:28

Citaat door NaderShah:
Gebruikt snorrenmeneer ook aidsremmers?
ja plus chemo therapie voor de anuskanker vanwege zijn kont en dauwzeer verleden